27.10.10

14.10, viies päev - Kohalik turg Rethymnos

Hommik nagu hommik ikka - kõigepealt söök ja siis katse rannas olla. Katse sellepärast, et ilm ei soosinud tol hetkel meie mõtet. Seega hüppasimegi bussi peale ja sõitsime Rethymnosse, kus vist juba teisest poest leidsin endale 5 euro eest 50-eurose alghinnaga "gladiaatorite-laadsed" rihmikud.
Kondasime siis mööda vanalinna suhteliselt kitsaid tänavaid ringi ja tsekkisime erinevaid poode, soetades traditsioonilist Kreeta kraami (teistele kingituseks jne...). Muu hulgas õnnestus meil kohalikku turgu külastada, tulemuseks näiteks mõnusalt värsked rosinad ja kreeta küüslauk. Samuti olid seal müügiks maailma kõige armsamad küülikud, kellest mul üpris kahju oli, sest pidid nad ju eriti kitsastes tingimustes hakkama saama. Igatahes, pärast turu külastamist saime kohe bussi peale ja sõitsime Missiriasse tagasi, et natuke rannas olla ja ujuda. Vahepeal avastasime ka sellise basseini, mille juures paiknesid need nii-öelda "allalaskmistorud". Möllasimegi siis isaga seal natuke ja päris vinge oli (ma ei olnud ilmselt lapsepõlvest saadik sellistest torudest alla liuelnud...).

Pärast sai veidi päevitatud ja seejärel Lidl´isse toidushopingule suundutud: tulemuseks kreeta(pärased) juust, salaamivorst, spagetid, maiused Elvisele, krõpsud, kommivalik... lühidalt, kraami kui palju.
Õhtusöök oli sel päeval eriti mõnus ja isegi otse koka poolt kokku pandud roog kadus mul täielikult, kuna oli tõesti otsast lõpuni imemaitsev. Muide, igal õhtul tehti koka poolt mõnda kergemat rooga, mille otse kokalt endale küsida sai. Ja muuseas pakuti ka mu lemmikkartuleid, nom-nom.

14 comments:

  1. vau, sa naeratad veidi ühe pildi peal :) väga ilus! ja kleit on ka kena.
    ja küülikud on nii armsad.. loomahaige räägib jälle.
    ja siis ma vaatasin tükk aega seda allalaskmise pilti umbes, et mis mõttes sind ühe pildi peal kaks on :D ma kohe ei näinud ära, et pilt on kahest kokku pandud :D ja mul on siuke tahtmine ujuda, et mine või aura veekeskusesse...
    ja üleüldse on ilusad-ilusad pildid! ja taolised gladiaatorid olid prantsusmaal ha hispaanias ka nagu IGAL ÜHEL jalas. ma vaatasin ka mingeid, mille rihm toetab veidi kanda ka, aga ma ei suudagi nüüd ühtegi asjalikku põhjust välja mõelda, miks ma endalegi taolisi ei soetanud...
    nii, sain nüüd kõik ära öeldud. vist.

    ReplyDelete
  2. ema tegi nägusid mulle ja päris raske oli mingi normaalne nägu säilitada :D pealegi võttis isal pildi tegemine terve igaviku aega :D aga aitäh! :)
    ja nende torudega sai nii palju nalja, sa ei kujuta ette! :D isa takerdus täiega seal ja siis mina naersin ja üks tüüp, kes seal valvas, naeris ka.. ulme ikka :D
    gladiaatoritega oli see teema, et mul hakkasid kõik teised lahtised asjad hõõruma ja pidin midagi asenduseks leidma. ostsin ära ja siis ei raatsinudki jalga panna sinna küla vahele patseerimiseks :D eks järgmisel suvel saab kanda :D

    ReplyDelete
  3. naeratav nägu ongi normaalne nägu :D

    ReplyDelete
  4. alati ei ole mõtet naeratada :D

    ReplyDelete
  5. ilus on, ilusam kui moss-moss :)

    ReplyDelete
  6. oleneb pildist ilmselt :P

    ReplyDelete
  7. inimesest pigem, aga ega sa polegi teab mis naerataja inimene, sellepärast tunduski kuidagi eriti huvitav see :)

    ReplyDelete
  8. ega ma 24/7 ei viitsi naeratada tõesti :P ja igav oleks ilmselt, kui igal pildil on sama naerunägu.. see on minu arvamus :D

    ReplyDelete
  9. no tõepoolest :D kuid jah, naeratamine ei tulegi minu meelest mingist viitsimisest vms. ma ei olegi eeldanud mingit 24/7 naeratamist, mõned on lihtsalt veidi tõtisemad kui teised... ja naeratus ja naerunägu on teineteisest üsna erinevad ja üldsegi iga kord erinevad. ja igav on ilmselt, kui igal pildil sama moss nägu kellelgi nt.. :) see on minu arvamus.

    ReplyDelete
  10. ma ei mõtlegi selle peale tegelikult niimoodi.. näiteks töö juures on ilmselt päeva kõige lõbusam aeg :D järelikult õhtul kodus pole suurt midagi naeratada, kui on vaja ahju kütta, puid tassida, süüan teha jne jne.. ah, keeruliseks kisub :D

    ReplyDelete
  11. :D filosoofiline väheke
    ja mina ei mõelnud ka niimoodi, et sina oled mingi megatõsine ja moss-moss. ma mõtlesin niiviisi, et minu meelest oled sa selline inimene, keda ei näe pmst üldse NAERATAMAS, aga NAERMAS sind näeb-kuuleb küll, vähemalt kui me õlut joome, siis on küll naeru palju :D

    ReplyDelete
  12. ja kui palju me seda õlut ikka joonud oleme.. :D niiet järelikult sa ikka vihjad millelegi :D

    ReplyDelete
  13. si-si! aga piisavalt ja no alati ei ole ju jutuajamised ka õlut sisaldanud, kuid see ei tähenda, et naljakas poleks olnud :D

    ReplyDelete
  14. okei okei, ega ma ei mõelnudki tõsiselt seda :P aga no see on juba omaette nali, mis ajast me õlle joomist oleme edasi lükata suutnud :D

    ReplyDelete