24.2.10

Õnne, Eesti! - 19.02 - 13


19. veebruar - Vabariigi aastapäeva pidu

Loomulikult pidi just sellel päeval tuiskama hakkama, mil toimus Eesti Vabariigi 92. aastapäeva pidulik vastuvõtt kohalikus Kultuurikeskuses.
Üldse ma "naudin" päevas sada korda lumekuhja alla sattuva auto puhtaksrookimist ja megasuure lumekihi all olevaid tänavaid ning muidugi lund ennast, mis lendleb absoluutselt igale poole, kuhu vaja pole.
Mingi tädi käis mulle tööd ka pakkumas, aga kahe töökoha jaoks kohe kindlasti aega ei jätku ning seda ma talle ka ütlesin, aga ta lubas ikkagi mul veel mõelda lasta ja tagasi tulla jne. Mis seal siis ikka. Kontoris käib üldse vahel igasuguseid huvitavaid persoone, ja alati just siis, kui ma üksi olen... Samas nii ongi põnevam.

Kuna kohal käisid ka mööblimehed, jõudsin koju alles poole kuue paiku, mis tähendas, et sättimiseks jäi ainult max tund aega... Põhimõtteliselt jooksin ühelt korruselt teisele, käisin saunas ja panin end valmis ülehelikiirusel (riietuse mõtlesin õnneks eelnevalt töö juures valmis, haha).
Niisiis, sel korral käisin vastuvõtul koos oma papsiga, kuna Erik ei tahtnud minna (vähemalt viis ta meid kohale). Alustuseks kätlemine ja õnnitlemine Vabariigi 92. aastapäeva puhul ning seejärel juba kontsert-aktus koos linnapea ja linnavolikogu esimehe kõnedega, Jõgeva Kammerkooriga ning suhteliselt noortest kuttidest koosneva puhkpillikvintetiga Tallinnast. Kusjuures, nad mängisid väga hästi, ja kuigi ma natuke proovisin ära arvata, milliste pillidega oli tegemist, siis ega väga ei õnnestunud... Tegelikult oli täitsa tore üritus ja aeg liikus ka uskumatult kiiresti.
Õhtul kodus külmetasin niisama ja mõtlesin, et ei viitsi haigeks jääda. Of course ei jäänudki.

 kleit - Killah; jakk - Link; saapad - Rocawear; kott - Clinique.

0 opinion(s):

Post a Comment