28.1.11

4 - written in the stars

Siis, kui ma sügavkülmikust ühe paki oma koduaia rabarbereid välja võtsin (19.01 ja 20.01)...
What I Wore 22.01: teksad - Hilfiger Denim; topp - Marat; vest - Fishbone Denim; jope - Guess; sall - Halens ilmselt; kindad - pieces

22. jaanuari hommikul pakkisime Erikuga Elvise koos kuudi ja mänguasjapargiga Saabi ning kimasime nädalalõpuks Tartusse.
Esimese asjana sain Tuglase-Saastaka juures kokku Kadiga, kes andis mulle üle ühe oma joonistustest. Nüüd tuleb veel mõelda, millise toa milline sein on pildi jaoks just see parim. Ja tegelikult on mul üks idee täiesti olemas ka.

Niisiis liikusime edasi Eriku vanemate juurde, helistasin Hebele ja üsna pea olingi juba Ilmatsalu tänavas, kust linna sõitsime. Ei pea ilmselt geenius olema, taipamaks, et läksime shoppama. Marsruut Tasku-Kaups-Zeppelin-Veeriku Selku-Ilmatsalu 18, nii-et mitte väga pikk, aga aeg lendas siiski lausa linnutiivul. Tasku oli ühtlasi ka vist kõige produktiivsem, sest La Senza tootis kõige armsamad barbie-roosad sussikesed ja New Yorker lausa kolm eset: Fishbone'i soojad retukad, musta pärlikeelisanditega pluusi ning ligikaudu 13-eurose alghinnaga nüüd 1-eurose oliivikarva pihavöö. Kusjuures, alguses proovisin seal asju selga ka, aga nendest ei jõudnud koju mitte midagi. Silma järgi valitud asjad töötavad aga täiuslikult.


Kaupsi ABC Kingast tõime ära Eesti naissportlaste 2011. aasta kalendri, mille feissbukist võitsin. Nüüd ootab ka see ülespanemist.
Hebe suutis mind nakatada The Body Shop'i pisikuga, mis kunagi, Tartu-aegadel juba mu pea segi ajanud oli. Ja see on muide väga hea, sest leidsin lõpuks lausa super juukseharja, mis tõesti töötab! Olgu, nagu muuseas jäi näppu ka papaia kehavõi, aga selle lõhn on lihtsalt taevalik.

Kui poed läbi kammitud said, hüppasime sisse Veeriku-Selkusse (ostsin Elvisele kotitäie kuivatatud seasabasid, haha) ja suundusime minu kunagisse ning Hebe ja Martti praegusesse elukohta, kus ma ei olnud maailmapikka aega üldse käinud (tegelikult vist suvest saadik...). Meeldivaks üllatuseks on korteri varem kõige ilmetum ruum olnud magamistuba nüüd väga ilus ja värske. Igatahes, jutustasime veidi ja siis kimasingi tagasi Hõbepaju tänavale. Sain Eriku isalt kätte oma uue (tegelikult ühtlasi esimese) Apacer'i välise kõvaketta, mis omab isegi stiilset väikest kotikest.
Varsti toimus juba ka mõnus õhtusöök punase veini lisandiga ning ühtlasi saun, õlle ja muu lebo. Elvis muidugi säras suurest rõõmust ja magamine oli viimane asi, mida ta teha soovis.


23. jaanuar algas üpris varakult, sest läksime Eriku vanematega koos Turuhoonesse "shopingule". Väga nostalgiline, sest kunagi ammu-ammu sai nädalavahetustel seal pidevalt käidud.
Pärast suundusime aga juba Erikuga kahekesi Bauhof'i, kus oli põhiteemaks seemnete hankimine. Nimelt saame sel suvel oma peenardesse panna nii porgandeid, lehtsalatit ja põld-võõrkapsast (ehk rukolat) kui ka kuumaasikaid ning roosat soolikarohtu. Selge see, et kevad tuleb aias tegus.

Käisime veel ka kiirelt Lõunakas Maksimarketi-shopingul (oman nüüd lausa kahte uut Säästukaarti, haha) ja leidsime eelmisel päeval Kadilt saadud kunstiteosele raami. Ning Seppälä tootis mulle nunnud heledates toonides imeodavad ketsid. Leppisime Erikuga kokku, et trippidel hakkan kontsade asemel just neid kandma, nii-et vastav diil on nüüd olemas. Kusjuures, need ketsid tunduvad üpris pisikesed, mis on vägagi tervitatav.
Käimised käidud, läksime tagasi Eriku juurde, sõime seljankat, pakkisime oma kraami autosse ja liikusimegi juba varsti Jõgeva suunas, kogedes Supilinna "meeldivalt" kitsaid, ühesuunaliseks muundunud tänavaid.

Kell 3 olime küll juba Jõgeval ja oma kodus, aga sellegi poolest tuli minna Jennyt õue laskma ning Maximast joogi- ja koogikraami tooma.
Igatahes, üks väga sisukas ja tegus nädalavahetus heade inimeste, heade toitude ja hea shopinguga (edukale uuele nädalale tuli ju algus luua!).
ps. Elvis sisustas oma aega alates koju jõudmisest vaid põõnamisega (ja nii mitu päeva).

6 comments:

  1. Anonymous28/1/11 15:55

    ja ma olen muidugi alati megarahul, kui kellegi TBSi pisikuga nakatada suudan :D
    ja vahva pilt ka! see joonistus.

    ReplyDelete
  2. see juuksehari teeb imesid, ausõna! :D nii-et kui sul pusadega probleeme on, siis ilmselt see lahendaks küll kõik mured :P
    ja nõustun :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous28/1/11 16:30

    mul on tegelt praegu jälle rastad just kogunenud. päris kole on. ma muidu mõtlesin nad välja kammida täna pärast sauna, aga kuna ma homme nagunii sinu juurde tulen, siis ma äkki ootan hoopis homseni ja katsetan seda :) lõpuks tuleb raudselt välja, et parem hari kui mu praegune :D nagu ikka body shopiga

    ReplyDelete
  4. ma ei uskunud, et mõni hari üldse võiks ilma igasuguse vaeva ja valuta kõik sirgeks teha, aga vot siis :D
    ja eks sa võid proovida muidugi. iseasi, kas tahad kõik rastad selleks jätta või jätad vaid ühe-paar (ma muidugi ei tea, palju sul neid on :D)

    ReplyDelete
  5. Anonymous28/1/11 19:44

    no ütleme nii, et rohkem kui üks :D ja kuna ma ei plaani su juurde tulla juukseid kammima, siis ma jätan kuskile mõne salajase rasta ja proovin selle peal ikka :D ma loodan, et ma õhtul selles kõigeks üldse võimeline olen...

    ReplyDelete
  6. oh jah, sala-rasta :D aga miks sa ei peaks selleks võimeline olema? :D

    ReplyDelete