4.3.11

9 - forget about the price tag

Saturday, 26th of February - I and Erik drove to Tartu (usually it happens every other weekend..), because we wanted to buy some corner laths for the stairs and also tiles for the hall floor. It was really difficult and tense to find the right corner laths, so we bought only one to see how it works on our stairs. Fortunately got some nice greenish tiles too. Now I'm totally waiting for the reparation of the hall and the toilet.
Even though we spent enormous amount of time on building supply stores, we also visited some other places and of course bought other things too. For an example my Saab's trunk was full of food-stuffs bought from a wholesale store.

Also got a sand-coloured stripy top from Amisu, purple studded jacket/sweater and electric blue low heels from Link. Last two were -70% cheaper, so I payed only 4,80 euros and got both of them. Actually I was looking for a nice pair of wedges and was already losing my hope, but then found the perfect black classical wedges which are unbelievably lightweight. I absolutely love them and wait for the spring so much!
Anyway, some time we visited McDonald's and did a drive in to enjoy our meals and free McSundaes that is actually my favourite ice cream. Also stopped by at Erik's parents' house before driving back to Jõgeva.

What I Wore 26.02: knitwear - Topshop, second hand; golden blouse - second hand; scarf - Halens; leggings - Amisu; boots - Pertti Palmroth; jacket - Guess.

Later we watched the Estonian Song 2011 show to see which song will represent Estonia in Eurovision Song Contest this year in Dusseldorf. I didn't like the winner - "Rockefeller Street" performed by Getter Jaani and now I probably don't have to watch Eurovision at all.
I think there were two songs I kind of liked: firstly "Don't Want Anything" performed by Jana Kask and secondly "I Wanna Meet Bob Dylan" performed by Outloudz. The first one is a so called radio song and the second one is just a cool breezy song. In my opinion one of them should have won.

20 comments:

  1. Anonymous5/3/11 12:18

    see alumine self-made pilt on ilus mu meelest. ja lucky you, et sobivad wedge'd leidsid. ma otsin ka juba pikemat aega sobivaid, aga ei ole veel nagu leidnud mõnusaid selliseid, peidavad end mu eest :D

    ReplyDelete
  2. mulle endale meeldib ka see alumine rohkem (erik oli puuhallis ja mul hakkas autos nii igav, et pildistasin põhimõtteliselt kõiki ja kõike :D)
    ja kusjuures, ega näiteks tartu poodidest ei leiagi väga neid ju.. otsisin nagu hull ja kahes poes ainult nägin selliseid õigeid ja sai valida ka ikka.

    ReplyDelete
  3. Anonymous5/3/11 21:12

    hästi välja kukkunud igatahes :D eriti jah see teine, see on väga ilus kohe!
    ma pean ise ka korralikule otsingule suunduma nende suhtes. vagabondil on päris ilusaid väljas, peaks uurima, kas neid ka meil siin poodides on. midagi kindlasti. wedge'idega oleks hea mugav ringi tuuseldada :) need sinu omad tunduvad olevat siuksed, nagu kunagi topshopil olid.

    ReplyDelete
  4. abc kingas peaks vagabondi omi olema küll, vähemalt kodulehe põhjal.
    väga paljud on millegipärast lahtiste ninadega ja langesid seetõttu minu valikust välja, aga need, mis leidsin, on üliülikerged :D aah, tahaks kevadet ju! :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous5/3/11 23:38

    no ja mitte vähe ei tahaks siis...
    aga ma peangi uusi kollektsioone poodi uudistama minema, pole enam päris ammu käinud. mu mission no 1 oli päris pikka aega leida asjalik kott, millega läpakat julgelt vedada ja kuna see nüüd LÕPUKS täidetud sai, siis võib jälle kingamaailma minna, see on ju alati nii vahva :D

    ReplyDelete
  6. vaatasin ka, et new yorkeris oli igasuguseid sarnaseid kotte, nagu sa tahtsid.. päris vingeid isegi. aga kus kohast sa siis lõpuks selle õige leidsid? :P ja tee pilti siis kotist või/ja kotiga :D
    kingamaailm on muidugi mõista alati selline happy place, mis siis, et mul neid miljon paari juba on :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous6/3/11 10:17

    hea siis, et neid ei saa kunagi ülearu palju olla, eks :D
    aga ma leidsin selle hoopiski guessi ridadest. tahtsin, et sel oleks vähe toekam rihm, mis ikka vastu ka peaks. ma ei tea, ma olen sellega mingi 2 nädalat käinud vist ja siiani tundub päris hea mugav. ja täitsa kena kott on kusjuures (minu maitse järgi just :D) nii et ma olen rahul - kena ja vastupidav ka loodetavasti :)

    ReplyDelete
  8. ei saa tõesti :D ja keegi on guessi ridadesse pöördunud, haa :D ma tahaks täitsa näha, milline on sinu maitse järgi guessi kott :P
    muide, ega sa ei tea midagi sellisest asjast nagu h&m'i jms firmade kauba müük tartu näitustes? nägin lõunaka juures korraks mingit reklaami, aga netist ei leia midagi selle kohta..

