17.3.10

08.-12.03 - 18

8. märts - Naistepäev. Aga loomulikult suutsin ma ära unustada, et esmaspäeval ongi ju naistepäev. Esimene meeldetuletus saabus maavanema õnnitluse näol, kuid ka siis ei jaganud ma veel asja päris täielikult.
Jõudnud tööle, sain veel kingituseks aprikoosivärvi roose ja brändis kirsid. Sellest hetkest taipasin ka mina, et ongi tõesti naistepäev (Eriku kingituse sain kätte ju laupäeval...). Ühe uue orhidee sain samuti juurde oma (nüüdseks 3-liikmelisse) "kollektsiooni". Ja siis veel punaseid tulpe.
Peale lillede sai ka veidi draamat, aga see ei üllatagi mind enam, sest tegemist on siiski minu eluga, mis ei saagi loogiliselt võttes täiesti rahulik olla.
9. märts - Juuksur. Kuna juuksuri juures käimine tähendab mulle a l a t i üüratut väljaminekut, otsustasin hoopis oma emal lasta juukseotsi lõigata. Tulemus oli parem kui professionaalide juures ning mina jäin igati rahule ja mu rahakott samamoodi, sest sealt ei pudenenud kroonigi.

11. märts - Maniküür. Kuna eelmisest korrast oli juba korralik kuu aega möödas, ootaski ees maniküüripäev. Veel eelmisel päeval kärpisin ise tunduvalt oma küünte pikkust, kuna need kasvavad lihtsalt liiga kiiresti. No ja nüüd siis ongi neil vahelduseks rohkem tööd, haha. Igatahes olid sel korral minu sooviks "nunnud küüned" ja sellised ma endale muidugi lõpptulemusena ka sain. Seniks aga küünteteemaga järgmise korrani, mil on tõenäoliselt juba aprillikuu. Aprillis sooviksin veidi ka puhata, aga eks näis, mis sellest mõttest saab...
12. märts - "Shoping". Õhtul, veidi enne kella kümnesele Tartu-rongile minekut "shoppasin" üle pika aja oma vanemate juures "second handis". Kuna läbi sai vaadatud umbes pool hilpudest, teen ilmselt vastavateemalise sissekande natuke hiljem, et saaks kõik asjad üles pildistada. Igatahes kuulub leidude hulka näiteks ka üks "loomamustriline" pluus, kollane kleit, rohekas kevadmantel, Tommy Hilfigeri teksapüksid (millede altlaienevad sääred ma kohe maha lõikasin), kaks käekotti (pilt!) jne. Kevad-suvine garderoob sai olulist täiendust.
Niisiis, natuke enne kümmet jalutasin rongi peale ja sõitsin Tartusse, sest ees ootas üks vägagi oluline sündmus järgmisel päeval. Erik tuli mulle vastu ja koos vaatasime lõpuni (alustasin vaatamist Jõgeval) "Eesti Laul 2010" konkursi. Minu lemmikud: "Maagiline päev" - Violina feat. Rolf Junior, "Rapunzel" - Lenna Kuurmaa, "Teiste seest kõigile" - Groundhog Day. Okei, tegelikult ei ole mul midagi ka Malcolm Lincolni "Siren"`i vastu, kuid tõenäoliselt Eurovisionil Norras see siiski eriti (kui üldse...) läbi ei löö. Rolf või Lenna olnuks ilmselgelt kindlam valik, aga see selleks, päeva lõpuks olin maailma kõige väsinum.

0 opinion(s):

Post a Comment