25.9.10

28.-29.08 - 59

28. august - Pärast torisemist täis hommikut sättisime end Tartu poole teele, esimeseks sihtpunktiks Tasku ja Cinamon, kus vaatasime paroodiafilmi Vampires Suck, mille kohta saab taaskord lugeda eraldi filmipostitust (siit). Pärast kolasime veel veidi poodides, kuna ma pidin šampoonishopinguga tegelema. Lisaks leidsin Reserved´ist ühe kihvti soodsahinnalise pihavöö.

Tegime veel kiire drive in-i, taustaks pidev vihmasadu, ning seejärel hakkasime Jõgeva poole vurama, tehes ühe lisapeatuse Raigastvere vaatetorni juures. See asub Raigastvere voore järsul nõlval ning vaatetornist avaneb kaunis vaade vooremaastikule ja järvedele.
Klõpsisime pilte, vaatasime veidi niisama ringi ja saigi kodulinna tagasi pöördutud. Väikesed peatused Maximas ja mu vanemate juures ning seejärel juba kompotiralli kodus (ploomikompott Amaretto likööriga). Ja ma olin niiiii väsinud!

jakk - Voice of Europe, second hand; pluus - George, second hand
seelik - Amisu; kingad - Din Sko.

29. august - Terve rivi koduste toimetamiste kõrval tegin maal väikese tasuta shopingu, mille tulemus oli üllatavalt edukas: 2 jakk-pluusi, lühikesed püksid, mantel, 2 seelikut, vöö. Sügiseks on küll igasugune varustus olemas nüüd. (kuna pildid asuvad veel kaamera-avarustes, lisan need järgmise postituse alguses..)
Kokanduse poole pealt valmistasin esimest korda õunavormi ja kuna seda on niivõrd lihtne teha, lisan siia ka retsepti, mida soovi korral rakendada saab. Soovitan igatahes.

2 comments:

  1. ma pole vist elvist liiga kaua näinud :P

    ReplyDelete
  2. just täna mõtlesin sama asja..
    aga te võite ju siit läbi tulla homme (st täna), saaks paar sõna juttu rääkida ja juuretist saaksid.. õige, ma ootan oma kingitust :D

    ReplyDelete