28.7.10

09.07 - 46

9. juuli - Üks nõmedamaid hommikuid üldse, sest paduvihm oli võimatult vali ja pikne kärgatas veel võimsamalt.
Vaatamata vastikule ilmale võtsin ette tripi Peipsi äärde Heigole külla. Kõigepealt käisime (vist) rannas päevitamas ja ujumas (ilmselgelt pidi ühel ja samal ajal päike sirama ning vihmapiisakesi kukkuma). Vähemalt sain kalendrisse risti kirja, sest Peipsis on nüüd ka ujumas käidud käesoleval suvel, kuigi päevitada tahtnuks muidugi rohkem..

Vahepeal olime jälle natuke Heigo juures, kus tema rääkis mobiiliga ja mina tema emaga, nii-et kõik ikka tasakaalus oleks, haha. Sõime veidi ja ilmselt väsitasime ka Kribu (Heigo õe taksikene), sest ta lihtsalt on maailmaäge tegelane, kelle poole tõmbab nagu magnetiga. Ma naljatasingi, et pistan koera endale koju minnes tasku ja viin ta Elvisele seltsiks.
Igatahes suundusime millalgi Alatskivile rulluisutama ja seda ma ei olnudki käesoleval aastal veel teha jõudnud, nii-et väga viis oli. Vahepeal käisime veel mu vanaema õhtuseks sünnaks ühes Kallaste poekeses kingitust ostmas ja kusjuures leidsingi sobiva põneva vaasikese, millele lisandus hiljem roosa roosbegoonia.

Lõpetuseks (pärast jäätist ja ühe politseiniku "asjaliku" tegevuse jälgimist) käisime Kalevipoja sängis kiirel pildiringil. Vot seal oli tunda tappev kuumus, justkui õhk seisaks ühe koha peal paigal (õudukas).
Kunagi varsti hakkasingi Jõgeva poole vurama (enne veel loopisin Kribule natuke ühte puupilbast, et tal ka igav poleks).

topp - Dolce & Gabbana, Kreeta saarelt; püksid - Nike; kingad - second hand; päiksekad - Dolce & Gabbana.


Õhtul toimus maal vanaema b´day party, kuhu ka meie koos Elvisega läksime. Rahvast oli vist 14 ringis ja nagu ma hiljem kuulsin, siis viin kammis korralikult, haha. Meie pidime suhteliselt varakult Jõgevale tagasi tulema, kuna ees ootas kella neljane äratus, et Tallinnasse kulgema hakata (ilmselgelt ei saanud ma kuuma tõttu und ja magasin vaid kolm närust tundi...).

0 opinion(s):

Post a Comment