9.9.10

08.-11.08 - 55

8. august - Kohe päeva alguses trippisime Rakveresse (ehitus)shopingule. K-Rauta, Bauhof ja Põhjakeskus, ning sellega kõik piirduski. K-Rautast metallpindade värv, porivaip, radiaatorivärv... Bauhofist lülitid, plaadid esikusse, stepslid...+veel muu kraam, mida ma loetlema ei hakka.

Kuna Põhjakeskus toodab a l a t i, siis ei saanud ka nüüd erandit sündida, nii-et soetasin superhindadega Amisu seeliku, Fishbone´i teksavesti ja Lady Gaga T-särgi. Olen nende asjadega rohkem kui rahul, sest paremaid või ägedamaid ma mitte kuskil üldse ei näinudki. Õnnelik mina.

Erik tegi Hessis välja mulle ja kunagi hakkasime Jõgeva poole tagasi liikuma, aga enne veel käisime Porkunis (küla Lääne-Virumaal Tamsalu vallas), kuhu ehitatakse praegu uut koolimaja. Tõeliselt armas väike külake kõige vingemate vanade ehitistega.
Jalutasime natuke ringi, klõpsisime mõned pildid ja suundusimegi koju tagasi, et siis: 1. sireleid, toomingat ja vahtrapuud pügada; 2. aknaraame värvida; 3. karusmarju korjata; 4. kände juurida; 5. Jänksiga tegeleda... ja 6. kogu oma kraamiga tormi eest tuppa põgeneda.. Polnud sellist piksesähvimist veel näinud, aga õnneks ei saanud meie aed/elamine mingeid kahjustusi (naabrinaisel murdus näiteks suur õunapuu).

Kokkasime hoopis, et Eriku sünnipäeva tähistada. Omatehtud värske puuviljaleib, Havai grill-liha ahjukartulitega, kurgi-sibula-tomati salat, erinevad rullbiskviidid, rummipallid ja muidugi imemaitsev Dreameri šampa, nii-et toitu jätkus küllaga.
Vaatasime ka filmi The Last Song, kuid Erik loobus sellest ja ega minagi just vaimustuses polnud, kuid pidasin siiski lõpuni vastu ning vajusin alles pärast unne, vihmasabin akna taga krõbistamas.

topp - Tommy Hilfiger; teksaseelik - Bik Bok, second hand
kingad - Tamaris, Kreeta saarelt; päiksekad - Seppälä.

9. august - Peretuttav tõi värsket sekkarikaupa ning see sai tähendada vaid üht: s h o p i n g ! Kõigepealt korjasin endale umbes seitse asja, kuid lõpuks soetasin vaid need kaks, mida tõeliselt tahtsin: DIVIDED´ kleit sinise+mustaga (olin sellist endale umbes pool aastat soovinud, nii-et lucky me) ja Cherokee 3/4 säärepikkusega teksad sügiseks (sellised, (või) kas või sarnased püksid puudusid minu garderoobist täielikult).

Kunagi, kui veidi sügisepoolsemad ilmad saabuvad, tuleb hakata garderoobi-riidekappi koristama ja sorteerima ning vot see saab alles suur ettevõtmine olema, sest käesoleva aasta suve jooksul ei ole ma mitte vähe garderoobitäiendust saanud (enamik sellest siiski õnneks tasuta või väga-väga odavalt). Korraks mõtlesin isegi ülejäägid müüki panna, aga eks näis, mis sellest ideest saab ja kas leidub aega ning viitsimist asjaga tegeleda.


10. august - Valmistasin õhtusöögiks (esimest korda) kapsa-hakkliha-hautist, mis on nüüd mu lemmikroogade hulgas.
Kogused valisin tunde järgi, kuid kõik maitses ideaalselt.

400-500g värsket kapsast
400g hakkliha
1 sibul
1 küüslauguküüs
1 puljongikuubik
koduõlut, vett (vastavalt soovile, kuid mina lisasin neid kokku umbes liitri jagu)

1. Haki sibul ja küüslauk ning prae hakklihaga koos pannil läbi.
2. Haki kapsas ja pane koos hakklihaga potti hauduma.
3. Sega läbi ja vala peale puljong. Lase haududa, kuni kapsas on pehmenenud. Maitsesta soola ja pipraga (mina kasutasin kreekapärast hakklihamaitseainet, Itaalia ürdisegu ning mingisugust igapäevamaitseainet). Puljongit (vesi+puljongikuubik) lisasin umbes pool liitrit ning koduõlut veidi alla selle.
Soovitan soojalt! (igas mõttes, haha)


11. august - Lõunapausi jooksul sai üks armas sekkarileid tehtud: nimelt mummuline lipsukestega jakilaadne asjandus firmalt Joelle. Ma lihtsalt ei saanud seda poodi jätta.
Õhtul jälle kokkasin: pastat ja õuna-rosinakooki. Koogiretsept on väga lihtne ning vabalt sobivad ka hapukad oma aia õunad, mida ma kasutasingi ja tulemus sai viispluss maitsev. Taaskord soovitan.

4 comments:

  1. thanks to you tuli mul nüüd meeletu söögiisu! :D

    ReplyDelete
  2. aga mis selles halba oli siis? :D

    ReplyDelete
  3. kellaaeg näiteks :D ma teen liiga palju selliseid öösöömisi ja ärkan hommikul seetõttu kõhuvaluga

    ReplyDelete
  4. söö siis enne mu blogi lugemist kõht täis ilusti ;) (mitte, et need sinu pastaga rõdupildid minus isu poleks tekitanud :D)

    ReplyDelete