14.3.11

11 - O like Orchids and Outfits

You can see a selection of my beautiful orchids here. Orchids are definitely my favourite flowers and their blossoms are simply gorgeous!
These are my everyday outfits from regular workdays (7th, 8th and 9th of March to be precise).
What I Wore 07.03: blouse - papaya, second hand; tunic - [ES TI: CI:]; waist-belt - Seppälä; jeans - Levi's.
8th of March, Tuesday - it was International Women's Day, but also our Elvis's first big birthday.
I learnt that the day was originally called International Working Women's Day and in different regions the focus of the celebrations ranges from general celebration of respect, appreciation and love towards women to a celebration for women's economic, political and social achievements.
Events took place in more than 100 countries on March 8, 2011 to commemorate the 100th anniversary of International Women's Day.

Anyway, we had some celebration with colleagues in my workplace: men gave women roses and tulips, we drank champagne together and ate a few snacks. Also celebrated Shrove Tuesday and ate shrove buns. Oh, and the working day ended two hours earlier than usually!
In the evening I and Erik drank some Martini Asti and ate rye pizza made by me. In fact I can say rye pizza is a good variation and healthy too. I got the recipe from an Estonian food magazine called "Oma Maitse" and I'm absolutely going to make it again some time in the future.

What I Wore 08.03: blouse - Woolworths, second hand; vest - Pepe Jeans London; jeans - Levi's.
What I Wore 09.03: top - Guess Jeans; vest - Pepe Jeans London; scarf - Halens; belt - Lindex; sunglasses - Dolce & Gabbana; jeans - Levi's.

11th of March, Friday - a little time ago I and my colleagues ordered some clothes from Halens together and for now the package has arrived and I'm oh-so-happy, because everything looks so nice! I got red-black-golden pyjamas (totally love the hot pants), a floral airy tunic (looks so good with a waist-belt) and a pink sequined top.

15 comments:

  1. Anonymous15/3/11 10:43

    nom! rukkipitsa on mu lemmik! pärast martti tehtud nämmat pitsataigent muidugi :)

    ReplyDelete
  2. mulle ka väga maitses :) ja mis kõige parem - sellest pisikesest tükist sai kõhu meeletult täis! :D aga kas teie taigen oli ka kohupiimaga?
    ja neiu, palun kirjutage oma blogisse!!! :D niimoodi lõpetan ma ka varsti kirjutamise ära muidu :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous15/3/11 17:32

    oh ei ole seda viitsimist kuskil... ja sa nagunii ei lõpeta ära, nii et ära ähvarda siin midagi :D

    ReplyDelete
  4. kusjuures, mõtlen, et teeks kinniseks äkki hoopis, aga ei tea jälle, kui keeruline see on, kui ainult teatud inimesed saaks näha vms.. et midagi väga keerulist ka ei viitsi aretada samas.. ja see on nii nõme, et sina ei kirjuta!

    ReplyDelete
  5. Anonymous15/3/11 19:23

    mis ta ikka nüüd nii nõme on :D ma pole kunagi eriline blogija olnud. aga see kinnine teema ei tohiks väga raske olla, kui sul on mõte, et ainult teatud inimesed lugeda saaksid, siis pead ise neile kutse jagama ainult... mõnest anonüümsest lugejast oleks kahju ainult, a niisama stalkeritele suht paras :D

    ReplyDelete
  6. no veits nõme ikka :D aga ma vist isegi leidsin selle koha, kust saab kinniseks teha. iseasi, kuidas see täpsemalt käib.. et ilmselt mul on meiliaadresse vaja siis.. ja alati saab ju mingi postituse teha, kus inimesed saavad oma lugemissoovi avaldada, et ma teaks, kes seda kutset soovivad. kes ei julge end avaldada, siis oma viga :D

    ReplyDelete
  7. Anonymous15/3/11 20:42

    see on hea mõte! tee postitus sisuga, et sul on soov on blogi privaatseks teha ja lugejad andku teada mingi aja jooksul, et kes listi soovib ja ongi olemas. äkki saadki igast põnevaid tegelasi teada, kes salaja su blogi loevad :D aga mingi paar päeva tasuks siis seda postitust üleval hoida, mõned ehk on nii uimased tegelased nagu nt mina :D aga minu aadressi sa juba tead - kasutan seda sama, mis mul msn on :)

    ReplyDelete
  8. selle ma ilmselt plaani võtangi siis :) aga jah, nagu sa kindlasti märganud oled, pole ka mina väga kiire, eriti, kui asi puudutab blogi :D peaks varsti vaatama seda asja, mingid laused kirja panema jne.. mul on tegelikult igasuguseid mõtteid seoses selle blogiga, aga tulemust eriti pole nagu :D seda header'it või asja uuendan ka juba aasta aega umbes :P

    ReplyDelete
  9. Anonymous15/3/11 22:21

    mis sul siis näiteks mõttes on, mis teostamist ootab?

    ReplyDelete
  10. üks asi ongi see header, mida juba ammu plaanin uuendada. siis veel kujundus, mida ka kindlasti muuta sooviks. ja siis see, et tahaks filmide osa kuidagi eraldada vms.. ja võib-olla postituste teemade koha pealt midagi muuta. tegelikult olen isegi mingit give-away'd mõelnud teha kunagi.. neid asju ei ole mitte vähe, mida ma mõelnud olen :D

    ReplyDelete
  11. Anonymous15/3/11 22:53

    giweaway on jälle alati hea võimalus näha oma lugejaid ja neid ka muidugi juurde leida :D
    aga äkki oleks asjalikum üldse, kui teed filmiblogi nagu eraldi täitsa? saab ju ka ümber tõsta postitusi ja sinu profiili all näitaks siis kahte blogi. aga ma ei tea ka. ma sooviks, et ma mõistaks ka html'i veits rohkem kui hetkel, äkki leiaks siis isegi asju, millest blogida :D

    ReplyDelete
  12. ma ei tea küll, et niimoodi eraldi saaks postitusi ümber tõsta.. minu teada saab kõiki postitusi importida teise blogisse.. tegelikult oleks kõige parem, kui selles samas blogis saaks eraldi nii-öelda lehelt neid vaadata. seda ma aga teha ei oska ilmselt.
    aga jah, midagi peaks välja mõtlema küll, sest vastasel juhul ma tõesti ei viitsigi kirjutada ega tegeleda sellega enam :D olen isegi mõelnud kõike ära kustutada. giveaway võiks suht okei mõte olla ilmselt..

    ReplyDelete
  13. Anonymous16/3/11 08:31

    jah, just seda ma mõtlesingi, et teise blogisse postitused :P

    ReplyDelete
  14. Anonymous16/3/11 08:32

    aa, ei, oota, jaa, sul on ju osad mingid igapäevased postitused :D neid eraldada ei saa? mh, loll blogger sellisel juhul...

    ReplyDelete
  15. see teine lause on sul hea.. aa, ei, oota, jaa... :D :D
    aga ma ei tea küll, et saaks ainult teatud postitusi kuidagi välja noppida siit. vähemalt mina seda teha ei oska. tahaks, et oleks nii palju aega, et saaks rahulikult tegeleda selle asjaga, mõelda kujundust jne.. niu niu :D

    ReplyDelete