9.1.11

1 - uue aasta algus

2011. aasta saabus nagu muuseas, ehk siis vaatasin ära Ühikarottide ekstreem-sõnasõja ning pärast seda hiilis kohale uni, mis kestis peaaegu 2 tundi. Siiski siiski, 15 minutit enne südaööd ja uue aasta algust jõudsime Erikuga õue, jõime veidi šampust ning vaatasime ilutulestikku. Ja õigus, enne (minu) magamajäämist sõime veel kanapraadi erinevate lisandite ning eriti mõnusa šampusega. Hea toit seletab võib-olla ka minu magusat und...

Igatahes, telefonikõnedele vastatud ja uusaastasoovid edastatud, saigi rahulikult unemaale suunduda.
Minu jaoks ei oma aastavahetus ausalt öeldes üldse erilist tähtsust, on see ju päev nagu iga teinegi ja tuleb niikuinii, ka ilma suure tähistamiseta. Peaasi, et edukas ja mõnus aasta tuleks!


2. jaanuari õhtupoolikul tähistasime kuuekesi (mina, Erik, Martti, Hebe, Elvis, Jenny) tagantjärgi veel korra jõule. Valmistasime Erikuga sel puhul pisikese hilise õhtusöögi (või oli see pigem öösöök?) ja veidi enne südaööd siis lõpetasime oma koosviibimise.
Hebe ja Martti kinkisid meile kuuma joogi tasside komplekti ning glögi, mille Erik ja Martti õhtuga juba ära lahendada suutsid (tegelikult lahendasid isegi kaks pudelit). Muuseas tõi Hebe Inglismaalt kingiks maailma kõige armsama väikese kotikese, mis sisaldas šokolaadist huulepulka ja münte. Kuna euromüntidele on ju moes eraldi kott soetada, siis saan minagi nüüd oma mündid soovi korral spetsiaalselt hoiustada, nii-et uhke värk.


1. ja 2. jaanuar olid veel sellepoolest erilised, et ma suutsin end lõpuks kokku võtta ja oma riidehunnikuid kappidesse paigutama hakata. Eks kunagi näitan ilmselt siin tulemust ka, aga põhiline on see, et edukas algus tehtud sai!

3. jaanuaril oli selline tore päev, mil mu vanemad olid Soomest kodumaa pinnale tagasi jõudnud ja ilmselgelt tõid mulle neli kotitäit kraami, nii söödavat kui ka muidu kasulikku. Taaskord võidutses H&M: mustad püksid ja retuusid ning roosa jakk ja kardigan. Märgiksin ära veel kandekoti Elvisele, inglikujulised jõuluküünlad ning lugematul hulgal krõpse ja maiustusi ning mõned Ibero (juukse)ehted. Lähiajal poest magusaid asju vähemalt ostma ei pea, nii-et võin edukalt alustada oma katset veel vähem raha kulutada.


pilt: Google
Pärast tööpäeva lõppu tegin Selkus oma esimese euro-ostu Eestimaa pinnal: mina igatahes ei mõista, miks eurost nii suur number tehakse? Täiesti tavaline raha, millega niikuinii juba aastaid näiteks Soomes ja Kreekas arveldanud olen. Inimene harjub kõigega, nii-et küllap siis lõpuks ka selle imelooma euroga, haha.

Õhtul käisin Martti sünnipäevapeol head toitu nautimas ja nii see päev jälle läkski, iga sammuga kevadele (ning samamoodi suvele!) aina lähemale.

5. jaanuaril sain kätte vanaisa poolt meisterdatud peegli koos kahe väikese riiuliga. Ühtlasi on mul olemas ka ideed, kuhu selle paigaldada tahan lasta ja mida nendel riiulitel hoiustama hakkan.

pilt: Google
Kodusest õhtust ei tulnud loomulikult midagi välja, kuna mu onu pidas oma sünnipäeva. Veel enne minekut pandi mind vanaisa Land Cruiseri rooli ja nii ma sinna siis kruiisisingi, haha.
Sünnipäev iseenesest oli lahe ja sain süüa igasuguseid selliseid asju, mida varem kas üldse mitte või siis väga minimaalselt proovinud olen (näiteks sushi, mis mulle isegi täitsa meeldima hakkas, eriti Teriyaki kastme ja sushi-ingveriga).
Sai erinevaid kokasaateid vaadatud, ohtralt juttu räägitud, šampust joodud ja lõpuks imemaitsvat melissiteed limpsitud ning kuskil üheteistkümneks olingi juba oma kodus.


