2.4.10

27.03 - 23

27. märts - Kunagi hommikul jalutasime mu vanemate juurde, et siis nendega koos trippima minna. Isegi ilm oli ulmeliselt soe ning mina igatahes panen "talvekorterisse" nii jope, mütsi-salli kui ka saapad. Ma ei tea muidugi, mida siis teen, kui megakülmaks peaks minema... aga talveasju enam välja ei kougi!!

Niisiis, kõigepealt sõitsime Kiviõlisse, et mina ja ema saaksime shopata sealses suures second handis. Soetasingi endale heleda H&M trentškoti (paremini kõlab küll trenchcoat) ja üleni kuldsed kingakesed. Kusjuures enne just lugesin ajakirjast "MOOD" trenchide kohta ning nüüd ongi mul kokku vähemalt kolm erinevat (võib-olla isegi neli või viis, kuid üks ei ole see päris õige trench).

Hilbud shopatud, suundusime Valaste juga tsekkima. See asub Ida-Virumaal Kohtla vallas Valaste külas ja on Eesti kõrgeim juga (30,5 m). Valaste juga saab toidet Valaste ojast, mida kohalikud kutsuvad Suurkraaviks (oja sängi on laiendatud korduvalt liigvee ärajuhtimise eesmärgil, mistõttu kohalike seas on levinud arvamus, et Valaste oja ja seega ka Valaste juga on inimkäte töö).
Meie Erikuga käisime Valaste juga imetlemas ka 2009. aasta 1. jaanuaril, mil seal tõeliselt muinasjutuline olukord valitses. Absoluutselt kõik oli paksu jääkihi all! 

Valaste juga 2009:

Valaste juga 2010:

Edasi kimasime Toilasse ja einestasime Toila SPA Hotelli restoranis Mio Mare, kus minu praeks oli venepärane požarski kanakotlet ahjukartulite, wokitud aedvilja ja bešamellikastmega. Täiesti kindel on ka see, et sinna tahan ma veel tagasi, sest toit oli super!

Meie viimaseks sihtkohaks enne Jõgevat oli loomulikult Rakvere ning täpsemalt Põhjakeskus, üks minu lemmikkohti. Shoppasin endale ühed soodsad musta värvi leggingsid (mugavamat riietust annab leida...) ja natuke kilinaid-kulinaid. Rimist shoppasime Erikuga söögikraami ja ma pidin päris korralikult selle poe kaubavalikus pettuma (edaspidi enam sinna vabatahtlikult ei lähe). Erik ostis mulle sealt siiski roosikimbu.
Pärast Põhjakeskust olin ma silmnähtavalt väsinud, aga samas ka kell oli piisavalt palju ja päev otsa ringi kolades ei saagi õhtul mitte väsinud olla, haha. Ahjaa, vahepeal oli selline mõnus hetk, kus autoaknast paistis jäine meri, õhus tiirles kevad ja raadiost tuli Rolf Juniori & Violina "Maagiline päev". Mulle meeldivad sellised päevad kõige rohkem.

0 opinion(s):

Post a Comment