6.6.10

18.-26.05 - 36

18. mai - Oriflame´i päev
Kui eelmise päeva (ka blogipostituse) iluteemaks oli maniküür, siis siin saab rääkida Oriflame´i kraamist (Tea Tree peitepulk, Bewitching toonis huulepulk, Green Jungle toonis silmapliiats ning jahutav jalapalsam), mille kätte sain. Kuna ma eriti oma meigitoodete arvukusega ei hiilga, siis kuluvad need asjad raudselt ära ja tegelikult ongi juba osutunud täiesti asjalikeks uustulnukateks mu mitte eksisteerivas meigikotis, haha.


19. mai - Shopingupäev
Et maniküürist ja iluvidinatest veel ei piisanud, selgus kõnealusel õhtul üks väike shopinguvõimalus ehk siis peretuttav tõi "uut" suvekaupa ning loogiline, et ma leidsin endale päris vingeid asju ja seda kõike põhimõtteliselt võileiva hinna eest, nii-et igati edukas värk.

ülemine rida, vasakult: peter werth woman (Peter Werth on eliitturu rõivamüüja Suurbritannias. 2002. a. võideti FHM´i aasta brändi auhind. Meesteriietelt on arenetud ka naisterõivastele, jalatsitele ja paljule muule.); Lagenes design studio; DIVIDED; Marks & Spencer; Anna Rossi,
alumine rida, vasakult: F&F; DIVIDED; Marks & Spencer.


22.-23. mai -
ma tõesti puhkasin. Ja üllatus-üllatus, sain põhimõtteliselt esimest korda käesoleval aastal päevitada, nii laupäeval kui ka pool pühapäeva. Ilmselt üks mõnusamaid tundeid on kuuma päikese käes lesida ja külma õllet limpsida.
Lebotamine ei seganud ka muid olulisi tegevusi nagu muru niitmine ja pesu pesemine või mis iganes. Pühapäeval jõudsin isegi Tartusse, et oma väikesele näljarotikesele Elvisele head ja paremat söödavat tuua. Valisin talle nii ökokrõbuskeid kui ka -konservi ja need krõbinad olid eriti populaarsed. Uue mänguasja sai mu nunnu endale samuti ning sellest oli ta küll päris ekstaasis (tegin väikese video ka.. kunagi võib-olla lisan siia). Muuseas käisin hommikupoole ka oma vanematel külas ja lõpuks tutvus Elvis Jennyga, kes oli kohati ülirõõmus noore peiksi üle, haha. Kui ma Tartus olin, viibis Elvis samuti Martti ja Hebe juures koos Jennyga. Elvisega on üldse selline tore lugu, et ma kõndisin temaga esimest korda tänaval ja kohe tulid suvalised inimesed juttu tegema ning uurima, kas temast kasvab rotveiler, haha. Minu meelest on ta lihtsalt üks nunnu tegelane.


26. mai -
Olin igati asjalik ja tubli ning magasin hommikul rahulikult sisse. Ma isegi ei saanud aru, miks, sest omast arust nagu ärkasin kell seitse üles, haha. Igatahes, kell pool üheksa tegin siis lõpuks silmad lahti ja üpris rahulikult, samas võimalikult vähese ajakuluga sättisin end valmis, et tööle minna. (Õnneks) oli üks töökaaslane ka sisse maganud, nii-et küllap lihtsalt mingisugune unepäev, sest tegelikult ei ole sissemagamine üldse minulik.
No ja siis sain veel enne kontorisse minekut ühe kohaliku poe tagaruumi ja telgitaguseid tsekkida, eesmärgiga tuvastada vee- ja kanalisatsiooniteenusega liitumispunktid. Ühesõnaga - põnev!
Pean mainima ka asjaolu, et sain uued imekenad kingad. Töökaaslane oli need endale tellinud, aga avastas siis, et tegemist on liiga kõrgete isenditega ja otsustas neid kohe mulle pakkuda. Loomulikult ei saanud ma "ei" öelda, sest hind oli odav ja kingad superluksid ning mis kõige parem - suvised ja valged. Kingafriik, nagu ma olen, haha.

2 comments:

  1. See silmapliiats on kummalise disainiga ja tundub, et sebratriip on moeröögatus - mu tänaostetud läbipaistval küünelakil on samasugune ots. Ja mis Elvisesse-Jennysse puudutab siis.. Tahtsingi kunagi küsida, kas Jenny sai surma või oli ta vanemate koer - nüüd sain siis teada (mõtlesin, et varem oli Jennyst ikka kõvasti rohkem pilte ja nüüd veel uus koerake ka..):)
    Ja need kingad on lihtsalt ju-ma-li-kud! Kahju, et ise selliseid kanda ei saa - jalg pole tavalise liistu järgi ja pikkust ka looduse poolt niigi omajagu antud. Böä *kadestab veidi (aga ainult veidi)*

    ReplyDelete
  2. loomamustrid ongi ju üks suur röögatus viimasel ajal :P
    Jenny on tegelikult minu koer, aga kui ma vanemate juurest ära kolisin, tahtsid nad teda endale (päris vana koer ka juba, seega polnud mõtet tema elukohta muuta). sellepärast saigi Elvis võetud. lihtsalt liiga harjumatu oli koerata.
    kui ma mingite 15 cm kontstega ringi käin, siis on ka selline hiiglase tunne natuke :D

    ReplyDelete