7.4.10

29.03-03.04 - 24

29. märts - Taaskord on põhjust ilusaid ilmu taga nutta. Nimelt tõi peretuttav jälle "uut" kaupa ja mina sain peale Miss Selfridge´i teksaseeliku ning Jane Normani kleidi kaks õhukest salli ja samapalju pearätikuid (või kuidas iganes neid nimetama peaks).



Vaatasin siis ühtlasi ka Miss Selfridge´i ja Jane Normani kodulehekülgi ning on täiesti masendav, et Eestist selliseid asju ei leia. Ja mitte ainult! Nendel piltidel on veel allahinnatud asjad, millel ulmeliselt madalad hinnad. Kui Londonisse satuks, ostaksin kohe kindlasti kõik piltidel olevad asjad, ning arvata võib, et palju muudki.
Eestis on praegu miljon sellist poodi, mis tuleks siit minema pühkida ja ASJALIKUD poed asemele tekitada. Iseasi, kas see üldse kunagi nii läheb...

31. märts - Minu küüned said kõige nunnuma neoonroosa lakikihi osaliseks... okei, sinine on samuti teemas veidi ja päikesevalguses näevad need veel eriti vinged välja!



2. aprill - Alustasime Erikuga trenni- ja kontoriruumi ettevalmistamist ehk siis hakkasime vanu tapeedikihte (neid on umbes miljon) maha kiskuma. Sellesse tuppa tuleb minu trenažöör, lauaarvuti, purskkaev, meie väikesed koduloomad ja muud asjad, mis mul kohe meelde ei tule (no näiteks vanad ajakirjad sellest perioodist, mil kolm aastat Tartus elasin ja samuti õppematerjalid ülikoolist). Remondi alguses näeb tuba välja just selline, nagu siin näha saab.


3. aprill - Selleks, et lae- ja põrandamaterjalidega tutvust teha, tegime kiire Tartu tiiru. Leidsimegi nii sobiva laminaadi kui ka laematerjali ning millalgi tuleb nendele siis järele minna ja ära osta (enne saab veel seintega tegeleda, sest tapeet on mul juba ammu ostetud).
Loomulikult kolasime muudes poodides ka, kuid minu õnneks (või siis kahjuks) on kaubavalik endiselt kehv ja üksluine, seega rahakotisõbralik, haha.
Tegelikult leidsin ühe kena kleidiga ehetemannekeeni, mis on just selline, nagu ma tahtnud olen alates ammusest ajast. Shoppasime veel mõned vajalikud asjad, tegime drive ini ja juba saigi koju tagasi tulla, et uus (sedapuhku magus) leib valmis küpsetada.

 müts - O`Neill; jakk - Monton; topp - Dorothy Perkins
leggings - Seppälä; saapad - New Yorker + oma tuuning; 
mantel - Klementi.

0 opinion(s):

Post a Comment