26.3.10

nv 20.-21.03 - 21


20. märts - Ma küll ei tea, mis mul mõtteis oli, aga ärkasin varem kui tööpäevil (ehk siis juba enne seitset) ja hakkasin toimetama: pesin pesu, tegin trenni, valmistasin leivatainast ning pannkooke (väheste kaloritega retsept, haha).
Kuskil lõuna paiku kimasime Saabiga Tartusse, sest mul oli massaažipäev, jee! Kõigepealt kolasime muidugi poodides, sest vajasin garderoobi tarvis veel paari asja - kardinapuud ja käekottide hoidjat. Kohapeal selgus ka vajadus nartsissi ja krookuse järele, sest need olid lihtsalt nii odavad (kumbki 5 eeku), kuid samas nunnud lilled.
Nüüd veel olulist infot... Meil Erikuga on piletid Õllesummerile 15. juuliks, mil esineb HIM!! Nagu joppamise peale peaks mul just siis üks osa puhkusest käes olema. Niisiis, nelja kuu pärast saame esimest korda elus Õllesummerile minna, haha.
Igatahes, vahepeal tsillisime Eriku vanemate korteris ja mingil hetkel sõidutatigi mind massaaži saama. Seda tegi Eriku ema, ja tõesti, massaaž on üks absoluutselt parimaid asju siin elus ning kui võimalik, käiksin iga päev massaažis! (ilmselgelt vähetõenäoline variant)

Õhtupoole shoppasime juba Lõunakeskuse Seppäläs. Mina shoppangi seal põhimõtteliselt vaid siis, kui allahindlusi silman, sest muul ajal on need hinnad lihtsalt üle paisutatud. Saak oli muidugi päris korralik: vinge neetidega topp/lühike tuunika, teksaimitatsiooniga retuusid, superkenades sinistes toonides topp, veidi nunnut pesu, ilus kaelakee ja kõige armsam sinine südamekujuline kotikene (pildid on osaliselt kaameras, osaliselt alles tegemisel...). Loogiline, et ma jäin väga rahule.
Sõime Eriku juures kõhud täis ja alustasimegi tagasiteed Jõgevale, sest ees ootas veel leivategu ja saun. Ma olin muidugi megaväsinud ja vajusin diivanil umbes sada korda ära, kuid lõpuks sai absoluutselt kõik tehtud, sh ka meie esimesed isetehtud leivad, mis maitsesid päris mõnusalt (pildid on mul aga vaid teisest leivaringist...).
Ahjaa, vist umbes poole kaheksa paiku õhtul algas ametlikult suve sissejuhatus, teisisõnu kevad. Lõpuks ometi!


21. märts - Eelmisega võrreldes tunduvalt unerohkemale hommikule järgnes üks korralik draama, kuid see selleks. Käisime mu vanemate juurest läbi ja mamps oli lasknud papsil mulle uued päiksekad osta. Sedapuhku Dieseli omad ja üleni roosad, kõige nunnumad. Tartus vaatasin just igauguseid odavaid prille ja mõtlesin, et võiks midagi osta, aga õnneks jätsin asja katki.


Seejärel võtsime suuna Peipsi poole - kõigepealt käisime Mustvees järve ääres, aga lumi oli nii pehme, et jalad lihtsalt vajusid sellest läbi ja tulemuseks olid lund täis kossid, mis ei tekitanud just kõige mõnusamat tunnet. Sõitsime Rajalt ja Omedust ka läbi ning Raja küla vahel pikutas keset teed üks tohutult armas koer. Selle peale meenus mulle kohe üks "Kelgukoerte" osa, kus oli sarnane valge koer. Loodetavasti tegi ta sealt siiski kiiresti minekut, sest leidub ju igasuguseid kihutavaid lolle, keda loomade elud ei huvitagi üldse.
Enne Jõgevale tagasipöördumist ma lihtsalt pidin Mustvee Statoili hot dogi sööma, sest see on ilmselgelt kõige maitsvam ja aastas saan ma neid vaid paar tükki kui sedagi.


Pärastpoole sain terve hunniku puid keldrisse tassida, et Erik need siis riita laoks. Päike paistis nii soojalt ja igati mõnus oli seda tööd teha (pesutriikimine nii mõnus igatahes ei olnud, haha). Tegelikult ma ootan juba päris õiget kevadet, lume täielikku kadumist, päevitamist võimaldavat päikest (õnneks on mul tumeda pinnaga rõdu, mis peaks päris kuumaks minema), natuke puhkust, Eestisiseseid ja -väliseid trippe ning veel igasuguseid vingeid asju.

0 opinion(s):

Post a Comment