31.3.11

15 - the lovely ducks of Põltsamaa

Saturday, 26th of March - for a change I and E decided to go to Põltsamaa. It's one of the cities I really like because of its smallness and cosiness... and certainly I love the sweetest ducks of Põltsamaa!
Anyway, we checked out some beige tiles in the local building supply store and it's possible they suit in our toilet. We just have to do some calculation and make up our minds.

Also bought some fresh stuff from a local small butcher's and then met huge community of ducks who were just chilling in front of a shop. Straightaway I bought oat flakes from that shop and won over all the lovely ducks. My heart simply broke when I saw their sad little faces. Actually I and E cheered the duckies also last year. I love these birds so so much!

After shopping in Selver (found a Camay Creme Delice shower gel with the most amazing chocolate heaven smell!) we had our lunch in a pub called "Hullava naise pubi". My chicken fillet was delicious and E also enjoyed his beer and roast pork. We had such a good time in Põltsamaa!
Now enjoy the photos :)

8 comments:

  1. Anonymous31/3/11 21:53

    pardid on nii-nii nunnupead! aga ma hakkasin mõtlema, et kas see on see sama kott, mis sul kunagi oli, siuke megaroosa? :)

    ReplyDelete
  2. kui sa pead silmas seda kotti, millega viljandis käisin, siis ei, need on kaks täiesti erinevat siiski :P pildilolev on mu kõige esimene guessi kott, aastast 2008 äkki :D aga see megaroosa peaks mu number kaks olema vist..
    ja need pardid! kõige kõige kõige nunnumad üldse!

    ReplyDelete
  3. Anonymous31/3/11 22:25

    ma ei mäleta enam, millega sa viljandis käisid :D võimalik siis. aga jah, ma mäletan, et sul oli mingi hästi roosa kott kunagi, kohe silmapaistev :D sellele, mis bränd see oli, ma vist polegi tähelepanu pööranud varem... ega ma vist teangi ainult kahte su kotti, seda roosat, kuna see juba on üsna silmapaistev ja siis see pruun, kuna seda sa tutvustasid siin kunagi. vot siis :D aga igatahes ma vaatasin, et see kott siin tundub selle pildi peal siuke huvitav, mõnus suur ja selline, mulle meeldib :)

    ReplyDelete
  4. http://3.bp.blogspot.com/_eFGH6vxICSY/SkSBx0IpFEI/AAAAAAAABIw/HJxja4wXpEM/s1600-h/2009-21-06+soomaa+tripp+jpm+127t.jpg
    ma arvan, et hästi roosa all mõtled seda :D
    kusjuures, kui nüüd tollest teisest rääkida, siis tegelikult pole see üldse mitte suur, näiteks A4 sinna kohe kuidagi ei mahuks..
    ja issver sussver, kui ilusaid värvikirevaid kotte guess'is praegu müüakse :O vähe ma ei oota siis alesid juba! :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous1/4/11 09:26

    no sellel pildil oli nüüd küll palju kotti :D aga seda jah, kui sul muid nii roosasid kotte pole rohkem.
    A4 ei mahuks? naljakas siis, kuidas pilt võib petta. pildil tundub üsna siuke mahukas olevat, et pool elu võid sisse panna.
    ma ikka mõtlen oma lipsukesega kotist ja rahakotist :D nii hakkasid silma. need värvilised igasugused on ka vinged, mulle meeldib eriti see rohelise ja sinisega ning virsikuroosa ja punasega vist oli, see kollektsioon. lihtsalt, et selline värviline ja omapärane :)

    ReplyDelete
  6. no sorri, ma ei leidnud kohe paremat pilti :D
    aga torussekeeratult ikka mahuks.. või kokkumurtult vms. nii väike see nüüd ka pole :) mu kaamera näiteks mahub ilusti. tead, ma proovin sellega mingi normaalse pildi saada, siis näed ka :D
    nägin neid sinu lipsuga kotte ka seal ja tõesti, need erksate värvikombinatsioonidega on niiiii ilusad! oh jah, ilmselgelt tuleb midagi endale sealt millalgi soetada :) ps. rahakotid on samamoodi nii nunnud :P

    ReplyDelete
  7. Anonymous1/4/11 11:18

    tee pilti jah :D
    on-on rahakotid nunnud, sellest kollektsioonist isegi soetaks, kui need poleks need väikesed sügavad (või siis pole mina lihtsalt näinud suuremat varianti?) ja lipsuga rahakoti soetaks ka! :D kahju lausa, et ma alles ostsin...
    aga ega ongi, et peaasi, et kaamera sisse mahub, siis on kõik korras. muidugi väikeseid nunnusid peab ka olema, kas või peo jaoks vms, kuhu viskaks ainult pisikese seebikarbi ja asjad sisse :) ehk siis kokkuvõtvalt - igast suurusest peab olema, sest kotte pole kunagi liiga palju :D

    ReplyDelete
  8. minu meelest on neid rahakotte erinevates suurustes-tegumoodides.. või siis mäletan valesti? ei usu eriti vist :D kodulehel on umbes miljon nii nunnut kotikest!
    tahaks neid õhukesi kotte kanda (clutchi-laadseid), aga selleks vajan õhukest rahakotti ka, nii-et siit kohe mõte! :D seda ma ei pea vist ütlemagi, kui õigus sul on kottide omamise koha pealt :D

    ReplyDelete