2.5.10

21.-25.04 - 29

21. aprill - Eriti "mõnus" kella viiene äratus ja sõit Pärnusse kooli. Tegin vist taaskord uue Pärnusse sõitmise rekordi, sest koolituse viimase päeva alguseni oli ikka veel jäänud umbes tund aega. Seega parkisin auto ära, võtsin Statoilist hot dogi ja tegin Poweri saatel chillmode´i... õigus, lugesin Moodi ka.
Varsti algaski koolituse viimane päev ning see möödus küll üllatavalt kiiresti ja tegusalt, kuigi olid vist ka mõned veidi unised hetked (ehk siis paratamatus).

Kui vabanesin, ei läinud ma mitte autosse, et koju sõita, vaid hoopis kaubanduskeskustesse kolama. Ei olnud just kõige põnevam ajaveetmine (siiski kohtasin oma unistuste kingsaapaid (?), nii-et juba varsti kimasingi Viljandi kaudu Jõgeva poole. Suu vajus mitu korda lahti, sest teede ääres oli eriti vinge maastik, mõned vanad kirikud ja muud ägedad ehitised.
Seadsingi endale eesmärgiks millalgi suve jooksul sinna pildistama ja seiklema minna.
Kaheksa paiku koju jõudes olin muidugi rohkem kui väsinud, aga Elvisele tegime Erikuga siiski tema elu esimese saunapäeva.


23. aprill - Pärast tööd hüppasin korraks läbi oma vanemate juurest, et tsekkida mõnda "kaltsukotti". Ema ütles küll, et sealt pole mitte midagi võtta, aga mina leidsin terve hunniku supervingeid asju! Loomulikult tuleb mingi väike osa neist enne kandmist parajaks õmmelda/tuunida.
Siiski, näiteks populaarsete lillemustritega mul nüüd probleeme ei ole, kuna selliseid hilpe leidsin lausa kolm.
Ilmselgelt olid kõik need leiud ühed parimad üle pika aja, nii-et kajastan neid ka siin, kas või mingil määral, kui mitte päris kõiki.


24. aprill - Võtsin vanaema kaasa ja tegime kiire Tartu tiiru.. tõesti, väga kiire ehk siis Juhani Puukool - Kaupmehe hulgimüük (vist...) - Lõunakeskus - drive-in. Võib öelda, et selles hulgimüügifirmas on ilmselt kõige mitmekesisem toiduvalik üldse ja ma leidsingi umbes miljon head asja. Aga põhjus, miks ma tegelikult Tartusse minna tahtsin, asub mõnedel allolevatel fotodel. Niisiis on juttu mu uutest megaägedatest kevad-suvistest kingadest/saabastest. L O V E! Nägin neid kolmapäeval (21.04) Pärnus Port Arturis ja sellest hetkest tiirlesidki need nunnukesed mul peas ringi. Ilmselge, et PIDIN need ka saama! Ja Tartu tiir oligi igati kordaläinud.
Ahjaa, täitus veel üks minu suur soov ja leidsin Pärnumaa Kutsehariduskeskuses avastatud linaseemnetega batoonikesed just sellest mainitud hulgilaost. Ühed maailma parimad kommid ilmselt.


25. aprill - Olime Elvisega kahekesi kodus, vaatasime Vampire Diaries´i ja tsillisime õues. Kuna päike siiski vahelduva eduga siras, otsustasin mingil hetkel Elvisega väikse tripi teha, et näha, kuidas talle nüüd, natuke suuremana autosõit meeldib.
Oma korvis olla muidugi ei kõlvanud, nii-et tüüp pidi kenasti minu kõrval istmel istuma ja ringi vaatama. Sõitsime natuke ringi, tegin mõned pildid ja läksimegi koju tagasi, et veidi kokata. Niisiis tomati-singi (suitsuvorsti, viineri samuti) plaadipirukas ja maasika-kookosekook.

0 opinion(s):

Post a Comment