26.7.11

53 - from your manicured nails to your pedicured toes

On last Thursday, the 21st of July I finally visited my manicurist. To be honest it was already two months from my previous manicure and during those two months I only cut my nails shorter (my nails tend to grow so fast!) to hold on until the proper manicure. Oh, and it felt so good to finally be back there, haha. Anyway, of course I'm absolutely pleased with the outcome which is all about glitter, hot summer and pink.

I guess I will not visit my manicurist before autumn now. By the way, I also bought a lovely nails' kit from Alessandro International and it consists of the creamy and fragrant moisturising hand cream Nice Day and the hip summer colour "Strawberry Daiquiry" (from Alessandro International's summer 2011 collection "Beach Beauty"). I'll give these a try as soon as possible. Oh, and this cute little bag is simply perfect for travelling or going to the beach.

20 comments:

  1. Looooove your nailpolish!
    Thank you for your lovely comment, dear!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. thank you too, Rowan! :)

    ReplyDelete
  3. Stunning nails!
    Love it ♥

    ReplyDelete
  4. Hello there sweetie! thanks for you lovely comment over my blog! Really cute post! Would you like to follow each-other? Follow me if you want, let me know and I will follow you right away!
    Hope you'll have a great day
    http://www.kikisbookofdreams.blogspot.com/
    xoxo Kiki

    ReplyDelete
  5. Love your nail art! Very fierce :) Oh would you like us to follow each other? I'd be glad to follow yours :)

    ReplyDelete
  6. Woah, nii ilusad kyyned Sul! Ja nii pikad ka - kuidas Sa nendega nt trykid/n6usid pesed jne? :D

    Mul pole elu sees pikki kyysi olnud ja I'm always very intrigued, et kuidas inimesed nendega 'elavad' :D

    Kas juuksuris juba k2idud? :)

    xo

    ReplyDelete
  7. peek-a-boo - thanks, it's lovely to hear that :)

    Kiki - thank you too!! :)

    Gianella - I'm glad that you like it! thanks :)

    Sabrina - thank you!

    Miss A - eh, need on isegi lühikesed veel :P tavaliselt mul on poole pikemad, aga viilin siis jälle poole lühemaks ehk selliseks, nagu pildil näha on. ja nendega saab täiesti vabalt kõike teha: nõusid pesta, rohida, trükkida, ahju kütta, mida iganes ühesõnaga :D kuna need mu enda omad, siis olen harjunud äkki (st kunstküünte mugavuse kohta ma ei oskaks küll kaasa rääkida..)?

    aga käisin jah juuksuris, hommikul veetsin kaks tundi seal :) lasin otsad ilusti ära lõigata (vahel ma ei tee seda aastaid :P) ja juurte peale heledad salgud ka, sest üleni ma enam oma juukseid värvida ei kavatse :)

    Michelle - thank you so much :)

    ReplyDelete
  8. Thanks for the comment and for following me! i'm following you as-well!
    http://kikisbookofdreams.blogspot.com/
    xoxo Kiki

    ReplyDelete
  9. Mmm, ma arvan, et Sa, jah, lihtsalt harjunud.
    Mina olen harjunud lyhikeste kyyntega ja isegi ei taha neid pikemaks kasvatada (samas mul on see vastik harjumus, et vahel kui n2rvis olen, siis hakkan neid n2rima. Jube!).

    Ei, kuule, v2ga ilusad kyyned on (Sul, mitte mul :D) - nagu miski kunstiteos oleks lausa peale maalitud!

    Oeh, ma pean oma kyyned korda tegema... :S

    xo

    ReplyDelete
  10. Cute nail design!! love the pink!

    ~Pau
    www.lilbitsofchic.com

    ReplyDelete
  11. cool ! love them !

    nice blog !

    Following, check out and follow back if you want :)

    xx
    Eranda

    www.dollhousescrapbook.com

    ReplyDelete
  12. Kiki - you're welcome!

    Miss A - mu maniküüritegijal oli kleidi peal miski taoline muster ja siis ütlesingi talle, et tehku nii :P
    igatahes suured tänud ja edu Sulle küünte kordategemisel! ;)

    Paulina - thank you! :)

    Eranda - thanks!

    ReplyDelete
  13. Thank you for your lovely comment, dear! I'll soon answer your question! :D

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Adorable nais! I'm a nail polish addict I think I need a shopping for my nails like you :D

    ReplyDelete
  15. I love the nail color you chose - so pretty!

    Chic on the Cheap

    ReplyDelete
  16. Rowan - alrighty :)

    Giselle - I'm glad that you like it :P btw, this Alessandro International nail polish is not on my nails here. I haven't used it yet ;)

    LyddieGal - thank you very much :)

    ReplyDelete
  17. Wonderfull nails!! :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. thank you very much! :P

    ReplyDelete