10.10.10

23.-30.09 - 64 - Puhkusele!


23. september – Taaskord rõõmu kui palju, sest mampsi ja papsi juures ootas õhtul ees hunnik läbivaatamist vajanud sekkarikraami. Minu saak oli muidugi väga korralik ning Kreeta reisi tarvis leidsin kohe päris mitmeid suviseid rõivatükke, mille kandmisest veel 2010. aastal muidu ilmselt vaid unistada võinuks.
Saagist lähemalt: * riidest kott; * pepper corn pikad püksid; * tähekujuliste neetidega lühikesed teksad; * In Weari sinine seelik; * lilleline suveseelik; * Dieseli teksapüksid; * sinise-valge triibuline triiksärk; * Mango (MNG) eriti vinge topp; * Vero Moda ussimustriline topp + üks vanaroosa topp; * must litritega topp. Ja tõesti, peaaegu kõik on sobilik just Kreeta reisile, kus on eeldatavasti piisavalt soe ning mõnus.
25. september – Maailmailusa sügisilmaga laupäev, millest vähemalt poole veetsime Erikuga Tartus, sest oli vaja paar kiiret ostu teha ning Cinamonis Step Up 3 vaadata.
Kuna 10.-17. oktoobril viibin koos mampsi ja papsiga Kreeta saarel (hotell Grecotel Creta Palace 5*) pikendatud suvepuhkust (või hoopis suvist sügispuhkust?) veetes, siis nagu tellitult leidsin New Yorkerist vaid 1+1 euro eest superkenad ussimustrilised bikiinid (tegelikult kombineerisin ise kokku). Seejärel tsekkisimegi Cinamonis Step Up 3, mis oli minu meelest üle pika aja üks parimaid ja ägedamaid filme. Lihtsalt 5+! Aga sellest kirjutasin juba lähemalt eraldi filmipostituses, mida saab lugeda siit!
Nagu eelnevalt mainitud sai, oli õues niivõrd soe, et võis lausa lühikese varrukaga ringi käia. Päike on ikka mõnus küll! Käisimegi siis kiiresti veel Kaupsis, sest mul ei jäänud enam muud üle, kui lihtsalt pidin uue Clinique´i ripsmetuši ostma (ja kõik vanad lendasid prügikasti). Seejärel väike drive in ja maailma kõige maitsvam McFlurry jäätis Lioni šokolaadiga, nom-nom.
Lõpetuseks veel kiire shoping Eedenis, mis tootis koju nii uue vaiba kui ka söögikraami meile ja Elvisele. Kokkuvõttes üks kiire ja korralik Tartu päev.
pluus - Outfitters Nation, second hand; jakk - Pola, second hand
püksid - Link; kingad - Bullboxer.
30. september – „Armas“ 13-tunnine tööpäevake, aga kõik see muidugi ülla eesmärgi nimel.
Kui ma siis kunagi kella poole 11 paiku koju jõudsin, sain kätte oma üllatuse. Nimelt kinkis Erik mulle kõige armsama Hello Kitty käekella, mida olin juba tükk aega endale soovinud, jei. Ja see isegi leevendas veidi mu üleüldist väsinud olekut, mis viimase aja ülitihedast graafikust tingitud oli.

4 comments:

  1. haha, ma just eile päeval tegin ju ka selle lookbook'i asjanduse :D a ma pole seal veel midagi väga ringi vaadanud, aga tegin esialgu lihtsalt kasutaja sinna. vot jaa, aga ma ei saanudki sulle head reisi soovida, sest ilmselgelt öösel ei tulnud magamisest midagi välja ja siis vastu hommikut alles. aga et jah - maailma vahvat reisi! :)

    ReplyDelete
  2. ma ei teagi, miks ma selle kasutaja tegin sinna.. niikuinii eriti tegeleda ei viitsi asjaga.. aga noh, las ta siis vahib seal niisama :D
    ja aitäh heade soovide eest.. tagantjärgi :P saaks asjad ka lahti pakitud...

    ReplyDelete
  3. põnevaid inimesi võib sealt täitsa leida minu meelest :) ja ma arvan, et ma isegi lisaks midagi, kui mul ainult kogu aeg tekiks mingeid selliseid pilte.. ma muidu arvasin kogu aeg, et sinna ei saa nagu niisama, et keegi peab kutse saatma vms. minu meelest kunagi oli nii.

    ReplyDelete
  4. kunagi oli tõesti nii ja siis ma vaatasin üle saja aasta oma hotmaili postkasti ja leidsin sealt terve hunniku kutseid sellest ajast.. aga ei läinudki vaja enam. eks näis, kuidas selle kasutamisega olema saab..

    ReplyDelete