26.12.10

10.-17.12 - 74

Kõik eelnevad pildid pärinevad 10. detsembrist, mil Eestis möllas ringi lumetorm Monika.
13. detsembri maniküüris said mu küüned endale kõige kaunimad jõuluteemalised maalingud, kullasära ja kivikesed, mis on vabalt sobilikud ka aastavahetuse pidustusteks.


14. detsembril oli see ajalooline päev, mil käisin üle viie pika aasta oma hambatohtrit külastamas. Ilmselgelt läks hästi, sest mitte ühtegi auku ei olnud selle pika aja jooksul tekkida jõudnud. Väidetavalt oman "ahvi kannatust" ja selle eest sain kiita ka, nii-et igati õnnestunud käik.
Järgmine hea uudis saabus pärastlõunal, kui võitsin feissbuki kaudu L'Oreal Paris Glam Shine 6H Volumizer huuleläike. Kunagi peaks auhind ka minuni jõudma...

15. detsembril oli taaskord L'Oreali päev, ehk siis võitsin 1.-14. detsembrini kestnud auhinnamänguga L'Oreal Youth Code päeva- ja silmakreemi. Tore, kui õnn vahepeal naeratab!

16. detsembril leidis aset Veevärgi jõuluüritus Kursi Jahilossis.
Enne selle hilise lõunasöögi algust sai veel koos Urve ja Katriniga tunnike viimase juures šampat lahendades veedetud. Natuke pärast poolt kolme olimegi juba kogu seltskonnaga teel Kursi Jahilossi, mis asub Pedja ja Kaave jõgede vahelisel alal, Puurmani lähedal. Jahiloss pärineb aastast 1888 ning kuulus algselt krahv Manteuffelile. Ajaloole on Kursi jahiloss tuttav peaaegu 130 aasta jooksul. Loss sisaldab näiteks järgmiste nimedega tubasid: Winter room, Autumn room, Spring room, Summer room, Mr X... Pildid annavad siinkohal ilmselt asjast parema ettekujutuse.


Igatahes, pärast pisikest ekskursiooni ja pildiringe algaski söömaaeg ning meile pakuti maheveise liha kartuli ja köögiviljadega. Kõigile kingiti ka Olde Hansa magusaid mandleid pisikeses kotikeses ja õhtu jätkudes pakuti veel erinevate jookide kõrval friteeritud banaane miski (alkohoolselt) magusa kastmega.
Meeleolukat vestlust jätkus kuni õhtu lõpuni, mil umbkaudu kuskil kuue ja seitsme vahel Jõgevale tagasi jõudsime.
Toit oli maitsev ja seltskond meeldiv - rohkemat polegi ilmselt tahta.

 

17. detsembril pidas mamps oma sünnipäeva ning just sinna me Eriku ja Elvisega pärast mu tööpäeva suundusimegi. Aitasime teistel (mamps-paps, Martti-Hebe) söögivärki valmistada, tegin väiksed saunaringid ning kunagi algaski pisike 8 inimese + 2 koera sünnipäevaüritus, mis sisaldas ohtralt sööki-jooki (olin õlledieedil, haha), juttu ja muud sünnipäeva juurde kuuluvat.
Ema kingituse tõime Erikuga Helsingis asuvast Muumipoest ja see meeldis talle väga (nagu Muumifännilt eeldada võiski). Igati mõnus perekeskne õhtu!

14 comments:

  1. ma vist ütlesin seda juba, aga kusjuures need punased jõuluküüned meeldisid mulle ka!
    ja no ikka need pildid ka, kus sa ilusti-kenasti naeratad :D
    sa kogu aeg mängid neid feissbuuki mänge, lõpuks tasus ära ka. ma ei mängi küll nii palju, aga ükskor õnnestus ka võita, suht nende mängude alguses see mingi garnieri asjandus, mis kaotab silmade alt need kotikesed :D ei leia küll eriti rakendust, aga väga vahva ju võita, eks ole :D :D
    ja muud ma ei oskagi öelda, lärm on ümberringi ja segab mu mõtlemist :D

    ReplyDelete
  2. punased jõuluküüned hakkavad mul vaikselt üles ütlema juba kahjuks..
    aga feissbuki mänge mängisin enne kordades rohkem, nüüd ei viitsi enam. ainult vahepeal mingeid kindlaid mängin, sest kes siis võita ei tahaks? :D kuigi, ega mul neid auhindu veel käes pole ja vaid üks neist on feissbukist :P
    sa vaata, et korralikult shoppad siis seal ;)

    ReplyDelete
  3. ma olen juba mõningast shoppamist teinud. isegi hunterid muretsesin omale, kuna kohalik kaup, siis hea hinnaga. sul ilmselt pole vaja, kui autoga hakkama saab, a mul tartus kuluvad väga ära, kui sula on :)
    aga jah, shoppamist tuleb teha nii kaua, kuniks raha jätkub :D hetkel veel töötab.

