14.11.10

Oktoobri lõpu teemad - 66

Mis siis vahepeal toimunud on?
25. oktoober - Alates sellest päevast töötan "uues" kontoris, st firma kolis Suurelt tänavalt Toominga tänavale Jõgeva reoveepuhasti ruumidesse. Muide, just seal käisin aastaid tagasi ülikooli lõputöö tarvis veeproove võtmas ja nii see loodusteaduste bakalaureusekraad tuligi.
28. oktoober - Igati päästev maniküür pärast tööpäeva lõppu. Täpsemalt olin ma taaskord jõudnud otsusele vabaneda oma pikkadest küüntest. Niisiis lasingi Helil need lihtsalt maha lõigata ja jäin kogu maniküüri tulemusega igati rahule, sest vaheldus teebki ju ainult head.

Lisaks eelnevale sai ka garderoobi täiendatud, kusjuures, ühe osa "uutest" asjadest moodustab mu vanaema (!) valitud kraam ning teise osa minu enda leiud (maksumus kokku - ... [trummipõrin] ... 0 eeku). Niisiis, esimene grupp: butterfly by Matthew Williamson superilus suvine topp, papaya särk, Donna Karan New York (DKNY) seelik, Next heegelmustriga topp ja üks sarnases stiilis kampsik.
Ja nüüd teine grupp, ehk asjad, mis mul õnnestus suurtest kottidest "välja kaevata": Phoenix roosa kootud pluus, ruuduline seelik, Green Generation by GARDA oranž pitspluus, punane jakk kuldsete nööpidega, Martinelli hall seelik, Finnweari roosad retuusid ja DIVIDED by H&M nunnu roosade nööpidega kampsun.


Muide, vanavanemad võtsid omale uue saksa lambakoera, kelle nimeks sai Astra ja ta näeb hetkel veel Elvisega üpris sarnane välja (kaks musta tonti, haha).

2 comments:

  1. Appi kui nunnu pisike. Tuli kohe meelde aasta(te?)tagune miniRambo. Ja see on kift, et vanaema lööb ka kaasa su karderoobi täiendamisel *thumbs up*

    ReplyDelete
  2. kusjuures, mulle meenutab Astra samamoodi Sinu Rambot väiksena. aga ta on üks tüütumaid tegelasi üldse :P
    garderoobi koha pealt jah, ega ma ei jõua oma riideid kokku lugeda ilmselt :D samas, kui niisama saab, ei suuda ära ka öelda..

    ReplyDelete