20.1.11

3 - the meltdown

What I Wore 12.01: pluus - Guess Jeans; seelik - Amisu; kingad - Link.

13. jaanuari hommikul avastasin postkastist teate selle kohta, et 3. jaanuaril Halensist tellitud kaup on kohale jõudnud. Tellisin viimati sealt väga-väga kaua aega tagasi, nii-et ootusärevus oli päris suur (põhiliselt just selle pärast, et kõik asjad ikka piisavalt ilusad ja kvaliteetsed oleksid). Minu õnneks ei pidanud pettuma, isegi värvid on reaalselt sama erksad kui piltidelt vaadates.
Aga mida ma üldse tellisin? No näiteks ühe lillelise kleidi kevadeks, lipsuga kunstnahast käevõru ja kõrvarõngad, babydoll-stiilis topiga komplekti ning muudki. Ja tegelikult võikski kevad juba kohale jõuda, sest 14. jaanuari taliharjapäev pidavat ju talve selgroo murdma. Mina igatahes ootan!


14. jaanuaril käisid meil külas mu vanemad, kel oli soov värskelt valminud leiba süüa. Paningi siis lõunapausil leiva hakkama ja õhtuks oli soe leib olemas, pealegi imemaitsev (st kadus laualt üpris kiiresti). Libistasime neljakesi õllet, sõime leiba ja jutustasime niisama.
Ema pügas mu juukseotsi ka, et saaksin edukalt jätkata juuksuritele mitte maksmist. Elvis jälgis kogu seda ettevõtmist loomulikult suure huviga (ta naudib kammimist-pügamist ja muid koerte ilutoiminguid väga).
Päev lõppes Jersey Shore'i kolmanda hooaja teise episoodiga.
Muuseas said paika pandud mingisugused ajavahemikud puhkuseks ning minu esimese puhkuseni 2011. aastal on jäänud v a i d umbaudu 160 "pisikest" päevakest, jei!


16. jaanuari hommik tähendas minu jaoks äratust juba kell 8.30 ja seejärel sättimist Tartusse sõiduks. Nimelt suundusime vanaemaga kahekesi kardina- ja toidushopingule.
Tegelikult alustasime hoopis ehitusmaterjalide poodidega, sest mulle oli antud ülesanne osta meil majas valmiva trepi tarvis lisaks olemasolevale veidi parketti ning ühtlasi sellist tegelast nagu sanitaarsilikoon (ilmselgelt uurisin kõik vastavad tuubid läbi, haha). Bauhof tootis muidugi absoluutselt igasugust kraami (mu dekoratiivpipar sai näiteks imeilusa poti).

Igatahes, kardinad Jyski soodukatelt shopatud, võtsime ette Prisma, mis ajas oma valikuga mind hulluks. See väljendus muidugi ka saagis, mis oli üpris korralik. Kõige kirjum oli minu meelest külmutatud toodete lett, kus leidus ilmselt miljon erinevat varianti absoluutselt kõigist asjadest, alustades sadade erinevate kartulitega ja lõpetades näiteks kaneelisaiade või lihapallidega. Ühesõnaga - ulme.
Lõpuks läkski kõht tühjaks, mis tähendas kiiret drive in-i: McRoyal kadus ilmselt paari minutiga, nii hea oli.

Kunagi õhtul jätkasin oma riidevarude korrastamist, grupeerides nööpidega triiksärke (või on need hoopis pluusid...). Magamistoa riidekapp võtab järjest rohkem ilmet ja selle üle on mul väga hea meel, kuna eelnev vaatepilt oli lihtsalt masendav.
Muuseas avastasime Erikuga ühe ülivinge sarja - The Walking Dead. See on Ühendriikidest pärit maailmalõpuhõnguline õudus-sari, mis põhineb Robert Kirkmani, Tony Moore'i ja Charlie Adlardi samanimelisel koomiksil. Esimesele hooajale järgneb teine, 13-episoodiline hooaeg ja usun, et millalgi kirjutan sellest sarjast ka lähemalt (praeguseks on esimese hooaja kuus osa nähtud).

What I Wore 16.01: kampsik - Puma; triibuline topp - Didi-M, second hand; vöö - nii vana, et ei mäleta; püksid - Fornarina; saapad - Pertti Palmroth; kindad - mamps tõi Soomest.

18. jaanuaril selgus, et saan kontori-trennituppa varsti riputada Eesti naissportlaste 2011. aasta kalendri (feissbuki mängud toidavad isegi siis, kui neid eriti mängida ei viitsi, haha).

10 comments:

  1. Anonymous21/1/11 02:52

    pluška tundub nunnu olevat :)

    ReplyDelete
  2. mul hõljub nüüd muidugi küsimärk pea kohal..
    missugust pluškat sa silmas pead? :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous21/1/11 11:21

    sul ei ole ühegi pildi peal rohkem tervenisti nähtavalt ühtegi pluusi seljas, seega ilmselt seda punast :D

    ReplyDelete
  4. kuna sa ütlesid, et tundub olevat, siis jäigi mulje, et võib-olla mõni selline, mis pole tervenisti näha ja siis ei saa kindel olla, kas on nunnu või ei. vot nii :D
    aga lihtsama mõttekäigu puhul jõudsin muidugi ka sellele järeldusele, et punane :P

    ReplyDelete
  5. Anonymous21/1/11 13:29

    noh, tegelikult ei olegi täiesti tervenisti näha :D aga ma kirjutasin tundub olevat, kuna pildi pealt ei saa ju tegelikult aru. kuigi ma olen suht kindel, et tegelikult on ka ilusnunnu :D
    muideks, mul oleks jälle väike juuretisesoov, kui sa kunagi jälle leiba teed ja nii :)

    ReplyDelete
  6. see on jah vist juba kõigilt komplimente saanud, kes näinud on :) (ja ega ei ütleks peale vaadates, et guess (pole kivikesi, litreid, sädelust jms :D)
    mis eelmise juuretisega tegid siis? :O muide, mu juuretisele on juba järjekord tekkinud. mamps tahab ka :D aga kui teen leiba, siis arvestan sinu sooviga ka :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous21/1/11 16:27

    kusjuures ei ütleks tõesti ja see on ainult positiivne ju :) ma ei lugenud ka alt alguses, et on guess. alles täna kunagi märkasin, kui uuesti vaatasin ja siis mõtlesin, et oo, üllatav :)

    ReplyDelete
  8. selleks on zeppelini denim dream, kust võib igasuguseid variante leida, tavaliselt -50% hinnaga :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous21/1/11 20:09

    appi, ma ei suuda meenutada, millal ma viimati zeppelinis käisin... aga homme saame selle vea muidugi parandada :)

    ReplyDelete
  10. siis peabki parandama, mhm ;) koduextrast võib ka midagi nunnut koju leida ja seal pole minagi tükk aega käinud..

    ReplyDelete