31.12.10

2010 kui FILMIaasta


Kuna käes on 2010. aasta viimane päev, mõtlesin, et tekitaks siia pisikese ülevaate filmidest, mida ma lõppeval aastal vaadanud ja arvustanud olen. Neid pole küll palju, sest 2010-nes on olnud üks kiiremaid ja tegusamaid aastaid üldse, aga siiski...
  • Siia blogisse jõudis 17 filmi, millest kuut (Alice In Wonderland, The Twilight Saga: Eclipse, Vampires Suck, Step Up 3(D), Easy A, Let Me In) vaatasime Erikuga kinos.
  • 10 punkti vääriliseks hindasin lausa seitset filmi: The Lovely Bones, Orphan, Alice In Wonderland, An Education, Step Up 3(D), Easy A, Let Me In.
  • 11 filmi 17-st kannavad lõppevat, 2010-ndat aastanumbrit.
  • Minu 2010. aasta lemmikfilmi auväärse tiitli saab aga viimati nähtud thriller Let Me In.
Ma ei hakkagi rohkem fakte siia tekitama, sest graafikutelt ja tabelist saab igaüks ilmselt vajaliku info kätte.
Lugejatele on mul aga selline küsimus:

milline oli Teie lemmikfilm lõppeval, 2010. aastal, mida kindlasti vaadata soovitate?

Minu 10 punkti filmid:

Let Me In (2010)
Easy A (2010)
Step Up 3(D) (2010)
An Education (2009)
Alice In Wonderland (2010)
Orphan (2009)
The Lovely Bones (2009)

*Kõik seitse pilti (suvalises järjestuses) pärinevad lehelt AllMovie ja filmi nimel klõpsates saate lugeda minu täispikka arvustust.

1 comment:

  1. My favourite is. Step up 3d but it not avialable in hindu that nowt good i wish i hear in hindi

    ReplyDelete