6.9.10

01.-07.08 - 54

1. august - Omedus ärgates nägin aknast esimese asjana päikesekiiri, nii-et haarasin Elvise ja tormasin õue päevitama. See oli kõige mõnusam ja üldse mitte palav, sest kell oli alles 9. Muud ma ei teinudki enam, kuigi pilved võtsid täiega võimust. No ja pärast oli tulemus näha: päike oli mind ikka täiega võtnud, haha.
Erik oli muidugi oma kalapüügiga niivõrd ekstaasis, et millegi muuga ta enam ei tegelenudki, ja kunagi tulid mu vanemad koos Jennyga Omedusse, mis tähendas, et Erik sai nüüd koos mu isaga kalale minna, seekord juba paadiga.
Kõige ägedamad olid aga pardid, kes meile põhimõtteliselt hoovi sööma tulid. Nii ma siis toitsingi neid natuke ja vahepeal jälle pildistasin. Vinged tegelased need julged parditüübid.
Igatahes tsillisime me emaga niisama, limpsisime šampat ja jutustasime. Kunagi sai natuke söödud ja kella viieks läksimegi koju, et veel viimased talvepuud vastu võtta.

Mina kimasin hoopis Tartusse, sest mägironija-Elvisel (ta avastas Omedus enda jaoks kruusahunniku, mida kohe fännama hakkas) oli üht koma teist kraami vaja. ABC Kingast leidsin kõige ilusamad kingakesed tervelt 1000 eeku odavama hinnaga. I.L.U-st sain samuti ühe Clinique´i vidina, mida mamps mulle soovitas. Ja ega suurt rohkem asjaajamisi ei olnudki, nii-et hüppasin kiiresti veel Säästukast läbi, tankisin ja kimasingi kodu poole, põigates korraks sisse ka pardikasse, kus mõned tähtsad jutud räägitud said.
Ja miks mul oli kogu aeg tunne, et on laupäev, mitte pühapäev? Nii lühikesed nädalavahetused peaks keelatud olema, sest ilmselgelt tahaks ma rohkem ja rohkem puhata, nagu ka Erik.


2. august - Mitte, et ma just eelmisel päeval poleks ühte kingapaari soetanud... aga siiski, kibekiire tööpäeva vahepeal hüppasin korraks sisse ühte oma lemmiksekkarisse, kust lahkusin vingete (ja üliodavate=30 eeku) sügiskingadega. Põhiline, et needid ikka teemaks on. Ja nii soodsaid/korralikke kingi lihtsalt ei tohi poodi jätta!!

6. august - Ühes kohalikus sekkaris olid kõik kingad 10 eegu peale alla hinnatud, mis sai tähendada ilmselgelt vaid üht: järjekordne "uus" Högli kingapaar mulle, täpselt selline, nagu vaja.

Õhtul sain väga kurva uudise: vanavanemate Saksa lambakoer Bella lahkus siit ilmast vaid 9-aastasena raske haiguse tagajärjel. Ei saa isegi kirjeldada, kui kahju mul on, et nii toreda koeraga sedasi läks...

7. august - Mingil normaalsel ajal hakkasime kolmekesi Omedusse kulgema.
Mustveest ostis Erik paar kilo sibulaid ja järgmiseks olimegi juba kohal. Kokkupandav voodi kohe kiiresti välja ning mina päevitama, Elvis ujuma ja Erik jõe äärde kalu passima (väikestviisi Omedu-rutiin vist, haha). Grillisime ja tsillisime siis seal mõnda aega, kuni Jõgevale tagasi liikuma hakkasime, sest näiteks vajasid mustsõstrad korjamist ning umbes miljoni aasta tagune pesu triikimist.
Pakk Juubeli tordipulbrit + vesi + hunnik musti sõstraid = üks mõnus suvine kook.
Esimest korda vaatasime "Maisilapsi" TV6 Õudukaõhtu raames ning veel öösel triikisin seda "toredat" pesukuhja, millest ilmselt umbes poolega sain ka reaalselt ühele poole (kuid samal ajal tuli juba uus kausitäis juurde, haha, surnud ring ilmselt).

6 comments:

  1. las ma arvan - clinique vidinaks oli spot treatment gel? :D

    ReplyDelete
  2. kaval oled :D anti-blemish solutions jah.. mingi popp asi ilmselt :D

    ReplyDelete
  3. haa! ma teadsin!:D aga siinkohal võtan au enda peale kohe julmalt (kunagi peab ju ka minu kord särada olema!) ja ütlen, et mina ta avastasin ja su emale tutvustasin ja mul on väga hea meel, et see kõik edasi kandub :D ma juba oma mitu aastat kummardan seda. noh, see on minu meelest tõesti parim omataoline üldse ja kui ma muidu nurisen heade asjade kalliduse üle, siis siinkohal olen kuss. a oled ise üldse proovinud ja aru saanud ka, kas sinu arvates ka asjalik?

    ReplyDelete
  4. sära sära.. ei mina sind keela :D ja kusjuures, midagi mulle meenub ka seoses sinu ja selle vidinaga.. et ema seletas midagi kunagi, aga okei, see selleks, ma täpselt ei mäleta :D
    ja otse loomulikult olen proovinud, st kasutangi seda alates sellest ajast, kui ostsin. ning tõesti, paremat ei ole kohanud :P nii-et aitäh, hebe (võid mulle alati häid asju soovitada)! :D

    ReplyDelete
  5. igatahes teen seda! vaata, kui lahedaid leide sa kogu aeg oma kingakollektsiooni saad ;) viimased kaks on küll super, ma ütleks!

    ReplyDelete
  6. kingade puhul on asi ilmselt selles, et kellelgi pole tavaliselt nii suurt jalga nagu mul ja siis jäävadki siuksed kingad mulle avastamiseks :D ega ma ei kurda muidugi :P tahaks need kõik ilusti paika sättida hoopis.

    ReplyDelete