20.10.10

01.-06.10 - 65

1. oktoober - "Mõnus" kellakuuene äratus ja juba kell 07:11 istusime mampsiga rongis, mis suundus Tallinna poole. Nimelt selgus üpris viimasel hetkel, et pean eelnevalt kokku pandud taotluse KIK-i kohale toimetama. No ja mamps polnud ammu rongiga sõitnud, nii-et tuligi siis kaasa.
Viisin kohe hommikul toetuse taotluse ära ja siis külastasime Viru Keskust, Stockmanni, Foorumit ning kindlasti midagi veel, kusjuures, ema shoppas küll täiega, aga mina ostsin vaid koju natuke Stocki toidukraami. See on muidugi puhas ime, kuidas ma nii suutsin, aga võib-olla mängis siin oma osa ees oodanud Kreeta reis (ja otse loomulikult sealsed shopinguvõimalused).

Igatahes, juba kell 14:07 hakkasime Jõgevale tagasi kulgema, sest ees ootas pisike shoping ühe peretuttava juures. See oli muide vägagi edukas: tulemuseks Lacoste´i (polo)särk, Betty Barclay õhuline tuunika-pluus, Looney Tunes´i topike, Vero Moda superkena meresinine kampsik ja üks Hispaania-päritolu suvekleidike (justkui Kreeta jaoks loodud...). Halb oli see, et ma külmusin peaaegu ära ja hea oli samal ajal asjaolu, et ma ei pidanud oma kraami eest maksma. Nii-et igati asjalik värk.
Muide, see oli üle pika aja esimene päev, mil ma ei pidanud hommikust õhtuni tööd rügama (mitte, et ma siis jõudnuks midagi muud kasulikku teha, sest väsimus oli oma osa võtnud).
2. oktoober - Ärkasin vägagi "normaalsel" ajal, ehk siis kuskil pool seitse või nii ja asusin toimetama: pesu pesema (näiteks eelmise päeva shopingusaak), trenni tegema jne.
Kunagi sai üles ka Erik ja siis võis hakata sättima Rakveresse minekuks. Nimelt oli meil juba eelnevalt paika pandud kindel plaan sealsest TEA raamatupoe esinduskauplusest oma ja Hebe Facebookist tasuta saadud raamatud ära tuua.
See laupäev oli muide ilmselt terve aasta kõige udusem päev, seda eriti Jõgeva ümber, nii-et loomulikult tuli mõnusat uduloori ja natuke piiluvat päikest kaameraga jäädvustada.

Kui nüüd Rakverest rääkida, siis kõigepealt saigi raamatud ära toodud (minu raamat on "Saage tuttavaks... Küpros", sest kunagi tahan seal kindlasti ära käia) ja seejärel Norra-Rootsi kaubaga sekkarit külastatud. Leidsin sealt kõige ilusama Gapi triiksärgi armsaimate väikeste rüüsikestega. Ja see on sama hästi kui uus.
Hüppasime veel läbi Põhjakeskusest, mis tootis vaid supermõnusad peekoniburgerid mulle ja Erikule ning tegelikult saigi siis peaaegu kohe Jõgevale tagasi kimatud, sest ees ootasid sada kodust toimetust (alustasin värava värvimisega näiteks). Iluaed ja taimne pool said samuti veidi uuendamist ning nii see aeg lendaski.
Kõige muu kõrval valmistasime õhtul iirise-vahvlikooki, mida ma reaalselt viimati vist kuskil lapsepõlves sõin. Aga väga maitsev sai ja ilmselgelt peaks millalgi uuesti selle teema ette võtma.
jakk - Only; triiksärk - Coldress Lady - second hand; teksad - Diesel Industry, second hand
sall - Atmosphere, second hand; saapad - Amisu
kõrvakad - Tamberi TÜ; kell - Hello Kitty.
3. oktoober - Hommikupoolikul tegutsesime Erikuga oma aia avarustes, siis hüppasime korraks läbi pardikast ja juba varsti sõitsimegi Tartu suunas. Erik aitas isal kasvuhoonet kokku panna ja tegi midagi ilmselt veel, samal ajal kui mina niisama tsillisin.
Siiski, mingil hetkel tegime Elery ja Pilleryga vahvleid, mis oli päris põnev ettevõtmine, sest puudusid munad - põhikomponent... Vaatamata sellele sai lõpptulemus üle ootuste maitsev, nii-et tasus möllata.
Kahjuks möödus nädalavahetus kuidagi eriti kiiresti ja märkamatult.
5. oktoober - Just siis, kui ma planeerisin rahulikku kodust õhtupoolikut, helises telefon ja ema kutsus enda juurde hilpe vaatama. Mis seal siis ikka, haarasin Elvise ja lippasingi kohale ning saagi üle muidugi kurta ei saa. Ralph Laureni polosärk, Ted Baker Londoni topp, Stockmann Silki pluus, ilus valge pluus, roosakad pidžaamapüksid ja veel üks Pinky särk ning roosa kootud seelik. Isegi Erikule võtsin arvestatava koguse asju ja samamoodi kaks väga ilusat pluusi vanaemale.
6. oktoober - Mõnus reisieelne maniküür, et mu küüned ikka piisavalt suvised ja kirkad välja näeksid. Eesmärk sai igatahes sajaprotsendiliselt täidetud ja roosa taaskord rokib.

11 comments:

  1. ma alati vaatan, erikule tundub kohe väga meeldivat kaamerale(sse) naeratada :D

    ReplyDelete
  2. ilmselgelt "naeratada" :D
    tegelikult on nii, et ta teeb kas sellist nägu või siis paneb üldse silmad kinni :P

    ReplyDelete
  3. :D a mis raamatu erik endale üldsegi võttis?

    ReplyDelete
  4. Jane Hope "Millest kõnelevad vaim ja hing".. ta ise ütles selle kohta, et hakkab end harima :P

    ReplyDelete
  5. oo, põnev valik :D seal oleks võinud olla mingi a'la kuidas olla hea poiss-sõber, elukaaslane, abikaasa, siis oleks naljakas olnud :D

    ReplyDelete
  6. ehk siis need see-raamat-õpetab-sulle-kuidas-oma-elu-õigesti-elada-alatooniga raamatud on natuke naljakad minu meelest (ma ei mõelnudki nüüd, et see Hope'i raamat mingi selline on, lihtsalt tuli meelde, et seal oli vist mingeid selliseid ka) igatahes see raamat tundub parajalt filosoofiline olevat pealkirja järgi, just erikule sobilik :D

    ReplyDelete
  7. ma arvan ka, et filosoofia on just täpselt eriku ala :P aga jah, mina selliseid õpetavaid raamatuid küll ei loeks... mõttetu midagi sellist üldse kirjutada (v.a. kokaraamatud :D)

    ReplyDelete
  8. ma olen igati nõus sinuga! suhteid või seda, kuidas olla hea inimene ei ole minu arvates väga võimalik konkreetselt õpetada..

    ReplyDelete
  9. nii palju, kui on inimesi, on ka erinevaid iseloome ja õppimisvõimeid ja kõike muud.. no ja polegi ju võimalik kõigil ühe raamatu järgi elada (võib-olla kirjutab mõni teine raamat sama asja kohta vastupidiselt, nii-et igat pidi mõttetu värk :D)

    ReplyDelete
  10. eks need raamatud olegi vähe siukestele desperate-tegelastele kirjutatud, et need siis muudkui ostaksid erinevaid ja nii edasi. nii et mõttetu jah - point taken!

    ReplyDelete