22.5.10

03.-09.05 - 32

3.-7. mai. Tagasi tööpostil ning ilmselgelt oli see üks kõige kiiremini möödunud töönädal, sest kui ikka terve nädala jagu eemal olla, jätkub pärast tegevust absoluutselt igaks ajahetkeks.

Mõni pärl reedesest tööpäevast:
* K: "Kas see on sul uus kampsun?"
U: "Ei, ma pesin seda Perwolliga!"
* K: "Teie telefon?" (lepingu täitmisel andmete küsimine; mõeldakse loomulikult telefoninumbrit)
Klient: "Nokia!"
Haha, ulme! Vähemalt ei hakka igav.

Kuna laupäev (8. mai) kujunes totaalseks tööpäevaks (mina, Erik ja Martti tegime maal suure hooga puid + kodused asjaajamised ning koristamised... õigus, väike grillimine samuti), siis pühapäev (9. mai) lihtsalt pidi veidi "mängulisem" olema. Niisiis, kõigepealt toimetasin kohale emadepäevakingitused oma emale ja vanaemale ning seejärel kimasin Tartusse.
Pärast Taskut, Kaubamaja ja drive in´i olid asjad aetud ning vajalik kraam soetatud (lisaks haarasin New Yorkerist ühed lillelised Fishbone´i retukad). Salvesti juures burksipeatust tehes mõtlesin, et võtan aega, kui kiiresti üks meessoost, pillikotti kandev hääletaja auto peale saab. Kurb, aga tõsi, kuid selle aja jooksul, mil mina oma burgerit hävitasin, keegi teda peale ei võtnud. Lõpuks hakkas mees suitsetama ning jagas oma sigaretti ühe möödakõndinud veidi asotsiaalse välimusega tegelasega, haha. Suitsuhaisust inimest ei võtaks ma ka auto peale...


Enne Tartusse minekut vaatasin koos emaga tegelikult läbi mõned second hand kraamiga kotid ja ma olin taaskord edukas. Üpris mõnusad leiud said suveks tehtud. Mõni neist vajab küll väikest putitamist, aga see pole üldse probleemiks. Minu üheks suureks lemmikuks on need supervärvikad seelikpüksid, samuti valge Lindexi vest.
Kui nüüd veidi ka kokandusest rääkida, siis Erik tegi valmis pizza (suitsuvorst, kollane paprika, seened, tomat, mozzarella juust) ning mina ehitasin sidrunikeeksi oma aia rabarberite ja tumeda šokolaadiga ning sidrunimaitselise glasuuriga. Väga maitsev õhtupoolik!


roosa särk Tetrex Crepe; valge vest Lindex; kirju pluus; roosa pluus Only; seelikpüksid; jakk Merlyn; seelik Pigalle - kõik second hand.

2 comments:

  1. Tapeet "ajaleht"? Nagu näha, siis remont täies hoos! Ja Elvis on teil nii supernunnu, et võtab lausa sõnatuks :)

    ReplyDelete
  2. õnneks siiski ei ole tegemist tapeediga või selle asendajaga :D õige tapeet läheb sinna peale, kui ilmad jahedamad on ja toas midagi teha on võimalik ilma suurte piinadeta :P
    aga elvis on väike pätt! :D

    ReplyDelete