3.10.10

03.-05.09 - 60 - Kõmmaste vol. 1


3. september – Kohe pärast töönädala lõppu pakkisime asjad ja hakkasime kolmekesi Kõmmaste poole sõitma. Kõmmaste, muide, on küla Harju maakonnas Padise vallas ja seal elavad Eriku vanaema-vanaisa (emapoolsed). Läksime Tallinn-Tartu maanteed pidi ja see oli muidugi omajagu väsitav (sealset liiklust teab ilmselt igaüks...).

Ma arvan, et kell võis olla kuskil pool üheksa, kui kohale jõudsime ja end sisse seadsime (st sööma hakkasime ja varsti magama läksime). Õigus, peaks vist mainima, et Elvis ja armukade taksikoer Tuks ei saanud kohe üldse omavahel läbi, nii-et seda juba ei juhtunud, et need kaks sõbralikult mängima hakanuks. Kahju muidugi.

4. september – Poole kaheksast olime ärkvel ja juba varsti läksime metsa jalutuskäigule. Õhk oli sügiseselt (peaaegu talviselt) karge ja lausa üllatavalt jahe. Elvis tormas rõõmsalt ringi ja mina pildistasin ning Erik etendas giidiametit, jagades iga asja kohta selgitusi (rebaseurud, sõjaväe „värgid“ jne).
Pärast seda tuli aga tööle asuda: Erik hakkas plaatima ja mina koos Elery, Pillery, Kelly, Karli ning Greksiga prahti ja muud jama põletama/tassima. Üldse oli meid vahepeal kokku lausa 13, kui nüüd õigesti mäletan, aga suurem osa ajast siiski 12.

Töö tegemise vahele mahtusid veel söömine, Rummu-Vasalemma-Harju-Risti tripp Pireti, Elery ja Kellyga ning palju muudki. Kusjuures, veel õhtul pimedas põletasime metsa ääres vana heina. Lõke oli võimas ja otse loomulikult tuli see kõik kaameraga jäädvustada.

Muu hulgas tuli mul ka Pireti läpaka „elustamisega“ tegeleda, sest seda ei olnud mitte keegi kunagi puhastanud (ulme). Mingil hetkel sõime terve kambaga poolt arbuusi ja vot see oli alles asjalik ettevõtmine, nalja kui palju! (pritsivat vedelikku ja muud kraami ka muidugi, haha) Kokkuvõttes oli see üks otsast lõpuni produktiivne päev.


jätkub...

5 comments:

  1. metsapilt elvisega on maailma ilus! nagu veits lumine ja samas tulid mulle puuvillapõllud meelde, mida ma ise kahjuks kunagi näinud küll pole... aga post sai läbi rutem kui tavaliselt :D

    ReplyDelete
  2. märkasin praegu, et elvise saba asub mu jala ja käe vahel, aga see selleks :D seal oligi reaalselt maailma ilus.. päike ka tõusis alles :)
    ja see on esimene osa tollest teemast, sellepärast saigi vist lühem kui tavaliselt on.. ma proovin õige pea teise ka ära vormistada :P

    ReplyDelete
  3. Ahhh, tahaks ise ka arbuusi : (

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. aga siis käbe poodi arbuusi järele! minu meelest oli konsumis kilo alla 7 eegu ;)

    ReplyDelete