6.10.10

08.-12.09 - 62

10. september - Mina kui maailma kõige lillekaugem inimene ostsin Maximast omale köögiaknale dekoratiivse pipra, kuna see lihtsalt näeb niivõrd rõõmus välja (loodetavasti jääb elama ka, haha).
Aga see polnud veel sugugi kõik, sest vist kuskil lõuna paiku leidsin oma lemmiksekkarist 10-eeguse clutch-tüüpi käekoti, mis näeb välja täpselt nagu uus (ja kui ma väga mööda ei pane, siis võib olla pärit 90-ndate aastate alguse Tallinnast).

11. september - Ma mäletan hästi, et kuskil kella kümnest tagurdasin autoga hoovist välja ja läksime Tartusse, sest mul oli kindel plaan Experdist HP Deskjet printer-skänner-koopiamasin soetada. Kuna see funktsioneerib USB-juhtme abil, saan lõpuks ka otse läpakast printida (teine printer töötab vaid mu lauaarvuti küljes). Üksiti sai veel Speedlink´i multimeediakõlarid ostetud, et kontori(-trenni)tuppa muusika toimetada.
Põhieesmärk täidetud, käisime veel Lõunakas ja Bauhofis. Vaja oli mingisuguseid ehitusalaseid vidinaid (tüübleid vist, haha, et magamistuppa telekas üles panna). Lõunakast õnnestus mul umbes 22 eeguga ilus sinine müts leida sügiseks.
Vahepeal pugisime natuke mäki sooduskupongide eest soetatud kraami (kõht oli maailmatühi!), siis käisime vist Kaupsis, aga ma ei raatsinud endale uut ripsmetušši osta, nii-et lükkasin selle järjekordselt kuskile tulevikku.
Enne kojuminekut külastasime mu vanavanemaid, kes kavatsevad varsti uue kutsika võtta. Elvis saaks endale mängukaaslase vähemalt, nii-et armas.
Ja mul tekkis vajadus vaadata läbi kõik olemasolevad Jersey Shore´i uue hooaja osad (selliseid tegelasi lihtsalt peab vaatama, haha).
pikk jakk - Reflex; pluus - George, second hand; pihavöö - Reserved; retuusid - Monton; kingad - Din Sko.

12. september - Olin niivõrd tubli, et küpsetasin leiba, ühe mõnusa ja veidi teistsuguse õunakoogi ning isegi lihapalle, mis umbes 15 minuti jooksul kadusid.
Oma garderoobiga tegelesin samuti ja nüüd on kleidid ning mantlid-joped jms paigas (ühtlasi on ka see osa mu garderoobist täis, nii-et rohkem sinna enam midagi ei mahu). Kui mõelda, et olin juba põhimõtteliselt viiendat päeva haige, siis päris hea tulemus, et nii palju tehtud sai.

4 comments:

  1. ma hakkasin juba ütlema, et nii ilus kleit ja siis lugesin, et polegi kleit. aga igatahes pildil sulab kuidagi nii hästi ühte see must teema, et oleks nagu kleit. ja ma olen ka märganud, et kõik soetavad viimasel ajal omale seda dekoratiivpipart - näeb rõõmus välja tõesti! :)

    ReplyDelete
  2. ma ei osanud sellele asjandusele head nime anda tegelikult.. hästi õhukesest materjalist on, aga samas vist ikka jaki põhimõttega.. segane värk :D
    ja mu dekoratiivpipar on siiamaani rõõmus õnneks :P

    ReplyDelete
  3. me saime ka eile omale taimi juurde, kohe mõnusam olla :)

    ReplyDelete
  4. mul viskas üks tundmatu taim vist sussid püsti.. kuidagi kortsu tõmbus järsku, kuigi kastmata ta ei olnud.. ja erikul on see lihasööjataim siin :D

    ReplyDelete