24.10.10

13.10, neljas päev - Seda ja teist

Hommikusöök, kerge lebo mere ääres, kõva trenn jõusaalis, taaskord rand ja ujumine ning siis juba Missiria-Platanes-Adelianos Kampose tripp. Muu hulgas leidsime Lidli supermarketi ja ühe disaineririiete outleti Adelianos Kampose "ääremail". Kuna viimases olid kõik topid/T-särgid poole odavamad (ehk siis täitsa talutavate hindadega), ei suutnud ma kahe silma jäänud isendi vahel sugugi valida. Vaatasin ja vaatasin, kuid kasu sellest ei olnud, nii-et lõpuks lahkusin poest ikkagi mõlema särgiga: üks nunnu roosa Galliano särk ja teine vinge traksimotiiviga Armani Jeansi särk. Ühtlasi oli see vist ainuke outlet seal, kus ma nii suurt valikut asjalikke disainerirõivaid nägin.

Veel sai soetatud erinevaid õllesid, kartulikrõpsu, meresoola pipraterakestega ja kohalikku taimeteed. Loomulikult jäi enamik asju veel ostmata, kuid vähemalt jäi vist enam-vähem meelde, kuhu oli vaja tagasi minna, et leida ka kott, päiksekad, sall ja muudki kaupa.
Igatahes, söögi ajaks olime tagasi. Ja muide, sel päeval polnud küll enam jubedat tuult, temperatuur oli vähemalt 30 plusskraadi, aga taevast kattis suhteliselt ühtlane pilvevaip, mis paotus tõesti vaid paaril üksikul korral.

4 comments:

  1. ma peaks su reisipostituste tegemise kiirusest eeskuju võtma :D

    ReplyDelete
  2. ilmselgelt pole mul nii palju pilte, kui sul oli :( aga olgu, ma ise imestan ka natuke, arvestades oma tavalist "kiirust" :D no ja su reis oli 4 korda pikem ka muidugi :D

    ReplyDelete
  3. 2 tegelt :D aga jah, martti tegi ka kogu aeg palju pilte ja eks see ilmselt aitas kaasa meeletule hunnikule. aga noh, pärast kunagi on põnev vaadata seda meeletut hunnikut. ja tegelt peaks üldse ilmutusse saatma parimad palad :)

    ReplyDelete
  4. ainult 2 nädalat olite? :O
    ma teinuks ju ka meeletult, aga jah... ei viitsinud seda hotelli pildistada seal :D

    ReplyDelete