    ReplyDelete
  4. oo, su huntereid tahaks näha küll, need võivad päris vinged olla, kuigi, ma usun millegipärast, et näiteks autot juhtida (pedaalidele vajutada) nendega mugav ei ole kõrgete säärte tõttu.. pead ei julge anda muidugi :D
    raha jaga ära päevade peale, siis saad iga päev shopata :D

    ReplyDelete
  5. tead, ma ei ole kunagi jalga pannud nii mugavaid kummikuid, isegi auto juhtimine võib täitsa mõeldav olla nendega, sest nad on tõesti supermugavad! ei tea :D aga jah, ma olen üsna õnnelik nende üle. sula ajal tartu sopases linnas väga-väga asjalikud!
    ja muidugi olena ma end siinsetest supermaitsvatest friikatest (fish and chips) ja sibularõngastest üsna ümaraks söönud :D ja kohalik vaadiõlu.. mm

    ReplyDelete
  6. ma mõtlesin just seda, et võib-olla on kõrged sääred pikalt istudes ebamugavad, aga ei pruugi olla muidugi.. näha tahaks niikuinii :D
    aga kui ümaraks, siis pead ikka minu juurde trenni tulema ;) ja ma sain ka viimati helsingis sibularõngaid burksi vahelt maitsta, täitsa asjalikud olid :P

    ReplyDelete
  7. tead, pärast sellist sööki ma pean tõsiselt tulema su juurde trenni :D ja tegelt peaks muretsema endale eukalüpti, ma armusin sellesse täiesti esimesest silmapilgust, kui kunagi jõusaalis proovisin. ja jooksmas käimise jaoks olen ma lihtsalt liiga laisk.. ja noh, ma pigem ostaksin mingi masina kui korralikud tossud, eks ole :D
    aga huntereid võid isegi proovida ehk, äkki lähevad jalga, nad on sellised suuremad, et sokk sisse mahuks. siis tead teinekord, kui eestisse ka tulevad (neid vist veel ei ole...) kas meeldivad :)

    ReplyDelete
  8. aga tule muidugi, sul vaheaeg ju! :D
    mis teema selle eukalüptiga siis on? pole kuulnudki...
    ja võiks küll proovida, täitsa huvitab, kuidas nendega käia on. stockmannis müüdi ka vahepeal igasuguseid kihvte variante muidugi.. iseasi, mis nimelised need olid :P

    ReplyDelete
  9. ma kutsun seda ketast eukalüptiks, mis sul kunagi oli ja siiani on vist :D crosstrainer ei ole üldse nii nunnu nimi ja see teine on nõme ja siis eukalüpt on siuke nunnu :D
    aga ma imetlesin ka kunagi stockmannis burberry omasid... jaa. täna käisin mulberry poes ka, imetlesin oma alexa bagi :D ilus elu.

    ReplyDelete
  10. hmm.. midagi uut ilmselgelt :D aa, mul hakkas tuluke põlema just! elliptiline trenažöör = eukalüpt, haha :D
    ma ei tahaks vist minnagi siuksesse poodi, pärast jookseb suu vett igasuguste ilusate asjade järele :D muide, järgm. laupäeval proovin oma auhindadele järele minna :P

    ReplyDelete
  11. ajaa, need loeralid. loodetavasti on asjalikud asjad ka :)
    aga on ju elliptiline nagu veits eukalüpt, mis omakorda hoopis nunnum nimi :D
    mis teil aastavahetusel siis plaanis?
    (jälle suudame kuskil blogi kommentaarides mingi vestluse arendada nagu ikka :D)

    ReplyDelete
  12. veits on jaa, aga ma mõtlesin alguses, et räägid mingist söödavast või joodavast asjast :D
    aastavahetusel oleme kodus kolmekesi ilmselt. ostsime suure kana, ma teen šokolaadikooki, Erikul on verivorste jne, aastavahetusel peab võimas laud olema noh :D olete huvitatud või peate kuskile mujale minema? (aga loogiline, et suudame.. kogu aeg suutnud :D)

    ReplyDelete
  13. laud peab tõesti lookas olema toidust, nõus :D
    aga me oleme muidu siin, siia pidid inimesed tulema ja nii. martti ütles, et mainis tegelikult erikule ka, et kui tahate, olete huvitatud, siis olete ka oodatud ja nii :)

    ReplyDelete
  14. mina ei tea sellest küll midagi, mis martti erikule maininud on :D aga meil on saun varsti ja kana on ahjus jne. söögiprobleemi ei ole igatahes :D seega ma ei tea, mis näiteks pärast neid asju saab. mis teil seal üldse toimub?

    ReplyDelete