17.11.10

30.-31.10 - 67

30. oktoober - Pärast mõningasi koduseid toimetusi võtsime Erikuga suuna Tartu poole, et jätkata mulle sügissaabaste otsinguid ja tuua Photopointist ära mu Kreeta reisi pildid ning toimetada Eriku isa kätte mu läpakas. Tegelikult oli "asjaajamisi" veel teisigi, nagu näiteks uue mopikomplekti, kontorituppa kaltsuvaiba ja koju lausa jõuluehete soetamine. Valisime välja ilusad lillad ja kuldjas-pruunikad kuulikesed ning pisikesed punased jõuluõunad. Saabuvad meil ju ikkagi esimesed jõulud selles majas.
Ja kui juba jõuludest juttu tuli, siis Elvise esimese talve tarvis ostsime talle militaarmustriga tillukese koerajope, milles ta eriti vinge välja näeb. Üks jõulukingitus (hamburgerikujuline mänguasi) sai talle samuti valmis ostetud.

Aga kui nüüd ühe põhiteema juurde tagasi tulla, siis lõpuks leidsime Erikuga mulle sobilikud saapad Tamariselt. Taolisi või isegi veidi sarnaseid pole mul veel kunagi olnud ja mis põhiline - lisaks ägedale välimusele on need ka ülimugavad. Kusjuures, Eriku ema juba imestas, et ma olen võimeline peale kõrgete kontste isegi tenniseid kandma, haha (vihjates mu tolle päeva riietusele).
Igatahes, pärast Eedenis shoppamist ja reisipiltide kättesaamist läksimegi Eriku vanemate juurde, kus viibisid ka tema tädilapsed koos tädi ja vanaemaga. Pugisime kõhud täis, rääkisime teistega juttu ja mingil hetkel hakkasimegi kodu poole liikuma, hüpates veel enne läbi laululava juurest, kus sai üle pika aja mõned pildid klõpsitud.
Muu hulgas sai isegi kontoritoa lauaarvutile internet sisse pandud, nii-et päev oli igati kordaläinud.


kaelarätik - Chanel replica Kreetalt; jakk - Only; kleit - H&M;
retuusid - Link; ketsid - Vision StreetWear; kott - Louis Vuitton replica Kreetalt.


31. oktoober ehk pisike kokkuvõte sellest piltide näol...

0 opinion(s):

Post a Comment