24.3.10

15.-19.03 - 20


Veidi aega tagasi kirjutasin, et kui ma viitsin, siis näitan siin neid viimati "shopatud" (või lihtsalt saadud) asju. Kuna kõiki hilpe ma siiski näidata/üles pildistada ei viitsi ja ajapuuduses ka ei jõua, saab näha seda osa neist, mida juba kuskil kandnud olen. Ehk siis suures osas nii-öelda viisakad "tööriided". Tegelikult on pilte veel, aga need ilmuvad siia jällegi aja jooksul.

1. Harold Ingrami mõnusalt sinine kudum. See bränd peaks pärinema kuskilt seitsmekümnendatest aastatest, seega täitsa vintage.

2. Valge kootud vest, mida nüüdseks on juba tuunitud: nimelt sai õlgade kitsendamise eesmärgil trukke kasutatud.
3. Soilituote Oy must puhvvarrukatega pluus, mis mulle just mõnusa lõike tõttu silma jäi.

4. Tuunitud, st lühikeseks lõigatud ja neetidega kaunistatud Armani Jeans (Itaalia originaal) püksid, mis pärinevad tegelikult juba ammusest ajast, aga enne suve või (lumevaba ja sooja!) kevadet ma neid vaevalt kanda saan.

5. Kunagi New Yorkerist umbes 150 eeguga soetatud saapad, mis neetidega tuunitult näevad minu meelest miljon korda ägedamad välja kui enne, tavalistena. Taaskord on põhjust oodata kevadet.

6. Silmapaistvalt elektrisinine natuke pidulikum pluus, mille värvi ja roosimustrit ma fännan.

0 opinion(s):

Post a Comment