12.1.11

2 - Shoping Tartus


8. jaanuar oli üks kiire ja korralik shopingupäev: veidi enne lõunat olid mu Saabil hääled sees ning peagi kruiisisime juba ringi Tartus. Marsruut oli selline: Kaubamaja - Tasku - Zeppelin - Eeden - Lõunakas - Mäki drive in, ja seda kõike üllatavalt lühikese aja jooksul. Mainiks veel, et Tartus ei teata korralikust lumekoristamisest ilmselgelt mitte midagi... küllap oodatakse kevadet ja lume sulamist, millest viimane iseenesest ju jõudiski tegelikult kohale.

Igatahes, põhiline, miks üldse Tartusse sõidetud sai, oli minu eelmisel aastal võidetud L'Oreali auhindade äratoomine. Teadsin, et peaksin saama huuleläike ja kreemi, aga reaalselt sain lausa kolm kingitust (Glam Shine 6H Volumizer eternal rose-toonis huuleläige, Youth Code silmaümbruskreem ja sama sarja päevakreem), nii-et mis muud, kui tuleb testima hakata. Võita on muidugi üldse väga kihvt... teinekordki!

Järgmiseks unustasin ennast La Senzasse, kust lahkusin terve kotitäie nunnu kraamiga (pidžaama, säärega sussid, pesu...). Sealsed allahindlused on alati toredad.
Ja siis lõppesid minu uue jope otsingud, jei! Nimelt lasin Denim Dreami müüjal omale sealseid talvejopesid näidata ja nii leidsingi sobiva isendi Guessilt, jätkates eelmise, vist 2008. aastal soetatud jopega alustatud Guessi-traditsiooni, pealegi poole hinnaga.
Vahepeal shoppasime veel natuke Jyskis, kust saime kontori-trennitoale ülisoodsad hõbedakarva kardinad, Elvisele üht koma teist ja tegelikult veel igasugust muud kraami oma koju, aga ma ei viitsi neid üles lugeda.

What I Wore 08.01: jakk - H&M; topp - second hand; teksad - Hilfiger Denim; vöö - Diesel; saapad - Tamaris; kõrvarõngad - Monton.

Tahtsime mu endisesse "kodu"-Selverisse minna, aga see oli voolukatkestuse tõttu suletud (nagu ka Lõunaka juures asuv uus mäkk). Niisiis jäi toidushoping hoopis Jõgevat ootama ja Erik ütleski, et tuleb pigem kodulinna toetada, haha.
Lõunakast ma siiski tühjade kätega ära ei tulnud ja leidsin uue jope juurde ka kindad ning ühtlasi vahelduseks 15cm-stele kontsadele madalad baleriina-stiilis Link'i kingakesed neetidest kaunistustega.
Lõpetuseks: Mäkis oli küll absoluutselt rekordiline järjekord, aga saime oma kraami kätte ja suundusime vanasse heasse söögipausi-parklasse Salvesti ees. Kanaburks ei olnud juba ammu nii ideaalselt maitsenud!

20 ja mõni minut peale ning olimegi Jõgeval, hüppasime läbi Selverist, kus nägime Hebe ja mu ema ning suundusimegi lõpuks koju. Ma rookisin lumest puhtaks rõdu, mida kattis miljoni cm paksune valge olluse kiht ja Erikuga koos puhastasime veel lume alt nii puid-põõsaid kui ka välikamina varjualuse katust, mille serva peal ma turnisin. Ilmselgelt on lumi äärmiselt tore tegelane, haha. Ühtlasi tuleks mainida, et shoppamine on samuti vägagi mõnus ajaviide vahelduse mõttes (seda loomulikult just soodukate ajal).

What I Wore 10.01: jope - Guess; teksad - Levi's; kindad - Seppälä; saapad - Pertti Palmroth; kott - Valentino.

4 comments:

  1. Anonymous13/1/11 08:22

    uuh ma täiesti armastan La Senza tudukaid, nii maailma mõnusad lihtsalt ja mul on ka juba lugematu hulk neid... igast siukseid susse on mul ka nii palju, kuigi ma suur sussikandja pole, aga nii armsad onju! :)

    ReplyDelete
  2. mul on siiski vaid 2 La Senza pidžaamat ja kahed sussid ka, aga maailma nunnud on nad tõepoolest! :)
    ja mul tuli täna pakiteatis Halensi kohta, niiet jeii :D muide, kas sa said end mõõdetud ja tellimuse tehtud?

    ReplyDelete
  3. Anonymous13/1/11 11:49

    ee, ei ole teinud kusjuures. ma olen ära unustanud ja kui meeldse tuleb, siis on juba nii hilja ja uni jms. ma pean ära tegema küll raudselt selle, aga ma kardan ikkagi, et ma ei saa 400 krooni täis ise. ei taha igast mõttetu kraami ka tellida, mida ehk vaja pole, et summat täis saada, nii et ma ei teagi nüüd. aga mõõtma pean muidugi sellegipoolest ja seda päevituste ülemist osa tahaksin ka väga tegelikult. oleks ta lõpuks olemas. nii et ma pean vaatama, kas ja mis ma välja mõtlen sellega...

    ReplyDelete
  4. sa oled eriti "kiire" siis :D aga jah, ma tõin oma paki ära ka juba postkontorist ja kiskusin lahti kõik jne. esimese hooga olen väga rahul isegi, nii-et ei pea kahetsema midagi :) nüüd proovin pikema vahe sisse teha, enne kui jälle midagi noolima hakkan sealt :D
    ah jaa, ma ootan su järgmist inglismaa-postitust endiselt!

    ReplyDelete