18.4.10

nv 10.-11.04 - 26

10. aprill - Vaieldamatult 2010. aasta kõige ilusama nädalavahetuse laupäev. Päikese käes oli lihtsalt võrratult mõnus ja soe! Niisiis saingi juba üpris varakult koos vanavanematega Tartusse (läksime Tallinn-Tartu mnt kaudu ja tsekkisime ülimalt veerohket Emajõge ka).
Tartus saime Erikuga kokku ning kuna vanaisa bussiga võib edukalt kaupa vedada, soetasimegi maja tarvis terve hunniku superhea hinnaga laminaatparketti ja samuti sinakates toonides laematerjali kontori-trennitoale.
Seejärel kimasime ringi juba kahekesi, et tegeleda nii shoppamise ja einestamisega kui ka jälle Emajõe vaatlemise ning muidugi pildistamisega. Vaheldumisi kaklesime natuke ja siis jälle jalutasime sooja päikese käes üleujutava Emajõe kallastel. Ühesõnaga - mõnus!
Siiski on mul hea meel, et Jõgeval sellist veekogust kuskil ringi ei voola, kuigi vaadata on ju tõepoolest põnev.


Kui nüüd shoppamisest rääkida, siis sellega me väga ei tegelenudki (v.a. ehituspoodide läbikammimine), aga Kaubamaja ning Monton siiski tootsid üht koma teist. Näiteks oli mul kindel soov soetada paabulinnu sabasulgede mustriga retuusid, sest need lihtsalt on vinged! Ja ei saanud ostmata jätta ka poole odavamat lillat (piha)vööd, millesarnane minu garderoobist veel siiamaani puudus. Osturallist oli nii palju kasu, et sain oma lemmiku Clinique´i ripsmetuši koos tasuta meigieemaldaja ja niisutava geel-kreemiga. Igati kordaläinud pisike poodlemistripp.

Kui Jõgevale jõudsime, valmistasin juustuküpsiseid, mis olid parimad, mida kunagi saanud olen ja kohe kindlasti tuleb seda kokkamist korrata.
Õhtul tulid meile külla Mariann ja Kaarel. Tutvustasime neile oma kodu ja pärast jutustasime niisama ning libistasime õllet-veini. Marianni ei olnud ma jälle umbes miljon aastat näinud ning siis meenutasimegi natuke oma kunagisi värvikaid seiklusi ja olime niisama ägedad.
Kui teised ära läksid, hakkasime Erikuga ANTM-i vaatama ning rohkem ma edasi ei mäleta, sest uni võidutses ja niitis jalust.

päiksekad - Diesel; trenchcoat - ALMIA, second hand
retuusid - Friis & Company; saapad - Bronx.

11. aprill - Taas maailmamõnus päikeseline hommik, millele järgnes meeldivalt soe päev, täis igasuguseid asjatamisi.
Mina pesin ära oma nunnu Saabikese, koos Erikuga rehitsesime aia puhtaks. Küpsetasin valmis kaks magusat leiba (aprikoosid, martsipan, rosinad, šokolaad) ja plaaditäie tumeda šokolaadi glasuuriga võiküpsiseid. Samuti avasime 2010. aasta grillihooaja ning nautisime esimesi grillil valminud vorstikesi koos kartulitega. Igati mahe värk.


Peale kõige eelneva käisime minu vanematele ja vanavanematele leiba viimas, jalutasime natuke maal üleujutava Pedja jõe ääres ning Erik korjas mulle mõned sinililled.
Ilmselgelt mõjub kevad mulle justkui üks suur energiasüst! Selle tõestuseks ajasin Eriku ka liikvele ja me käisime koos jooksmas. Esimese korra puhul võtsime ette neli kilomeetrit, aga see oligi just paras pikkus, et end korralikult ära väsitada. Erik mainis vahepeal, et õhus on juba suvelõhn, ja tõesti, peaaegu täielikult kadunud lumi ning soe päike mõjuvadki just nõnda, et tekivad juba suvemõttedki. Mulle tundub lausa, et mida mõnusam ja soojem ilm, seda rohkem asjatoimetusi tehtud saab!

2 comments:

  1. Need juustukad näevad väga omnom välja ^^

    ReplyDelete
  2. ja on seda ka maitselt ning valmistamine on imelihtne :)
    mida suurema koguse ma küpsetan, seda kiiremini need laualt kaovad :D

    ReplyDelete