15.6.11

35 - time to go down in flames

Kuna vahepeal suutsin ägedaloomulise hambapõletikuga p e a a e g u (õnneks mul seekord vedas metsikult) veremürgituse saada, peaks nüüd tagantjärgi veel mõned vanemad postitused valmis meisterdama. Niisiis, pisike postitus mu värskeimatest Gaia looduskosmeetika toodetest ja paarist muust uuemast vidinast:

1. külmpressitud avokaadoõli (cold pressed avocado oil) - saadud viljaliha pressimise teel ja peetakse üheks kõige tervislikumaks õliks maailmas (rikkalik toit nii nahale kui ka juustele). See sisaldab rohkelt letsitiini, taimseid steroole, esmaseid rasvhappeid ja hästi lahustuvaid vitamiine (A, B1, B2, B5, D, E). Kombineerituna toetavad vitamiinid A, D ja E naturaalse kollageeni teket nahas, aidates sedasi parandada naha tekstuuri, elastsust, pehmust ja jumet. Samuti sobib see sügavhooldav õli ravimaks ilmastikumõjutuste (päike, külm ja tuuline ilm) tõttu kahjustada saanud nahka.                                                        
Proovisin avokaadoõli juuksemaskina ja märkasin sellist huvitavat asja, et juuksed seisavad pärast maski kauem puhtad, samuti muutus nende kammitavus paremaks. Kindlasti kasutan maskina veel edaspidigi.                                                          
Muidugi tarvitan õli aeg-ajalt näonahal ning päevitades olen seda veidi jalgadele-kätele määrinud. Mulle meeldib avokaadoõli hea imenduvus ja asjaolu, et näonahk ei jää häirivalt läikima.


2. puhas apelsiniõite vesi (orange blossom water) - tugevate rahustavate omadustega, aga ka kergelt pinguldava toimega lillevesi. Toode on saadud aurdestilleerimise teel 100% puhastest apelsiniõitest ja seda võib kasutada värskendava toonikuna kõikidel nahatüüpidel.
Sain vee kätte 25. mail, mis tähendab, et kasutanud olen toodet umbes 3 nädalat ja võin siiralt öelda, et Gaia näovete kasutamine on mu nahale värskendavalt mõjunud ning vistrikuid põhimõtteliselt ei tekigi (varem ikka vahel mõni eksis ära..). Seega julgen kindlasti soovitada, sest midagi paremat vähemalt mina siiamaani näovete vallas avastanud pole.


TRANSLATION:
Here are some of the beauty products I've got recently. Also you can see two pairs of my new denim shorts from Pepe Jeans.
I got two pairs of full-length jeans for free and quickly cut them short. Unfortunately they are a little bit wide for me from the hips but I guess it doesn't matter and I can wear them anyway :)

3 comments:

  1. Hah, n2ed, meil UK-s on kyll palju igasugu ilutooteid olemas, aga neid Gaia omasid loomulikult pole.
    Ohjah. Ma nii igatsen Orto shampoone ja nende kurgi n2ovett.. Ja nyyd siis see uus (?) br2nd - Gaia.

    Tuleb Eestist pakk tellida!

    xo

    ReplyDelete
  2. Hambapõletik? On nüüd kõik korras? Ma käisin hambajuurepõletikuga praktiliselt pool aastat hambaarsti juures, kuni lõpuks korda sai. Ilge tüütus ja rahaõgija..

    ReplyDelete
  3. Miss A - ma ei ole kindel, kui uus see bränd täpselt on, aga ilmselt mitte väga uus.. seda võin küll öelda, et mu kolleegid kasutavad samuti Gaia tooteid ja on ülirahul! ;) kindlasti tasub proovida, kui Sul võimalus on :)

    Eliise - jah, seesama hambajuurepõletik, minu elu kõige jubedam kogemus.. viimasel hetkel sain arsti juurde, muidu olnuks kiirabiga ärasõit juba. kuna tegemist oli vältimatu arstiabiga, maksab haigekassa osa sellest (mulle tehti näiteks igemelõikus..), aga pikk protsess on see küll. 1. juulil lähen jälle ja siis tuleb juba 4 kuu pikkune vahe sisse ning pärast seda peaks ravi lõppema oletatavalt (kui midagi jubedat enam ei juhtu) :)
    aga jah, nüüd mul on ikka inimese tunne jälle :D

    ReplyDelete