8.10.10

19.09 - 63 - Laadapäev

19. september – Kuna laupäev (18. september) möödus igas mõttes töiselt (nii kodused asjad kui ka Veevärgi töö), tuli pühapäeva veidi vaheldust lisada. Ja nii me võtsimegi suuna Väike-Maarjasse, et külastada sealset Mihklilaata. Kuigi ilm oli kahtlane ja ma mõtlesin, et see üritus võib üpris igav olla, osutus olukord tegelikult vägagi positiivseks. Jalutasime ringi ja tutvusime müüdava kaubaga ning lõpuks soetasime nii põdrasuitsuvorsti kui ka hunniku maiustusi (keeks, klaaskommid, kummikommid jne. jne.). Nom-nom. Kaubavalik oli kusjuures päris hea ja mitte tüütult suur (st ei olnud liigselt seda nii-öelda jubedat poola turukaupa).
Edasi kulgesime juba Tamsalu laadale, mis toimus kultuurimaja juures/sees, kuid sealne valik oli siiski Väike-Maarjaga võrreldes mõnevõrra väiksem. Käsitöö, eestimaine omatoodang, aiandusalased kaubad, tööstuskaubad – nagu ka Mihklilaadal. Igatahes leidsin ma sealt endale kõige armsamad vaarikalaadsed kõrvarõngad Tamberi TÜ-lt.
Siis tegime kohalikul old school staadionil mõned sügisese hõnguga pildid ja pöörasimegi otsa ringi, et tagasi Jõgevale kimada.
Õhtul möllasin ma lisaks töötegemisele veel karamellise pirni-õunakoogiga, mille valmistamine oli paras müstika. Lõpp-tulemus siiski õnnestus täielikult ja seega võisin endaga rahule jääda.
Müts – Seppälä; jakk – Only; vest – Fishbone; T-särk – Fishbone
püksid – Fornarina; saapad – Amisu.

4 comments:

  1. oiii need kõrvarõngad nüüd mulle küll meeldivad!

    ReplyDelete
  2. neid oli kahes toonis, nii-et sa võta teist tooni siis endale ;)

    ReplyDelete
  3. tjah, ma pean siis omale hõbedast otsi ka juurde leidma, et mu kõrvad otsast ära ei kukuks ja see on juba keerulisem ettevõtmine. sest ega need ei ole ju hõbeotstega?

    ReplyDelete
  4. päris hõbedast ilmselt mitte jah, aga siis on jama tõesti.. kuigi nad on sellisest kvaliteetsest materjalist õnneks, et ei tõmbu tumedaks jne..

    ReplyDelete