18.3.10

nv 13.-14.03 - 19

13. märts - Kuues kord. Hommikut alustasime ANTM-i 14-nda hooaja esimese osa vaatamisega ning juba üsna pea ostlesime Bauhofis (vaja oli mikserit, riiulit vannituppa jne.). Üheks ägedaks leiuks oli veel "haukuv koer", st koerakujuke, mis hakkab haukuma, kui talle läheneda... Mis teha, õiget koera meil ju veel ei ole, haha.

Igatahes, kui algselt pidin salongi minema kella 12-ks, siis helistasin ja uurisin elu ning sain juba tund aega varem kohale minna, et asjadega algust teha. See oli siis minu kuues kord seal ja pildi tegemine kestis vähemalt 2,5 tundi, kusjuures, ma nagu ootasin kogu aeg, et millal küll valus hakkab, aga valu oli niivõrd minimaalne, et ma järjekordselt pigem nautisin seda. Küllap olen lihtsalt niivõrd harjunud juba. Tätoveering iseenesest sisaldab peale musta veel ka valget ja roosat ning ma absoluutselt armastan seda pilti ja olen superõnnelik ning rahul! Kõige õigemad ongi minu meelest tätoveerimiseks just käed, aga eks maitsed ole erinevad. Olen õnnelik, et umbes viis aastat tagasi selle hobi enda jaoks avastasin.
Kui tätoveering valmis sai, liikusin vaikselt Kaubahallis toimunud Buduaari turule, mis oli lühidalt öeldes mõttetu (kasutatud asjade eest lihtsalt ei maksaks nii kõrgeid hindu... eriti veel, kui võin neid tasuta saada, haha). Ja veel piletiraha küsimine sellise ürituse eest... khm, mida veel? Aga okei, pikemalt ma sellel ei peatukski.

Shoppasin endale hoopis ühe itaalia firma šampooni ja maski (mil mil). Need on muide parimad, mida kunagi kasutanud olen. Sada aastat otsitud leggingsid leidsin ka lõpuks ja Erik sai endale vinge neoonroosa T-särgi. Ahjaa, mul oli roosat huulepulka vaja ning seegi ei jäänud leidmata.
Igati positiivne päev ja kui kõik vajalik ostetud, hakkasimegi Jõgevale tagasi liikuma... Otse loomulikult pidi just siis algama maailma kõige tihedam rahetuisk vms asi, mis kahandas nähtavuse kohati paarile meetrile, kui sedagi. Vahepeal oli näha punakalt loojuvat päikest, siis jälle metsik rahe ning sealsamas lihtsalt natuke udune olek... paari sõnaga - Eesti ilm...
14. märts - Pühapäev. Ma ei mäletagi enam, mida päeva algus endaga kaasa tõi, kuid mingil hetkel käisime maal mu vanavanematel külas (muuseas lasin vanaemal läbi õmmelda kunagi saadud ja lühikeseks lõigatud Armani pükste allääred ning neid pükse on plaanis veel edaspidigi pimpida). Varem alustatud hilpude sorteerimine sai samuti lõpule viidud ning minu garderoob täienes jällegi silmnähtavalt. Kõikidest asjadest korraga pilte teha ei viitsi muidugi, kuid aja jooksul ja mõõdukalt saab neid siin postitustes ilmselt näha küll (ma sain lihtsalt nii häid asju, et ei jõua enam (õiget) kevadet ja suve ära oodatagi!).

Kokanduse poole pealt tegin lõpuks valmis Maasikaunistuse, mida olen planeerinud juba väga-väga pikalt ja see on tõepoolest üks parimaid (ja tervislikumaid) (raamatust "100 tervislikku rooga") kooke, mida ma üldse saanud olen. Digestive-küpsised on lihtsalt superluks! Esimest korda tegime kartuliputru ka ja seegi sai ülimaitsev.
Kui mingil hetkel mulle tundus juba, et päevas siiski on piisavalt tunde, veendusin lõpuks ikkagi kurvas tõsiasjas, et kõike lihtsalt ei jõua ning enne tuleb uneaeg peale.

2 comments:

  1. Sa oled niiiii superpeenike. See-selleks.. Tahtsin öelda, et sinu uus tatoveering näeb väga hea välja ja (isegi) mulle meeldib. Kindasti üks minu lemmikuid. Kuid väitega, et tatoveeringuks sobivaim koht on käed, ma siiski ei nõustu. Mulle meeldivad väga ka kuklal ja alaseljal olevad tatoveeringud naiste puhul. Plaanin isegi ühe lasta endale meisterdada. Loodan, et sõltuvusse ei jää(see on kerge tulema nagu ma aru saan) :)

    ReplyDelete
  2. naljakas...seda esimest lauset ma kuulen millegipärast pea iga päev :D
    tattoode koha pealt mõtlen mina täpselt risti vastupidi sulle. alaselg ja kukal on just naiste puhul liiga tavalised kohad (eriti alaselg, mis minu silmis kuulub nõmedaimate kohtade TOP 3 sisse). aga nagu ma juba postituses ütlesin, asi on maitses :)
    sõltuvuse koha pealt nii palju, et eks selle tekkimine oleneb kindlasti ka valulävest ja rahakotist :D muide, kuhu ja mida sa teha plaanid, kui saladus pole? :)

    ReplyDelete