    ReplyDelete
  9. Anonymous6/3/11 12:18

    ma olen avastanud, et kui hästi otsida, siis võib täitsa ilusaid asju leida :) ka kottide seast. nii et ma olen kohe täitsa rahul. aga minu maitse järgi selles suhtes, et see ei ole nagu üle kiletatud vms, nagu paljud mudelid kipuvad olema :D tavaline tumepruun ja nagu kortsunahast, rihmad on pooleldi läbi põimitud siukse mõnusa ketiga. aga hea suurusega on, millegipärast on siukseid raske leida, napilt väiksemaid oli küll kena mitu, aga see tuli üsna viimasest poest, nii et ma olin juba suht lootust kaotamas...
    ma olen näinud facebookis seal külje peal mingit reklaami, et müüme h&m'i ja siis veel mingid firmad, aga ma ei ole kunagi vist klikanud sinna, et kus ja mis värk sellega on. nii et kahjuks ma ei tea sellest midagi...

    ReplyDelete
  10. üle kiletatud, haha :D kusjuures, mõned vist tunduvad sellised, aga reaalselt ei pruugi olla alati. otsisin ka oma kõige esimese guessi koti välja hiljuti ja kavatsen selle kevade saabumise puhul (kui see kunagi juhtuma peaks..) kasutusele võtta. see on miljon aastat vana, aga pole kuskilt kulunud isegi, nii-et ilmselt peavad päris hästi vastu :P
    aga see feissbuki kuulutus on ilmselt smiles'i nimelise poe oma, seda olen ma ka näinud, aga see pole see.. mõtlesin, et äkki tartu inimestele pannakse mingit reklaami postkasti vms :D

    ReplyDelete
  11. Anonymous6/3/11 15:25

    jah, vaata mõned on sellised nagu ussiimitatsiooniga ja siuksed läikivad, need on siuksed out minu jaoks. aga on ju palju teisi inimesi, kes need väga kenasti välja kannavad :) hästi palju oli selliseid keskmise suurusega kotte. ma kannan pigem kas siukseid massiivseid või päris pisikesi. see üks oli ka ainus selline normaalse suurusega, samal päeval välja pandud veel, nii et väga vedas, et leidsin. aga kusjuures mul on ühel uuel mudelil ka veel silm peal, ka siuke suurem ja hästi kena. tavaline nahast, lipsuga ja puha, nii et üllatus-üllatus küll, et mul silm peale pandud on :D
    aga postkasti kraamiga on ka tihtipeale ju nii, et tulevad sealt välja ja satuvad sama targalt kaminasse, eriti nüüd valimiste ajal, nii et ei imesta, kui lihtsalt kahe silma vahele on jäänud... aga tasub uurida! polegi paar päeva postkasti vaadanud, koju lähme, siis uurin, äkki on uudiseid :D

    ReplyDelete
  12. tean küll, milliseid sa silmas pead. minu meelest on praegugi midagi sarnast müügil.. vähemalt mingi osa guessi kottidest, aga iseasi, kas need olid ussimustriga või läikisid niisama :D
    kas see uus lipsuga on ka guess, jah? sa oled eriti hoogu läinud siis :D
    aga uuri jah! kui postkastis pole, siis äkki satute lõunaka juurde ja näete ka reklaami. ma olen netist otsinud igatpidi, aga ei leia mitte midagi..
    ja tead, ma pesin nõusid ja üks teie klaasidest läks kraanikausis ümber ja oligi kohe katki :( kas teil on see alles veel, mille kaaslane teil endal katki läks?