6. jaanuaril käisin õhtul esimest korda eurode eest maniküüris ja oh imet!, maksin isegi üle 20 eegu vähem kui muidu, eesti krooni ajal. Ja valisin sedapuhku violetsed toonid hõbedasäraga.
Pärast kodus tubade soojenemist oodates broneerisin endale ühe Kadi kunstiteostest. Kannab see nime "Banaan" ja pärineb aastast 2010 ning kui millalgi pildi kätte saan, näitan seda kindlasti ka siin blogis.

11 comments:

  1. See pruun asi punaste täpikesega näeb päris nämmu välja.. panustan millelegi magusale ;)

    ReplyDelete
  2. see pruun asi punaste täpikestega on susie šokolaadikook punase sõstra kaunistusega :P retsept asub siin:
    http://maikeniblogi.blogspot.com/2009/06/susie-sokolaadikook.html

    ReplyDelete
  3. Anonymous9/1/11 22:03

    päris hea paparatso pilt meist :D ja miks ei ole eksponeeritud roosat jakki?

    ReplyDelete
  4. mulle ka meeldib. ja see kaabu teeb asja veel eriti salapäraseks :D
    aga roosa jakk on eksponeeritud eilsetel piltidel, mida ma pole jõudnud arvutisse tõmmata. proovin olla kiirem kui tavaliselt :P

    ReplyDelete
  5. kusjuures, arvasin, et sa oled neid asju näinud juba :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous9/1/11 23:03

    kusjuures ma pole meie enda kraamigi korralikult süvenenud. tean ainult, et ei krõpsu- ega magusamuret pole nüüd enam tükk-tükk aega :D ja nagu arvata oligi, siis see 1400 krooni jääb ikkagi mulle alles - neid vagabondi jalatseid ilmselgelt ei olnud kuskil, kuhu nad vähegi sattusid :(

    ReplyDelete
  7. ma arvan, et sa ei kurvasta väga, et rahakott 1400 krooni võrra raskem on. saadki näiteks la senzas või halensis shopata natuke ;) ma juba ootangi oma pakki, tahaks näha neid asju :D ja proovin sel kuul rohkem mitte shopata ka :D (rõhk sõnal "proovin" :D)

    ReplyDelete
  8. Anonymous10/1/11 01:34

    kuidas võtta - mulle niiii väga meeldisid need kingad... kuid küll ma üle saan. ja leian juba uued, mida ihaldada :D

    ReplyDelete
  9. kas netist siis ei saa näiteks kuidagi tellida neid? kuigi, siis vist läheks hind tunduvalt kõrgemaks... millised need üldse on? :D

    ReplyDelete
  10. Anonymous10/1/11 11:27

    siuksed retrokad, väga ilusad skinny jeansidega. musti on isegi ABC kingas müügil ja ma olen neid ka proovinud, sellepärast ma teangi, et mugavad ka ja värki :D aga ma tahan just punaseid ja need on netist ka läbi müüdud ja sellest pole ma päris täpselt arugi saanud, kas nad üldse eraldi eestisse saadavad.. ma saatsingi meili neile, et edaspidiseks teadmiseks siis, kui ma midagi tahan. et kas ma pean siis soome või rootsi kaudu tellima v kuidas täpsemalt.

    ReplyDelete
  11. ma lootsin pigem, et sa näitad pilti vms :D aga jah, ma telliks H&M-i netipoest, kui teaks, kas ja kuidas sealt eestisse tellida üldse saab...

    ReplyDelete