20.8.10

19.-24.07 - 52

19. juuli - Minu 2010. aasta pikima puhkuse viimane ametlik päev (edasi saab hakata septembrikuu puhkust ja loodetavasti mõnda kõige ägedamat reisi ootama).
Igatahes, suundusime Hebega sekkaritiirule, mis oli üle ootuste edukas, sest leidsin tervelt kolm vinget asja:
  • Charles (Pele Genuina) beež vintage 1980-ndate õlakott-clutch (valmistatud Hispaanias);
  • Maria Pia (Italia) valged suvekingad;
  • Outfitters Nation ruuduline särk. Outfitters Nation rajati 2007. aastal Bestselleri poolt, et disainida ning toota rõivaid Euroopa ja Kanada noortele. Aastas luuakse kuus kollektsiooni, lisaks veel nii-öelda kiired ekspresskollektsioonid.

Lisaks kõigele muule käisime Kaubahallis ning nägime seal "Naabrist parema" saate võitnud Katrit ja Siimu.
Enne kojuminekut rääkisime veel paar sõna juttu ja siis laenasin oma ema jalgratast ning kimasingi koju, kuhu aga pikalt pidama ei saanud jääda, sest vanaisa viis mind Kunglasse. Nimelt tuli sealt kõne ja ma sain oma auto kätte, jee! Jõgevale veel tagasi ei viitsinud minna, seega kimasin Tartusse ja käisin tervelt kahes kaubandusettevõttes + mäkis. Saak oli soodne ja vajalik (pilt allpool..):
  • erkroosa pesukraam Seppäläst;
  • virn sokke Lindexist (Betty Boop jne);
  • kivikestega kunstnahast käeehe Lindexist;
  • kraam Elvisele.
Ja kuna laematerjali tuli natuke juurde osta, käisingi Decorast läbi ning soetasin sealt kuus lisaplaati, mille Erik kohe samal õhtul paika pani.
Jõudnud koju, sõin ära oma mäki lemmiksalati-kanaburksi ja asusin ühte suvist kooki (kaerahelbepõhjaga marjakook) valmistama. Kuna kook oli super, kadus see põhimõtteliselt tunni aja jooksul (siiski suutsin endale ühe tüki järgmiseks päevaks kõrvale panna).


20. juuli - Kell 16 lõppenud esimene välgukiirusel möödunud tööpäev tähendas, et kokkasin valmis kiire rosinakeeksi (nom nom). Seda lisaks mõningasele muruniitmisele.
Ettevalmistusaeg 10 min + 30 min ahjus küpsetamiseks
150 g võid
2 muna
200 g suhkrut
200 g rosinaid või muid kuivatatud puuvilju
2 tl küpsetuspulbrit
2,5 kl jahu
2 spl hapukoort (soovi korral)
Sega või ja suhkur. Lisa munad, hapukoor ja mikserda. Võta kauss ja pane sinna küpsetuspulber ja jahu, sega. Lisa rosinad. Lisa segu või-suhkru segule ning sega uuesti. Pane tainas keeksivormi ja küpseta 175-200 kraadi juures pool tundi.


24. juuli - Kui peaaegu pool päevast maha magatud sai, tulime mõttele Omedusse trippida. Enne veel hüppasime läbi mu vanemate juurest ja lahkusime sealt terve kotitäie söödava kraamiga (Jaffa, 5 pakki krõpse, värvilised spagetid, natuke magusat jne) ning minu uute fuksiaroosade kinnastega (külmadele ilmadele mõeldes, haha). Igatahes veetsime kolmekesi Omedus päris mitmeid tunde grillides, päevitades ja niisama tsillides. Enne käisime Mustveest ka läbi ja ma ei olnud selles linnas veel kunagi nii palju autosid-rahvast näinud.

Enne kodutee ettevõtmist pidime värsket kartulit ostma ning Erik siis tegeleski sellega, samal ajal kui mina ühe vanatädi käest värsket kurki osta proovisin. See nägi välja umbes nii: kaks kilo 16 eeku, annan siis mina 25-kroonise rahatähe ja tema annab mulle 1 eegu tagasi. Okei, vaatan talle otsa ja ütlen, et khm, natuke vähe ju. Annab siis mulle veel 1 krooni. Ja niimoodi veel paar korda, kuni mul on koos 4 krooni. Lõpuks teavitasin teda matemaatilisest tehtest 25-16=9 krooni ja vanatädi vaevatud ilme saatel sain oma 9 krooni ka kätte. Ilmselgelt võis selline taktika kellegi teise puhul ju läbi minna, aga mitte minuga, kes ma kontrollin absoluutselt kõik alati üle, eriti, kui tegemist on rahaga.

päiksekad - Dolce & Gabbana; topp - Marks & Spencer, second hand; lühikesed teksad - Amisu.

2 comments:

  1. Omnom i need all this junk! :3

    ReplyDelete
  2. ma mõtlesin tükk aega, mis sa selle all silmas pidasid, ja jäin lõpuks ikka kahe vahele kahtlema :D

    ReplyDelete