20.7.10

25. & 29.06 - 43

25. juuni - Minu jaoks täielik laupäev või pühapäev, ehk siis lihtsalt pikkade pühade resultaat segunenuna liiga varajase ärkamisega.
Niisiis hakkasin tegutsema: koristasin võimalikult minimaalselt, võtsin ette pesupesemise, isegi aias liikusin ringi, st põhiliselt niitsin muru (ülejäänu on rohkem Eriku teema). "Head muruniitmist!" sooviti mulle ühe tundmatu poolt samuti, haha. Kusjuures.. alati, kui tänava äärest muru niidan, kaasneb sellega midagi ebaharilikku või lihtsalt naljakat.

Lisaks kõigele muule jõudsin korraks ka linna ja mõtlesin, et tsekin niisama ühte sekkarit Maxima kõrval (eelmisel korral oli tulemus terve linna peale puhas null..). Ja joppaski ning lahkusin sealt lausa kahe uue asjaga: George must rüüsiga pluus ja Be Beau mereroheline või -sinine (ma tõesti ei oska nime anda) jakk/pluus, mõlemad üllatavalt head leiud Jõgeva kohta! Be Beau on muide Matalani poe uus rõivabränd, mis sisaldab nii kõrgmoodi, trendiriideid kui ka suurepäraseid catwalki esemete koopiaid. Mina igatahes jumaldan seda merekarva riidetükki Be Beault.


Ainukeseks valminud kokandussaavutuseks jäi sedapuhku vaarika-šokolaadirull, mis maitses kuidagi eriti suviselt ja värskelt.
Elvisest sain maailmaägedaid pilte teha ning ilmselgelt läks ta täiega äksi täis ja hakkas aina paremaid näoilmeid tootma. Väike koomik.
Ah jaa, tsekkisin mingeid vanu asju, mis vanavanematel veel siia on jäänud ning tegin paar ägedat avastust: 1) leidsin kotikese kunagi mu enda poolt valmis nikerdatud käsitööga (heegeldamine, kudumine, tikkimine ja õmblemine, nagu põhikoolis ikka kombeks oli) - uskumatu, et ma olen viitsinud nii palju vaeva näha.. okei, tegelikult ei olnud ju valikut, haha; 2) avastasin mingit old school kraami - seinapildid, kotid, vöö, pross, vingete mustritega kangad. Kahju on vaid sellest, et peale titeriiete muid rõivaid ei leidunud..
Eelneva võib vist kokku võtta sellega, et oli üks tegus päev!


29. juuni - Käisime Erikuga Katrini ja Veigo juures nende maa-elamist vaatamas, et Erik seal kunagi veidi ehitustööd teha saaks. Asjad aetud ja räägitud, suundusime ühte mu lemmikkohta - Laiuse mäe tippu. Päikeseloojanguga oli vaade veel kaunim kui muidu, aga õhk kiskus kuidagi külmaks, nii-et kauaks seda ilu kahjuks ei jätkunudki. Vähemalt sai hulgaliselt päikeseloojangutoonides pilte klõpsitud.

0 opinion(s):

Post a Comment