20.6.10

01.-04.06 - 38

1. juuni
2. juuni -

3. juuni - Millalgi tööpäeva jooksul üllatas mind Mariann, kes teatas, et sooviks õhtul mulle külla tulla. Loomulikult olin nõus ning kunagi veidi hilisemal ajal ta minu juurde jõudiski. Rääkisime kõiksugustest maailmaasjadest (riided, koerad... - no see on ju põhiline) ja ta täiendas isegi mu garderoobi kahe eseme võrra (Cubuse kardigan ja ginatricot´ bikiinide ülemine ots). Armas temast. Ka järgmine kohtumine sai juba kokku lepitud ning see leiab aset meie pealinnas. Lähen Marianni "uut" elamist tsekkima (sellest täpsemalt juba järgmistes postitustes).

4. juuni - Hommikul töötasin paar kiiret tunnikest ning seejärel suundusin Saabi rehvide vilinal kiiresti Tartusse, et mitte väga hilineda. Nimelt leidis Atlantise konverentsikeskuses aset Rahandusministeeriumi korraldatav riigihangete alane koolitus struktuuritoetuse saajatele ja taotlejatele. Kuna hangete läbiviimine kuulub minu töö juurde, siis oli teema huvitav ja silmaringi laiendav (vaatamata sellele, et tool oli maailma kõige ebamugavam). Rahvast oli nii metsikult, et sisenemisel ulatus järjekord uksest välja ning lookles igat pidi (see tähendas ühtlasi, et ma ei jäänudki hiljaks, jee). Meile räägiti riigihangete üldpõhimõtetest, riigihangete seaduse 1. juulil kehtima hakkavatest muudatustest, struktuurivahendite kasutamise erisustest riigihangete läbiviimisel ning lihtmenetlusest ja eelkõige toodi palju praktilisi nõuandeid koos näidetega. Teemasid jätkus ligikaudu kella kuueni õhtul.

Seejärel sai veidi draamat... ma ei mäleta küll enam täpseid asjaolusid, aga midagi siiski oli. Päris korralikult. Elu ongi selline.
Jäin muide ööseks Tartusse Eriku juurde. Maiustasime mäki einetega, käisime saunas ja tsekkisime Jersey Shore´i (oleme viimasel ajal kogu esimese hooaja läbi vaadanud.. vinge sari ja ootan juba teist hooaega!).

3 comments:

  1. Kutsu juba täitsa koera nägu!:)

    ReplyDelete
  2. ja suur nagu hobune :P

    ReplyDelete
  3. Just stopped by to check out a new post,but I saw in your 'you might also like' this post,Elvis is so young and cute! I had to check out this post x

    ReplyDelete