31.5.10

16.-17.05 - 35

16. mai - Gregoriuse kalendri 136. (liigaastal 137.) päev
Suurte lootustega sättisin end ja Elvist maja ette muruplatsile päevitama (s.t. Elvis puu alla redutama), kusjuures, ärkasin rekordiliselt hilja ehk alles kella poole kümnest.. Aga loomulikult pidi mõne aja möödudes paduvihm saabuma ning kogu ülejäänud päeva kenasti ära sisustama. Täielik ebaõnn, nii-et asusin hoopis koristama ja kokkama (mingisugune improvisatsiooni käigus valminud soolane pirukas + rabarberi-hapukoore koogikene).


Lõpuks sain vaadatud ka ANTM-i uusima, 14. hooaja finaalosa, ning ongi järjekordne ameerika supermodell sündinud. Selleks neiuks on eestipärase eesnimega Krista White ning veebilehel www.tyra.com on olemas väike intervjuu temaga.
  • Mis tunne sul oli, kui nägid suurel ekraanil oma pilti ja taipasid, et oled võitnud? Krista: Tundsin end kui unenäos ning pidin ainiti oma pilti vaatama. Arvasin, et Tyra ütles Raina nime. Ma olin hullumas! Tunded olid ülevoolavad ja ma värisesin. Tundsin, et lõpuks on minu unistus täitunud! Telekast finaalosa vaadates hakkasin nutma, sest teadsin, kui kõvasti olin pingutanud sinnani jõudmiseks. See on uskumatu, kuigi pole siiamaani mulle päriselt kohale jõudnud. Olen endiselt selline nagu alati, kuid samas igati valmis töötama kõvasti ja tegema kõik, et tipus püsida!
  • Kas sa arvasid, et võidad? Krista: Üldse mitte! Ma võiksin öelda põhjuse, miks iga teine tüdruk võinuks võita, kuid mitte enda kohta. Olen väga enesekindel, kuid nägin siis Rainat ja olin veendunud, et ta pääseb tippu. Tean, et Tyrale meeldib eriline välimus - uus, värske ja erinev - just seda nägin Rainas. Temaga võisteldes tundsin, et mul on 50/50 võimalus.
  • Kas sa mõtlesid kunagi, et sind saadetakse koju? Krista: Igal väljapraakimisel mõtlesin, et võin koju minna. Ennast pärast telekast vaadates mõtlesin, et nägin välja, justkui saaksin kohe südameataki! Ma olin alati nii närvis.

Krista White (sündinud 19. detsember 1984) on nüüd Wilhelmina Modelsi hingekirjas, omab 100 000 $ lepingut Covergirliga ja on ka Seventeen Magazine´i kaanetüdruk. Mulle tundus, et Krista oli oma võidus üpris kindel ning kui nad Rainaga finaalis võistlesid, ei kahelnud ma samuti Krista saamises uueks supermodelliks.

17. mai - Maniküüripäev
Tegelikult siiski tavaline täispikk töörohke päev, aga lihtsalt õhtupoolik möödus maniküüri tähe all (ilmselgelt on neoonroosad küüned mulle sümpaatsed).

0 opinion(s):

Post a Comment