23.6.10

05.-07.06 - 39

5. juuni - Sõime hommikust, pakkisime Elvise kaasa ning teoreetiliselt pidanuks siis veidi ringi trippima. Praktikas jõudsime aga ainult Kavastusse, mis on küla Tartumaal Luunja vallas. Seal, Suur-Emajõe alamjooksul asub kaasajal Eesti ainus praamiga jõeületuskoht. Praamil on enam kui sajandi vanune ringiaetav mehhanism. Mida aga polnud, oli praam ise, nii-et küllap peab kunagi lihtsalt uuele katsele minema.
Korraks põikasime ka Emajõe-Suursoo looduskeskusesse, mis asub samuti Kavastu külas Emajõe vasakul kaldal. Keskuse juures asub Kantsi loodusrada, mis tutvustab Emajõe kallast ning mille juures on väike vaatetorn. Kuna elu seal oli ilmselgelt liiga märg ning puudus ka korralik (kas või natuke kuivem) juurdepääs mainitud loodusrajale, ei hakanud me oma päid vaevama ja jätsime asja sel korral siiski katki (võib-olla kuni järgmise korrani...).

päiksekad - Dolce & Gabbana; pluus - second hand; pintsak - Martinelli, second hand; lühikeseks tuunitud teksad - Mac Jeans, second hand; retuusid - Fishbone; sandaalid - Odeon.
 
Edasi läksid asjad teravaks ja õhus oli taaskord ohtralt draamat. Lihtne elu, mis seal muud ikka. Kui draama veidi vaibus, sõime Ilmatsalus mäki uusi wrappe, mis olid megavürtsikad, ning mingil ajahetkel, pärast toidukraami ja Walteri soetamist, kulgesime Jõgevale.
Elvisel oli muide totaalne unepäev: ta muudkui magas ja magas ja magas, isegi siis, kui poodides käisime ja tema üksi autos oli. Mis on muidugi igati meeldiv.
Niisiis sai veidi kodus asjatatud ja rohkem midagi paeluvat ilmselt ei toimunudki.

6. juuni - topp - Von Dutch Originals, second hand; teksad - Mac Jeans, second hand; kingad - Vagabond.

7. juuni - Äratus kuskil 6:11, kuid sellele eelnes üks raskevõitu öö, sest eelmisel päeval metsa ääres puid lõhkudes saadud putukahammustused sügelesid m e t s i k u l t. Õudne õudne.
Kuna ma olen vist natuke viimase minuti inimene, siis ajasin Eriku üles ja lasin tal end minu Saabiga rongi peale viia (loomulikult jäi rong natuke hiljaks ja sama hästi võinuks jalgsi minna). Rongis avanes mul hea võimalus tagantjärgi oma täielikus unaruses ja ajapuuduses vireleva blogiga tegeleda (st hea rahulik õhkkond, et lähimineviku sündmusi meelde tuletada ja kirja panna).


Juba Tallinnas, sõitsin trolliga Õismäele, et Sinilille peatuses Marianniga kokku saada. Niisiis, läksime tema juurde, kus ma sain maiustada kiivi-maasika-vahukoore lisandiga vahvlitega, mis olid väga maitsvad ja täitsid mu kõhu päris pikaks ajaks.
Edasi hüppasime bussi peale, et kesklinna liikuda, sihtkohaks kõigepealt Stockmann, kust mul oli plaanis püsikliendihinnaga oma lemmiku, Clinique´i kosmeetikat soetada. Seda ma ka tegin ning leidsin veel muudki, nagu näiteks üks vinge pihavöö (lõpuks ometi minu suurusele vastav, mitte seljas ringi ujuv). Sellepärast mulle Stock meeldibki.
Kuna ma olin lugenud Fornarina suurtest soodukatest, tahtsin kindlasti ka sinna jõuda. Õige otsus, sest saak oli igati korralik: ilusat rohelist värvi püksid ja sama tooni kaelaehe (natuke hinnapoliitikat ka: püksid enne 1615.-, pärast 161,-; kaelaehe enne 1045.-, pärast 105.-). Kas saab veel rohkem rahul olla? (olgu, eks ikka saab, aga mitte väga palju rohkem).



Stradivariusest käisime ka läbi ning siis parkisime end Rotermanni kvartali bensukanistrit meenutavatele "toolidele", et vahelduseks jäisele tuulele kuuma päikest nautida. Päikese käes oli liiga palav ja vilus väga külm, loogiline värk, haha. Jutustasime natuke ja Mariann klõpsis minust mõned pildid ning varsti pidingi Keskkonnainvesteeringute Keskusesse lippama. Ürituseks kell 13 alanud teabepäev toetuse taotlejatele. Kella neljani ammutasin niisiis tarkust, jõudes õnneks ära kuulata kõik esinejad ning siis pidin lahkuma, et kindlasti rongile jõuda. Sander tuli mulle järele, mis tähendas, et jäi isegi (väga) natuke aega jutustamiseks. Tema säravpuhast autot nähes sain natuke oma porise Saabi pärast häbi tunda. Vähemalt on kuskile poole areneda! Ja et eelnevalt mainitud shopingusaak täiendust saaks, üllatas Sander mind Hello Kitty kaelakeega, mille mulle niisama kinkis. Sellised üllatused mulle meeldivad ja kokkulepe jäi nii, et järgmisel korral peab pikemalt rääkima (või mäkki minema, haha). Igatahes pidi Sander tööle minema ja mina võtsin coffee in´ist ühe kõikide lisanditega väikese kakao, et kõht täis saaks. Oligi Tallinnaga selleks korraks kõik ning puhkuseni jäi neli tööpäeva (puhkus tähendas nv+3 päeva... võimas, kas pole?).

päiksekad - Dolce & Gabbana; tagi - XXbyMexx; jakike - Monton; pihavöö - Monton; topp - Guess Jeans; püksid - [Es Ti: Ci:]; kingad - Stefanie, second hand; kott - second hand.

2 comments:

  1. NEED PÜKSID. Issand, ma annaks pool oma riidekapist nende eest :D

    ReplyDelete
  2. ilmselt mõtled sa neid fornarina omi? :D (kui jah, siis pead tallinnasse minema :D iseasi muidugi, kas see pood üldse eksisteerib enam..)

    ReplyDelete