21.6.10

Krista White

www.tyra.com teine osa intervjuust Kristaga:
  • Mis oli tüdrukutega elamise juures kõige raskem? Krista: "Raskeim, kuid samas parim osa oli elamine koos 12 ilusa naisega. Ilmselgelt ei ole sa siis kunagi kauneim tüdruk ruumis. Me kõik olime eriti võiduhimulised ning sellest tulenesid ka need vaidlused ja lahkhelid, sest igaüks tahtis väga kirglikult võita. Ründasime üksteise nõrku punkte ja tegime kõik, mis võimalik, et teineteisele naha alla pääseda. Nägime kõik üksteises midagi head ja liikusime sama auhinna suunas. Ei ole teist või kolmandat - on ainult üks võitja."
  • Milline tüdruk meeldis sulle kõige vähem? Krista: "Ütlesin igaühe kohta midagi. Asjad liikusid üles- ja allamäge Alasiaga. Kohe alguses tekkisid vastuolud, kuid lõpupoole läks paremaks. Ma ei vihanud mitte kedagi teistest rohkem, see oli lihtsalt võistlus. Olin vaid enda eest väljas. Ma ei läinud sinna sõpru leidma, aga kui nii juhtus, olin sellega rahul. Mina ja Angelea räägime endiselt iga päev. Samuti suhtlen palju Alexandraga."
  • Olid sa enne võistlust modellindusega tegelenud? Krista: "Olin ühe LA agentuuri nimekirjas ning seetõttu kolisin Arkansasest Vegasesse, kuid midagi suurt sellest ei tulnud. Aasta möödudes vabanesin sellest lepingust. Olin ANTM-i proovinud alates esimesest hooajast (2003). Olin siis 18. See oli minu võimalus, sest väikesest kohast tulles on kõik raskem. Vanemaks saades arvasin, et ANTM on ainuke viis sellesse ärisse sisse saada."
  • Kes on sinu lemmiktüdruk ANTM-st läbi aegade? Krista: "Danielle Arkansasest! Arkansase tüdrukud peavad üksteisele teed sillutama! Olin nii õnnelik, kui ta võitis ja ületas kõik raskused. See oli umbes siis, kui kandideerisin kuuendasse hooaega ja mõtlesin, et ei taha enam proovidagi. Siis nägin Danielle´i ja ta võitis, ning Little Rockis toimus eelvoor, ja ma ütlesin, et pean jätkama, sest saan sellega hakkama. Tundsin, et see on minu jaoks õige."

www.tyra.com kolmas osa intervjuust Kristaga:
  • Nimeta kõige põnevam asi, mis on pärast finaalosa eetrisseminekut sinuga juhtunud! Krista: "Elu on olnud nagu keeristorm. Meedia huvi on samuti pöörane olnud! Iga 15 sekundi järel tuleb intervjuusid anda või kõnedele vastata. Kõige pöörasem oli CoverGirli inimestega kohtumine ning arusaamine, et olen nüüd CoverGirl. Ja seda kõrvuti Queen Latifa ning Rihannaga. See on hullumeelne! Olen meigitoodete kollektsionäär ning kui kuulsin, et saan tasuta kraami, tegi see mu päeva rõõmsaks!"
  • Kes sind veel intervjueerinud on? Krista: "Regis ja Kelly, uued saated Los Angeleses ja New Yorgis, Seventeen, MTV, BET - ma olen juba kõikjal intervjuusid andnud!"
  • Milline on sinu eesmärk modellinduses? On sul unistuste töökoht? Krista: "Ma tahan olla kõigi aegade võimsaim supermodell! Tyra ei tegelenud kogu see aeg meiega asjata! Planeerin töötada nagu hull! Tahan suuri kampaaniaid. Tahan kõndida Balenciaga ja Ferragamo šõudel. Samuti tahan oma jutusaadet nagu Tyralgi. Tahan olla tulus nagu temagi!"
  • Tyra kuulutas Uus-Meremaal välja B.I.O (Beauty Inside and Out) kampaania samal ajal kui ANTM-i filmiti. Mida sisemine ja välimine ilu sinu jaoks tähendavad? Oleme saanud palju vastukaja selle kohta, et sa oled ilus tüdruk, kuid samas väga kõhn. Kuidas sellesse suhtud? Krista: "Nooremana oli mul sellega probleem, sest olen kogu elu kõhn olnud ja ei saa sinna midagi parata. Pidin isegi arstil käima, kaalutõstmiseks tablette sööma, vitamiine võtma ja topeltkoguses toitu tarbima, et kaloreid koguda, kuid mitte midagi ei muutunud, sest mu ainevahetus on lihtsalt nii kiire. Aga ma olen tõeline sööja! Siiski naudin nüüd oma kõhnust. Jumal on mind selliseks loonud ja ma armastan seda. Armastan enda juures kõike ja mitte keegi ei saa seda muuta. Oleme kõik erinevad ning kellel on õigus öelda, et suurem on parem? Või et kõhnem on parem? Mitte kellelgi. Kõik inimesed on erinevad ja seda tuleb aktsepteerida!"

0 opinion(s):

Post a Comment