    ReplyDelete
  13. Anonymous6/3/11 19:26

    eks see ole guessi stiil, osa sellest, nii et selliseid võib alati müügilt leida ja neile on ju tegelikult päris palju turgu ka, paljud ostavad. aga mul on hea meel näha, et nende läikivate jms kõrval on ka selliseid armsamaid, lihtsamaid ja ka tütarlapselikumaid kotikesi :)
    aga jah, iseasi kas ma selle lipsupoja ka ostan, nüüd on mul korralik kott olemas. aga lihtsalt vaatasin, et see on nii lihtne ja ilus mu meelest, aga ei raatsinud osta täishinnaga. tahaks muidugi, ega ilusaid kotte saa ju samuti kunagi liiga palju olla :D
    ma võtsin nüüd just postkastist mingi kahe nädala kraami ära ja ei midagi peale poodide reklaamilehtede ja valimisreklaamide...
    aga maailma õrnad klaasid on jaa, meil peaks olema tegelikult alles see üks kuskil, ma ei tea täpselt kus, aga alles ta vast ikka on :P

    ReplyDelete
  14. oi, minu meelest on guessil väga palju erinevaid stiile.. see kaubamärk ise jaguneb ju mitmeks erinevaks ja iseseisvaks juba :) aga nüüd ajasid mulle ka uue koti isu peale :D
    ma ei teagi siis, kus kohast selle müügiasja kohta infi saada.. võib-olla ikka tuleb mingi reklaam üles kuskile. ma ei jõudnud lugeda ka seda kuulutust eriti :D
    igatahes jah, mõtlesin, et kui see klaasike teil kuskil eksisteerib ja teil endal seda vaja ei ole, siis meil siin on üksik kurb klaasitüüp, kelle kaaslane traagiliselt hukkus :D

    ReplyDelete
  15. Anonymous6/3/11 21:32

    mõtlesin pigem seda, et nagu märganud olen, siis läige ja selline on üsna läbiv, mida eksisteerib enamuses ning mis ei kao ilmselt kunagi kuskile :D just eriti pigem kotte pean silmas. märkasin ka üht hästi kena suvekleiti, oli ka kõvasti alla hinnatud, aga kuna mul kott ja muu kraam oli juba näpuotsas, siis nagu eiiii raatsinud enam :D ma lohutan end sellega, et see oli M suuruses, nii et väga võimalik, et oleks ka suur olnud. nii ma loodan :D
    aga ma usun, et seda kurbuseprobleemi annab täitsa lahendada ja üldse suur :O nägu fraasile "ma pesin nõusid" :D

    ReplyDelete
  16. mul on küll omajagu siukseid asju (ka kotte), millel igasugune läige puudub.. täiesti matt guess :P aaaga mis muu kraam? :D ja kas sa shoppasid taskus?
    haha, jah, isegi mina pesen nõusid! :D viimasel ajal on see teema, et mind lihtsalt hakkab täiega häirima, kui pesemata nõud vedelevad. ja siis koristan juba terve köögi ära.. mingi defekt ilmselt :D

    ReplyDelete
  17. Anonymous6/3/11 21:57

    ma ei olegi öelnud, et kõik guessi asjad on läikivad jne, kõik minu guessi asjad on ja oleksid ka ilma läiketa :D aga see selleks. ülejäänud kraam oli lihtsalt muu kaam, mitte guess. uudistasin jälle vagabondi letti :D
    mul oli ka muideks täna kena nõudepesu päev, siiamaani see vastik kummikinnaste hais ninas :D aga ma olen su üle uhke jällegi, erik kindlasti naudib seda perioodi, kuniks saab :D

    ReplyDelete
  18. jah, aitab guessist! :D oli seal vagabondi letis siis wedge'i moodi tegelasi? :P
    seda ma ei tea, kas erik naudib või ei.. ta peab ikka vahepeal pesema, ega ta kuskile ei pääse :D

    ReplyDelete
  19. Anonymous7/3/11 10:22

    ei olnud siis. mul oli muidugi kindel paar kaunu ka, mida ma tahtsin raudselt lõpuks ära osta, nii et need olid põhilised. vagabondil olid ühed konkreetsed wedge'd mis mulle kunagi väga meeldisid, aga tol ajal olid lisaks ka ühed teised jalatsid, mis meeldisid veel rohkem :D peab otsima, kas ja millised poes seda sama mudelit sel hooajal jälle müüakse. küll siis kunagi tuleb jälle mingi soodukas, saab siis ära osta. kui enne midagi muud muidugi ei leia.. ja noh, tegelt ega neid otseselt VAJA ju ei ole, aga lihtsalt alati võiks :D
    meil on jälle nagu mingi msn-i conve siin :D

    ReplyDelete
  20. msn on nii eelmine sajand ju :D haha :D aga jah, vaja tõesti otseselt pole, lihtsalt asi on põhimõttes, et need on nunnud ja ilmselt mugavad ka :P nii väga tahaks juba kanda neid! mul on kõik talvesaapad nii jubedaks läinud selle lõputu talvega, et kurb lausa.. tegelikult võiks kuskilt soodukalt mingid uued osta järgmiseks talveks :P ja ongi lõputu ring..

    ReplyDelete