2.9.10

25.-31.07 - 53

25. juuli - Suur kokkamispäev, mis sai alguse aias pikutamise ja remondis oleva olnud toa laeliistude pintseldamisega. Siis küpsetasingi valmis kaks leiba (oma targa peaga lisasin juuretisele lisaks rukkijahule ka nisujahu), mis said minu meelest läbi aegade maitsvaimad.
Pärast minu väikest uinakut päikese käes ootas Erik sööki, nii-et valmistasingi tomati-peekoni plaadipiruka ja kunagi pärast trenni veel ka ühe tõeliselt suvise marjakoogi oma aia vaarikate ning mustade ja punaste sõstardega. Ilmselt on oli kokkamislimiit vähemalt mõneks ajaks ületatud.


27. juuli - Pärast tapvalt kuuma tööpäeva konditsioneerita ruumis kimasin natukeseks ajaks Tartusse, et oma Saabile Carring´ist üks pisike vidin soetada. See tehtud, suundusin väikesele Lõunaka tiirule. Uskumatu, milline olematu (st mõttetu) valik tol hetkel meie poodides "ilutses". Isegi nii-öelda suurte allahindluste ajal ei olnud põhimõtteliselt mitte midagi kuskilt võtta. Positiivne oli siiski asjaolu, et ka lemmikloomapoes leidus soodukaid ning Elvisel vedas seetõttu lausa kolmekordselt. Ja tal vahetuvad vahetusid hambad, mis oli omamoodi nunnu, sest ilma hammasteta (täpsemalt alumiste kihvadeta) nägi ta nii totu välja. Minu plaan oli Elvise hambad kokku koguda, aga sellest ei tulnud eriti midagi välja, sest ta neelas need lihtsalt alla (niikuinii meelega, haha). Seetõttu langes mu saagiks vaid üks tilluke hammas, mille ärasöömisest päästa suutsin.

Kui nüüd Tartu ja poodide juurde tagasi tulla, siis tegelikult tootis Seppälä mulle kaks aksessuaari: kaelaehte ning päiksekad, mistõttu pole põhjust väga kõvasti vinguda. Kusjuures, Kaupsist leidsin lisa Eriku sünnipäevakingitusele... Ja siis võtsingi drive in-ist oma lemmiku (kanaburks+hunnik rohelist salatit) ning kimasin Jõgevale tagasi, et Elvis seal väga pikalt üksi ei peaks passima.


28. juuli - Koju lõunale minnes leidsin koridorist kunagi Oriflame´ist tellitud asjad, mille olemasolu põhimõtteliselt juba unustada olin suutnud. Kunagikell sai ka maniküüris käidud.

30. juuli - Kunagi pärast tööd jalutasime Elvisega mu vanemate juurde, et seal õhtust süüa. Veendusin taaskord, et väljas söömine on üks mõnus tegevus ja isegi kala (ma ei ole just väga suur kala-sõber) maitseb siis kordades paremini kui tavaolukorras ehk toas süües. Päike oli samuti meeldivalt soe ning nädalavahetus võis vabalt alata.
PS. Hirmus on mõela, et juba loetud kuude pärast saabub jälle talv...


31. juuli - Hommikul kiired aiatööd ja seejärel kraam autosse ning sõit Omedu poole võis alata (esimesel katsel see siiski õnneks ei läinud, kuna võtmed ununesid minu autosse, mis seisis kodus maja ees... vähemalt avastasin ma selle apsaka kiiresti, haha). Läbi igasuguste pärapõrgu-teede jõudsime lõpuks ka kohale, kuid ilm oli leebelt öeldes mõttetu ja natuke isegi tibas vihma. Seetõttu ei saanud grillida ja ma tegin esimest korda elus gaasipliidil süüa, mis sai üllatavalt maitsev. Sauna panin samuti küdema ning Omedu saun on kindlasti mu lemmiksaun... lihtsalt nii mõnus maasaun!
Sõime, saunatasime ja kunagi tuligi päike välja ning sai jalutama ja Beershake´i limpsima minna. Tegevusnimekirja võib lisada veel sulgpalli, Omedu burksi, kalapüügi (Erik, mitte mina), Elvise uue soengu (blondiin) jne. Kunagi alustasime filmiga Kick-Ass, kuid šampus mõjus mulle ilmselt unerohuna, sest natukese aja möödudes olin juba mõnusalt unemaal.

0 opinion(s):

Post a Comment