4.7.11

Charlie St. Cloud (2010)

Life Is For Living.
Charlie St. Cloud on 2010. aastast pärinev romantiline draama, mis põhineb Ben Sherwood'i 2004. aastal ilmunud menukal romaanil The Death and Life of Charlie St. Cloud. Filmi režissööriks on Burr Steers (17 Again - 2009).

Zac Efron (17 Again - 2009) mängib peaosas Charlie St. Cloud'i, väikelinna kangelast ja andekat purjetajat, kellel on olemas kõik: ema (Kim Basinger - The Door in the Floor - 2004) ja noorema venna (Charlie Tahan - I Am Legend - 2007) austus ning Stanford'i stipendium. Noormehe helgele tulevikule tõmbab aga kriipsu peale kohutav tragöödia, mis röövib kõik tema unistused. Nüüd peab Charlie valima aastaid tagasi vennale antud lubaduse täitmise ja äsja gümnaasiumiaegse klassikaaslase (Amanda Crew - The Haunting in Connecticut - 2009) näol leitud armastuse poole püüdlemise vahel. See on lugu lootusest, teistest võimalustest ja armastuse kõikemuutvast jõust.

Sümpaatne oli näha Zac Efron'it hoopis teistsugusest küljest (samas võinuks ta isegi veidi vähem melodramaatiline olla). Veel meeldis mulle Efron'i usutav klapp Amanda Crew'ga: nende ühised stseenid olid paeluvalt müstilised, kohati natuke melanhoolsedki. Muidugi ei saa mainimata jätta filmi toimumiskohta, British Columbia't Kanadas, mis tekitas suure tahtmise kunagi isegi sinna jõuda ja kogu seda maalilist ilu oma silmaga näha. Üldse annab minu meelest kaunis või lihtsalt põnev võttepaik reeglina filmile palju juurde.
Kokkuvõttes on mul hea meel, et Charlie St. Cloud'i avastasin ja ära nägin. Tegemist on tohutult südamliku ja armsa filmiga ning tegelikult ma polnudki midagi sarnast varem vaadanud. 8,5/10

7 comments:

  1. Mmm, ma pole seda filmi ise n2ind (kyll olen review'sid sellest lugenud) ja kuigi paljud ytlevad, et hea on, ei arva ma, et vaatan seda millalgi :-S

    No ei ole ma Efroni f2nn. Ei kannata teda yldse (I know I'm weird!).

    On a different note, ja ma ei tea miks ma seda siia kirjutan (vist sp, et sa Eestis), vaatasin eile terve p2eva noorte tantsu-ja laulupidu. Nii vahva oli (ja ma nutsin ka nats!).

    :D

    xo

    ReplyDelete
  2. kusjuures, minagi pole Efron'i fänn, aga meeldis just asjaolu, et ta suudab ka kedagi muud kui tüüpilist väikeste plikade lemmikut mängida. ja meeldiski just film kui tervik :)

    haa, ma ei tea sellest peost eriti midagi.. ei olnud aega vaadata ka (ühel päeval remont, teisel päeval rand :P) aga täitsa usun, et Eestist kaugel on sellel kõigel teine tähendus :)

    ReplyDelete
  3. I have never seen this movie, but it seems sweet. Despite being into more critically acclaimed indie films, I might have to give it a look!
    Great blog!

    ReplyDelete
  4. Ma olen pikka aega tahtnud näha seda filmi, peaks ka ära vaatama lõpuks. :D

    ReplyDelete
  5. soovitan ka vaadata! :)

    ReplyDelete
  6. Ma ise olen näinud ja samuti ei oodanud sellist ülesastumist sellise tegelase poolt kes metsikult lapsikult Hight School musicalis lõõritab. Selles filmis tundus justkui, et see Disney jõmpsikas on tõepoolest meheks saanud, kuigi sellised hetked jäid ikka silma kuidas ta näiteks jooksis nagu väike poiss jne. Aga see on detailid ja neid vigu leidub igas filmis. Aga üldiselt jah, ka mina olin üllatavalt rahul selle filmiga, kuigi hinded ja review'id sellest on suht nigelad :)

    Soovitan soojalt, aga üritage lihtsalt sellest üle vaadata et peaosas on Zac Efron, te võite saada väga väga huvitava üllatuse :)

    ReplyDelete
  7. ma proovin ka alati eelarvamusi ja review'sid mitte arvesse võtta, sest ajalugu näitab, et minu maitse ei lähe nende nii-öelda kriitikute omaga kokku :P
    aga Zac, jah, tema areng on küll märgatav, kuigi kaugel täiuslikust (st täiuslikku ju polegi :)

    ReplyDelete