29.12.10

18.-23.12 - 75 - Jõuluteemad I

18. detsembril olime Erikuga juba kuskil kell 11 Tartus viimaseid jõulukingitusi otsimas. Külastasime muu hulgas ka Müürilille täikat Genialistide klubis ja Tartu linna suurt jõululaata Raekoja platsi ümbruses. Kumbki eelnevalt nimetatutest ei tootnud kahjuks või õnneks mitte midagi, nii-et suundusime hoopis Rosalind'i poodi mulle Itaalia päritolu šampoonikraami otsima. Ja leidsingi šampooni ning palsami firmalt nimega Erbario Montechiaro, mis toodab looduslikku kosmeetikat. Eelnevalt on mul Itaalia šampoonidega igatahes vägagi positiivsed kogemused.


Järgnevalt suundusime Cinamoni, et ära kasutada aja jooksul kogunenud boonuspunktid ja valisime välja ülimalt heaks osutunud thrilleri Let Me In ning maksime kahe pileti eest kokku vaid 22 eeku, nii-et vedas igas mõttes. Filmi kohta saab muidugi juba eraldi sissekandest lähemalt lugeda.
Kingid soetatud ja filminauding käes, külastasime Eriku vanemaid, sõime natuke ning pärast toidushopingut Selkus (nostalgiliselt minu endise kodutänava omas) kimasimegi Jõgevale.


19. detsembri hommikune ärkamine oli üks üllatavamaid: mul läksid silmad imestusest suureks, kui nägin, et kell on juba 11. Sellist asja juhtub võib-olla paar korda aastas, et mina nõnda kaua põõnata suudan.
Igatahes, pärast taara ära viimist sõitsime maale ja valisime välja oma uue varsti juba aastavanuse (meie jaoks) kodu esimese jõulukuuse. Juttu oli muidugi pisikesest kuusekesest, aga tegelikult tõime koju enam-vähem laeni ulatuva isendi ning see sai otse loomulikult väga-väga ilus ja pidulik. Neljanda advendipühapäeva puhul sisaldas (sisaldab veel praegugi) kuusk ka omajagu violetseid kuulikesi (II-IV advendipühapäevade värv on violetne ning violetsete küünalde süütamine tähendab patukahetsust, ootust ja paastuaega.. violetseid küünlaid meil muidugi ei olnudki...).


Õhtupoolikul käisime mu vanemate juures pisikesel "shopingul" ja saak oli isegi täiesti arvestatav: Silver Screen T-särk, H&M lühikeste varrukatega topp, H&M pikkade varrukatega topp, Logic' kampsun, H&M dressikas + Eriku dressikad. T-särk on muidugi oma pildi poolest kõige ägedam leid!


Jõulud 2010
Tegelikult algasid meie jõulud väikestviisi juba 23. detsembril, mil külastasime mu vanavanemaid. Vahetasime kingipakke, sõime natuke ebatraditsioonilist jõulutoitu (hunnik puuvilju + pisikesed minivõileivad), mina ja vanaema limpsisime pühade puhul Martini Astit ning pärast väikseid vestlusringe kulgesimegi koju tagasi, et jõululaupäevaks valmistuma hakata. Nimelt olime otsustanud valmistada maailma kõige keerulisemat valge šokolaadi-laimikooki. Ausõna, ei olnud sugugi kerge, aga lõpp-tulemus sai üle ootuste hea (kuigi vahukoore vahule saamine oli masendavalt pikk ja tüütu protsess) ja alles ei jäänud mitte ühtegi koogitükki (tulemust pildistada kahjuks samuti ei jõudnud).

Eelnevalt unustasin mainida ka sellist olulist asja, et samal päeval sorteerisime Hebega veel kaupa ja minu leiud olid järgmised: Burberry-stiilis mustriga Eddie Pen'i seelik, Lepelmeier Classics' must seelik, Finnsön'i sinine pluus, roosa kivikestega pluus, mustad haaremi-stiilis püksid ja 2 roosat salli.
Alguses kogusin endale küll tunduvalt rohkem kraami, kuid pärast neid asju läbi vaadates tundus, et kõike ikka vaja ei lähe. Õige ka, sest olukord mu riidekapis pole just kiita (st mitte riidekapis, vaid pigem just kapist väljas, sest kappi paljud asjad ei jõuagi, haha).


Teine pool jõulujuttudest koos ohtra pildimaterjaliga ilmub juba varsti eraldi postituses!

4 comments:

  1. jee, mahtusidki ära seelikusse! me like!

    ReplyDelete
  2. tsekkisin täna, et see on muidugi laste seelik ju.. firmal on kodulehekülg ja puha. kevadel kannaksin seda nende uute vingete kingadega võib-olla :P

    ReplyDelete
  3. ma olen ka tihtipeale tõdenud, et leian üsna lahedaid asju laste asjade hulgast :D kunagi võtsin sõbrannalt mingi seeliku, mida ta mingi 6-aastasena kandis. sellised stooriga vintage-leiud ongi kõige vingemad mu meelest :)

    ReplyDelete
  4. või siis on lasteasjadel igasugused nunnud pildid/mustrid/muud detailid. pealegi on need väikesed ja seega ka omamoodi mõnusad :P näiteks hilfigeri tüdrukute-teksad on kordades odavamad kui naisteteksad.. vähemalt siis olid :D

    ReplyDelete