12.9.10

13.-19.08 - 56

13. august - Kunagi pärast tööpäeva (ja -nädala) lõppu tuli Heigo mulle külla. Kõigepealt tsillisime natuke aias, sest mul oli pooleli maltsahävitus ja mahakukkunud ploomide-õunte korjamine nii-öelda närvirahustuseks (13. ja reede ei saagi ilmselt kerge olla, haha).

Mingil hetkel pakkisime aga Elvise mu Saabi (Heigo auto on liiga "heas" korras...), võtsime Jaama poest jäätist-jooki ja läksime Laiuse lossi varemetesse (tegelikult ordulinnuse varemed) pilte klõpsima. Muide, alpinistid on varemeid kasutanud mägironimise harjutamiseks (pärast surmaga lõppenud õnnetusjuhtumit ei kasutata enam selleks otstarbeks). Pildiringid tehtud, lahkusime sealt ja suundusime Pedja jõe äärde, et Elvis ujuma viia. Kõige ägedam oli muidugi see, kuidas ta konkreetselt pommi hüppas. Naersime Heigoga kõhud kõveras, aga Elvis vist jäänukski sinna jõevette suplema ja möllama.
Siiski kulgesime minu juurde, et veel paar sõna juttu rääkida, ning Heigo suundus varsti Põltsamaale ja mina jäin ootama üsna pea saabunud Erikut.


15. august - Esimese asjana vaatasin lõpuni filmi Kick-Ass, mida olin juba eelnevalt proovinud kaks korda vaadata, kuid iga kord mõnusalt magama jäänud. Tegemist ei olnud üldse igava filmiga.. pigem vastupidi, aga sellest saab lugeda juba eraldi postituses.

Järgmiseks kimasime Tartusse, et sealt üht koma teist vajalikku soetada. Eeden, Ehituse ABC, Zeppelin, Lõunakas, Kaups, drive in - see oligi vist kõik ning kreemide ja muude vedelike kõrval leidsin lõpuks kingad, mida põhimõtteliselt terve suve otsinud olin, jee! Tamarise omad, beežist seemisnahast, maailma kõige mugavamad.
Lindexi odavad ujumisriided suutsid ka midagi pastelset toota.
Lõpuks hakkas tugevat padukat sadama ja välk sähvis, kuid Jõgevale jõudes oli kõik juba ilus ning päikeseline, seega lakkisin välisust ja Erik tegeles rõduga, mida me samuti renoveerime.
Uus tuba hakkab ka juba valmis saama, enam pole palju jäänud on nüüdseks põhimõtteliselt valmis. Sügis saab tõenäoliselt üpris koristamisrohke olema, sest planeerin kogu oma riide- ja jalatsimägede läbivaatamist. See saab muidugi tõeline katsumus olema..

pluus - Mary Quant, second hand; seelik - Guess, second hand; sandaalid - Tamaris; kaelakee - ilmselt Lõunaka Maksimarket


19. august - Septembrikuusse planeeritud reisiplaanid muutusid enam-vähem sajaprotsendiliselt, aga eks siis lähiajal selgub, mis tegelikult saab või ei saa üldse... Midagi peab ikka saama, see on fakt!

Lühendatud tööpäev võimaldas mul aga ühte head sekkarit külastada. Tulemus: musta värvi H&M-i kleit sügiseks ning jällegi musta värvi Ralph Laureni pluus (selle kuulsa Ameerika moedisaineri kohta saab rohkem lugeda SIIT!). Vedas mul, kuigi natuke veider oli korraga ainult musta värvi rõivaid soetada. Samas, sügiseks sobib must ideaalselt, on ju ka ilmad enamasti vastavalt jäised ja tuulised.


PS. Totaalselt ajast ja arust teema, aga kuna mul on pildimaterjal olemas, siis lisan siia postitusse ka 11. juulil tasuta shopingult saadud asjad.

4 comments:

  1. LÕPUKS tulid need kauasoovitud rihmikud ka ära :D ja must kleit on väga, väga ilus! ma pole isegi enam ammu-ammu jõgeva sekkaritesse jõudnud...

    ReplyDelete
  2. ma ei suutnud vastu panna :$ ja pealegi on need supermugavad.. (vähemalt poole odavamad olid ka)
    ja ega mul jõgeva sekkaritega parem seis pole. kui nädalas ühte neist jõuan korraks, siis on väga hästi. leidnud midagi eriti pole :D
    aga kuidas tartus on lood sekkaritega? oled kõik paremad välja otsinud ja tahad mulle tutvustada neid millalgi? :D

    ReplyDelete
  3. kusjuures ei ole :D eks ma olen käinud aja jooksul küll mingites, aga ausalt öeldes ei ole veel kullaauku leidnud, aga ma loodan muidugi selle fakti muutumist :D
    aga see reaalaja visitorside asi on sul jumala lahe siin, kuidas see tekkib? :D

    ReplyDelete
  4. sa mõtled seda live traffic feedi ilmselt.. vajuta selle peale ja tee kasutaja omale.. vist oli niimoodi, aga kui ei, siis ütle :D põhimõtteliselt tuleb see lisada oma lehele koodina.. samamoodi nagu see teine asi, mis näitab, palju inimesi lehel on..
    ja ma ootan siis, et sa kullaaugu leiaksid ;)

    ReplyDelete