29.6.11

43 - easy please me

25. juuniks oli meil Erikuga pisike Rakvere tripp planeeritud ja kuna ilm oli niikuinii järjekordselt mõttetu, siis sinna me kimasimegi. Rakvere juures meeldib mulle asjaolu, et kõik vajalikud (ja samas asjalikud) poed paiknevad ühes kohas ning seega ei pea pidevalt autoga mööda linna ringi tiirutama.

Niisiis, täitsime oma selle päeva olulisima eesmärgi ja soetasime tualettruumi remondiks vajalikud uued ägedad põrandaplaadid. Nüüd ootangi tohutult rekonstrueerimistööde algust! Peale selle avastasin K-Rauta lilleosakonnast ühe üksiku toakuuse ehk araukaaria (Araucaria heterophylla) ning otsustasin taime endale kojuviimiseks ära osta. Nüüdseks on kuuseke ka juba uude suuremasse potti kolinud ja pakub seltsi mu orhideede kollektsioonile.

Loomulikult ei piirdunud me vaid ehituspoodidega ja leidsingi erinevatelt soodukatelt päris mitu uut asja: elevandipeakujulise ripatsiga kee ja punase-sinise triibuline sviiter New Yorkerist, triibumotiiviga retuusid Seppäläst ning mu uued (vööga) lemmikpüksid Lindexist. Nimelt otsustasin (täispikkade) teksade kandmist tunduvalt vähendada ja selleks oligi midagi uut vaja. Igatahes võin kogu saagiga ülimalt rahul olla!
Lõpetuseks võtsime veel Hessist Arizona eined ja nautisime eriti mõnusat burksi kuskil Ebavere Spordikeskuse läheduses.

TRANSLATION:
On the 25th of June I and E. made a tiny trip to Rakvere (this is a town in northern Estonia and the county seat of Lääne-Viru county, 20 km south of the Gulf of Finland).
The most important goal was to find new floor tiles for our restroom and we achieved that goal successfully. Also I did some clothes' shopping and got myself a necklace with elephant head, striped sweater, my new favourite brown pants with a lovely belt and striped leggings. I was very pleased with my haul!

I was wearing: blazer - Dorothy Perkins, second hand; corset - Bastion; denim skirt - Smithy's, second hand; flats - Link; sunglasses - Versace replica from Crete; watch - D&G; necklace - New Yorker.

8 comments:

  1. that outfit rocks, love the denim :)

    ReplyDelete
  2. thanks :) btw, the skirt is shorter now (discovered some kind of spots and cut that part off :P)

    ReplyDelete
  3. thank you, Klaudia :)

    ReplyDelete
  4. Oo, Rakvere. Mulle ka meeldib - v2ga kompaktne linn :-)

    Sa n2ed nii shikk v2lja! That Dorothy Perkins blazer is to die for (ei teadnud, kuidas seda eesti keeles 8elda :-P)

    xo

    ReplyDelete
  5. Jõgeva on muidugi veel kompaktsem.. see on nii pisike, et kõik asjad asuvad lihtsalt enam-vähem kõrvuti :D

    ja tänud, ma täiega fännan seda ja unistan, et kunagi võib-olla saan reaalselt kuskil DP poes shopata :P (ah jaa, eesti keeles vist polegi normaalset väljendit selle kohta otseselt :D)

    ReplyDelete
  6. Oojaa, ma olen J6geval k2inud kyll. Meie perel seal l2hedal suvemaja (well, see asub Mustvee kandis).

    Augusti l6pus olen arvatavasti sealkandis taas. Uujee :-)

    Kui Sulle Dorothy Perkins meeldib, siis ma soovitan Sul chekata ka Miss Selfridge'i. Guugelda :-) Neil ka ilusad riided.
    DP ja MS mu lemmikud.

    xo

    ReplyDelete
  7. haa, mu vanematel on Mustvee külje all Omedus suvemaja.. eelmise nädala lõpus just käisin seal.

    Miss Selfridge'i tean küll, mõned asjad on täitsa olemas, sekkarikraam muidugi :)

    ReplyDelete