4.3.10

24. & 26. & 27.02 - 15


24. veebruar - Meie Vabariigi aastapäev

Ärkasin päikesekiirte saatel - kõige mõnusam äratus paduvihmase ärkamise kõrval (haha, tegelikult võib padukas äge olla vaid siis, kui ma kuskile minema ei pea). Järgmine kihvt asi oli kerge lumerookimine (õnneks olin kaval ja eemaldasin suurema osa lumest juba eelmisel päeval).
Mingil hetkel tõin ka Jenny enda juurde ja tegin nad Jänksiga omavahel tuttavaks. Loomulikult sõi Jenny Jänksi kapsalehe ära ja asus juba kuivtoidu kallale (tüüpiline Jenny). Niisiis tuli Jänks ikkagi eraldi tuppa panna. Meie Jennyga hakkasime koos kokkama - Vahemere kanawok kolmevärvilise pastaga ja õuna-mandlikook (mm.. kui hea!). Mahe ja mahlane jogurtikattega õunakook, mille retsepti ma vastavalt vajadusele veidi muutsin.
Sellistel päevadel mõtlen küll, et neid vabu päevakesi võiks tihemini olla.. Ahjaa, esmaspäeval, 22. veebruaril saingi ju teada, et oman käesoleval aastal tervelt 37 puhkusepäeva. Megaäge! Tasaarvestused on ikka ühed toredad asjad, ning kahju, et neid igal aastal vaja ei lähe.



26. veebruar - Hästi

Natuke enne lõunat sain kõne ja selgus, et ma ei peagi Tallinnasse sõitma. Päris "vähe" ei olnud hea meel vist.. Üpris särama pani, kuna ma lihtsalt poleks viitsinud veel minna.
See koolitus, mille pärast ma minema pidin, toimub hoopis Pärnus ja sedapuhku aprillikuus. Pärnu üle olen tunduvalt õnnelikum kui Tallinna üle, sest aprillis on ilmselgelt juba ilusamad ilmad ja saab pildistada või niisama tsillida õhtuti.
Aga lihtsalt nii hea, kui mõni asi läheb täpselt nii, nagu ma oma mõtetes tahtnud olen. Iga päev tahaks terve hunniku häid uudiseid saada, siis võiks küll ilmselgelt asjadega igati rahul olla.
Kõigele lisaks tuli mul tuleviku tarvis uue tätoveeringu idee. Nii-nii-nii hea!!

27. veebruar - Sula sula sula!!!

Mul oli mõnus hommik. Ületasin end päris mitmekordselt ja ärkasin alles poole kümne paiku (sellist asja juba naljalt ei juhtu). Ei uskunud kohe oma silmi, kui kella vaatasin, haha. Tsillisingi siis natuke niisama ja sättisin ning muuseas on esimese korruse pesemisruumis nüüd ilus peegel ka.
Igatahes, lõunapaiku pakkisin end lõpuks autosse ja sõitsin Tartusse, et natuke inim- ja jänksitoitu soetada. Sedapuhku koostasin isegi nimekirja, et saaksin valmistada sooja kuskussisalatit, redise-juustusalatit, pitsat tomati ja mozzarellaga, maasikaunistust, šokolaadi-mandlikooki ja šokolaadi-mandliküpsiseid. Liiga tavalisi toite lihtsalt ei viitsi süüa eriti.
Niisiis, peale toidu soetasin igasuguseid nunnusid köögitarvikuid (kausid, alused jne) ja roosa pardikujulise kastekannu. Ootan juba grillimishooaega!

Vision Street Weari avastasin samuti enda jaoks - nimelt siis leopardimustriga ketsid, mida mul tegelikult ka vaja läheb (päriselt). Ägedad on nad igal juhul. Muide, Vision Street Wear sai alguse 1976. aastal ja nende tiim esindas selliseid rulatajaid nagu Mark Gonazalez, Lance Mountain, Tas Pappas, Duane Peters ja Mark "Gator" Rogowski.
Põhiline on aga see, et õues sulas ja sulas ja ainult sulas ning oli meeldivalt soe. Kevad ei saa ju tulemata jääda. Pealegi tahaks ma juba oma uusi jalanõu-leide rakendada ja talveasju kuskile kapipõhja ära pakkida, aga kes ei tahaks, eksole.

2 comments:

  1. Õuna-mandlikook on küll midagi sellist mida ise kunagi proovida tahaks. Vanillikaste sobiks ideaalselt sinna, eksole? :P

    & ma kahtlustan, et kui mul peaks tekkima võimalust, siis soetaksin endalegi sellistsorti ketsid(ketsidega on see tore asi, et iga aasta saab endale uue paari muretseda, sest poole aastaga kõnnib tallad kohe kindlasti läbi). Pildil tunduvad, et sädelevad ka veidi.. *õhkab*

    ReplyDelete
  2. kokaraamatus oli see tegelikult õuna-kookosekook, aga minul kookoshelbeid kodus ei olnud, seega tuligi õuna-mandlikook :P ja vanillikastme tahtsingi juurde lisada.. enne kui juba liiga kiireks läks :D

    mul on leopardiga mingi teema ja lihtsalt pidin sellised ketsid ka saama endale :D muide, õigesti tundub, sädelevad küll ;) mis kõige olulisem - need olid soodukaga! :D

    ReplyDelete